Skip to content

חשד לאונס ומעשה מגונה בתיירת בשוק הפשפשים ביפו

מהחקירה עולה כי התיירת, בת 25, ערכה קניות בחנות בשוק הפשפשים. על פי החשד המוכר במקום הכניס אותה לחלקה האחורי של החנות, שם אנס אותה תוך השמעת איומים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוטרי מרחב יפתח עצרו אתמול (רביעי) שני בני אדם, תושב רעננה ותושב חולון, בחשד שאנסו וביצעו מעשה מגונה בתיירת מארה"ב בשוק הפשפשים ביפו.

מהחקירה עולה כי התיירת, בת 25, ערכה קניות בחנות בשוק הפשפשים. על פי החשד המוכר במקום הכניס אותה לחלקה האחורי של החנות, שם אנס אותה תוך השמעת איומים. לאחר מכן העביר אותה לחנות סמוכה, שם הוא ומוכר נוסף ביצעו בה מעשה מגונה.

החשודים, בני 39 ו-44, יובאו לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם. החקירה נמשכת.

שוק הפשפשים ביפו (צילום: ויקימדיה)
ערכה קניות ונאנסה. סמטאות שוק הפשפשים ביפו (צילום: ויקימדיה)

אתמול נפסקו שלושים שנות מאסר בפועל על אחמד בני ג'עבר, שכונה "האנס מגן העיר" והורשע בריבוי עבירות אונס והתעללות. ג'עבר גם יפצה את המתלוננת ובן זוגה בסכום של 258 אלף שקל לכל אחד מהם. "מעשיו של הנאשם לא התאפיינו בסיפוק דחף מיני גרידא, אלא התלוו בהחפצה של המתלוננים, התעלמות מרצונם ותחינותיהם באופן המצביע על כך שייסורי המתלוננים אף הם היוו מקור לסיפוק תאוותיו. לא נרחיק לכת אם נאמר שמדובר באירוע המעורר בעתה ופלצות", אמרו השופטים לפני שגזרו את עונשו.

ביום ראשון השבוע הבחין עובר אורח הבחין בשעות הבוקר בשתי הצעירות – האחת בת 17 והשנייה תחגוג בקרוב את יום הולדתה ה-18 – מטלות חסרות הכרה סמוך למועדון ברחוב אלנבי. על פי החשד הן נאנסו על ידי עובדי המקום, לאחר שהשקו אותן באלכוהול עד שהגיעו למצב של ערפול חושים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן