Skip to content

מאכלי קיץ: מוצרי מזון חדשים על המדף

הקיץ החם מביא עימו שלל פיתוחים קולינאריים המתאימים לנשנוש בחוף הים או על שפת הבריכה: גבינה בולגרית אבטיח, מרשמלו בטעם אננס או מסטיק, סוכר קנים אורגני, עוגיות בריאות מכוסמין ואף קורנפלקס מפנק • סקירת מגפון למוצרים חדשים על מדפי המזון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מנות צמחוניות של שף הדרך

"שף הדרך" שהביאה לישראל את הארוחות שמחממות את עצמן ברגע, עם פטנט הריטורט המהפכני, משיקה לראשונה: סדרת ארוחות צמחוניות במבחר מגוון של ארוחות בריאות, בטעמים שונים ואיכותיים: ארוחת קוסקוס עם ירקות, נתחי סויה ברוטב סצ'ואן, פסטה פוזילי ברוטב בולונז צמחוני ומג'דרה ביתית. כמו כל ארוחות "שף הדרך" גם הארוחות בסדרה הצמחונית מבושלות מחומרים טבעיים בלבד והמנות הארוזות אינן מכילות חומרים משמרים. כך לדוגמה, ארוחת בולונז צמחוני: פסטה פוזילי עם שבבי סויה ברוטב עגבניות טבעי מכילה: פסטה, נתחי סויה, עגבניות, גזר, שמן קנולה, סוכר, שום, עשבי תיבול ותבלינים. מחיר: 35 שקל.

מדגנים חדשים של ספיישל קיי

חברת דגני הבוקר, "קלוגס", מחדשת את סדרת ספיישל קיי, סדרת דגני הבוקר הייחודית לנשים. קלוג'ס משיקה שני מוצרים חדשים בישראל: ספישל קיי שוקולד חלב – דגני בוקר בשילוב שברי שוקולד חלב מפנק וספיישל קיי אגוזי לוז – דגני בוקר בשילוב אגוזי לוז. הסדרה מיועדת לנשים שרוצות לשמור על הגזרה מבלי לוותר על הטעם. שני מוצרי ספיישל קיי החדשים מצטרפים לסדרת ספיישל קיי בישראל הכוללת שלושה סוגים: ספיישל קיי קלאסי, ספיישל קיי דבש ושיבולת שועל וספיישל קיי פירות אדומים. המדגנים מגיעים באריזת 300 גרם, ובמחיר מומלץ לצרכן הנע בין 26.99-28.99 שקל.

לזניה במילוי ארבע גבינות 

חברת "פסטה נונה", המתמחה בייצור פסטות עם טאץ' איטלקי, משיקה לזניה במילוי ארבע גבינות ברוטב עגבניות. הלזניה מיוצרת מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל, ומבוססת על מתכון יחודי של 4 סוגי גבינות איכותיות: מוצרלה, ריקוטה, שמנת, ובולגרית וחומרי גלם איכותיים וטריים הנבחרים בקפידה על-ידי טכנולוג מזון ושף הבית. מגשית האריזה עשויה מחומר יחודי המיועד לחימום במיקרוגל ובתנור: 20 דקות בתנור, 3 דקות במיקרוגל. אריזת 500 גרם, מחיר 36 שקל.

בולגרית אבטיח

חברת "מחלבות גד" מרעננת את הקיץ ומשווקת במיוחד לתקופת היורדים לים מהדורה מיוחדת ומוגבלת: 'בולגרית אבטיח 5%'. הקוביות המדויקות, הבשומת והמליחות של 'בולגרית אבטיח' מרעננים ומתאימים בשלמות לאבטיח קייצי אדום ועסיסי. 200 גרם, 14.99 שקל.

סוכר קנים אורגני

חברת "תבואות", יצרנית ומשווקת מוצרי מזון אורגניים טבעיים, מציעה לקיץ סוכר קנים אורגני טהור, המכיל ויטמינים ומינרלים, להמתקה בריאה וטעימה של משקאות, מאפים ואוכל – לילדים ולמבוגרים. סוכר קנים בעל גבישים קטנים ודקיקים, הכי פחות מעובד מבין הסוכרים והכי מומלץ לשימוש מבין סוגי הסוכר הנמכרים בשוק. הסוכר מופק מקנה סוכר אורגני, נקי מחומרי הדברה ודשנים כימיים, ומכיל ויטמינים ומינרלים ובהם ברזל, סידן ואשלגן. הסוכר, שצבעו זהוב בהיר, הוא בעל טעם מיוחד שישדרג כל משקה או מאכל אליו יתווסף. כידוע, סוכר לבן מכיל רק קלוריות (פחמימות ריקות) ואינו מכיל ויטמינים או מינרלים. 1 קילוגרים, מחיר 11.90 שקל.

עוגיות בריאות: שוקולד צ'יפס מקמח כוסמין

חברת "דגן", המתמחה בייצור עוגיות בריאות איכותיות מקמחים מלאים, משיקה לקראת הקיץ סדרה מפנקת של עוגיות שוקולד צ'יפס פריכות מקמח כוסמין מלא ואורגני, ללא שומן טראנס (100% שמן קנולה) וללא חומרים משמרים. הסדרה כוללת 2 סוגי עוגיות: "צ'יפס קוקיס" – עוגיות שוקולד צ'יפס קלאסיות, עשויות מקמח כוסמין מלא אורגני עם "טיפות" שוקולד צ'יפס, ועוגיות "צ'יפס קוקיס מיוחד" – מקמח כוסמין מלא ואורגני עם קקאו איכותי ו"טיפות" שוקולד צ'יפס לבן. מחיר: מבצע השקה עד סוף אוגוסט – 22.90 שקל במקום 28 שקל, לאריזה של 250 גרם.

מרשמלו בטעם מסטיק ואננס

חברת "כרמית" מרעננת ומחדשת עם שני טעמי מרשמלו קיציים במהדורה מוגבלת: מרשמלו בטעם מסטיק ומרשמלו בטעם אננס. שני הטעמים הקיציים שישווקו במהדורה מוגבלת, יתווספו למגוון הרחב של מוצרי המרשמלו של חברת "כרמית", ביניהם: מרשמלו ורוד לבן, מרשמלו טוויסטר צבעוני, מרשמלו לבבות, מרשמלו פירות ללא צבעי מאכל מלאכותיים, מרשמלו בטעמי תות בננה וכן מרשמלו מהדרין בכשרות גבוהה. 150 גרם, מחיר: 8 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן