Skip to content

"ספיריט הפקות עולם" תנחת בזנזיבר

טלי יטיב רכשה את חלקו של ערן בורוכוב בחברת "מדרפט ספיריט". יטיב היא מעתה הבעלים היחיד בחברה, שתיקרא "ספיריט הפקות עולם" ותנחת בזנזיבר ובאיי סיישל. זמן הטיסה לזנזיבר יתקצר מעשרים שעות לחמש וחצי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
החוף המזרחי בזנזיבר. תערובת מרתקת ואקזוטית של נופי ים תכולים וחולות לבנים, לצד שדות תבלינים, יערות עבותים וכפרים אותנטיים, עם אפשרויות הצלילה מהטובות בעולם. (צילום: ויקיפדיה)
החוף המזרחי בזנזיבר. תערובת מרתקת ואקזוטית של נופי ים תכולים וחולות לבנים, לצד שדות תבלינים, יערות עבותים וכפרים אותנטיים, עם אפשרויות הצלילה מהטובות בעולם. (צילום: ויקיפדיה)

טלי יטיב רכשה את חלקו של ערן בורוכוב בחברת "מדרפט ספיריט", והיא מעתה הבעלים היחיד של החברה. החברה החדשה תיקרא "ספיריט הפקות עולם".

טלי יטיב. התמחות ביעדים אקזוטיים. (צילום: אילן ספירא)
טלי יטיב. התמחות ביעדים אקזוטיים. (צילום: אילן ספירא)

"מדרפט ספיריט" הוקמה ב-2006 בבעלות משותפת של יטיב ובורוכוב והתמחתה בטיולי תמריץ (טיולי יוקרה לעובדים מצטיינים ואחרים) ובטיולים ליעדים אקזוטיים. לאחר שחברת הדקה ה-90 רכשה 50% מחברת מדרפט מידיו של ערן בורוכוב, החליטה יטיב לא להצטרף למהלך ולצאת לדרך עצמאית.

"ספיריט הפקות עולם" תמשיך לבצע טיסות ישירות לאיי סיישל מספר פעמים בשנה ולפתח יעדים אקזוטיים הן לטיולי התמריץ ולהפקות הממותגות בהן היא מתמחה והן לטיולי בודדים.

ממש בימים אלה קיבלה החברה אישורי נחיתה ביעד חדש ואטרקטיבי – זנזיבר, והיא תפעיל אליה טיסות ישירות מספר פעמים בשנה, בשיתוף עם חברת אל על.

הטיסה הראשונה תהיה בחנוכה הקרוב, אז ייצאו שתי טיסות ישירות ברצף ומספר פעמים נוספות במהלך השנה.

זנזיבר היא תערובת מרתקת ואקזוטית של נופי ים תכולים וחולות לבנים, לצד שדות תבלינים, יערות עבותים וכפרים אותנטיים, עם אפשרויות הצלילה מהטובות בעולם. כיום נמשכת טיסה לזנזיבר, עם חניות ביניים, כ-20 שעות, אך בטיסה ישירה היא תימשך 5.5 שעות בלבד.

"חברת 'ספיריט הפקות עולם' תמשיך להפעיל את הטיסות הישירות לסיישל שלוש פעמים בשנה ולעמוד לרשות לקוחותיה בחשיבה יצירתית ומקורית להפקה של טיולי תמריץ ושל טיולים פרטיים" אומרת יטיב ומוסיפה שהשותפות עם ערן בורוכוב היתה ללא ספק שלב חשוב בהתפתחותה העסקית של החברה, "אולם כיום הגדרנו יעדים מקצועיים שונים ולפיכך החלטתי לרכוש את חלקו של בורוכוב".

1 Comment

  1. אילנה קובץ'
    13 ביולי 2013 @ 11:55

    מדרפט ספירט חברה שמדדה ובקושי מחזיקה מעמד או מים ידיעה איזוטרית אפשר לטוס לזנזיבר כל יום ב-500 דולר דרך אדיס אבבה ובלי טובות של ספירט בטיסה אחת וזהו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן