Skip to content

בנק הפועלים יפעיל ירידים לקידום מגזר העסקים הקטנים

הבנק יכפיל את היקף האשראי הניתן להם. בין השותפים ליוזמה: משרד הכלכלה, לשכת ארגוני העצמאים והעסקים, התאחדות התעשיינים, נציגויות של מרכזי מט"י לטיפוח היזמות, מיקרוסופט, פדקס אקספרס, מילא, זאפ, ישראכרט ואמריקן אקספרס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בנק הפועלים יפעיל ירידים ייחודיים ליזמים ובעלי עסקים קטנים, במטרה לאפשר להם לקבל את כל הכלים, ההכוונה והידע הנדרשים להקמה וניהול עסקים. הירידים מוצעים ללקוחות כל הבנקים.

מועדי הירידים

הירידים, "פועלים להקמת עסקים", יתקיימו בארבע ערים ברחבי הארץ: ב-21 ביולי יתקיימו ירידים בתל-אביב, ירושלים ובאר שבע, וב-27 באוגוסט (לאחר הרמאדאן) יתקיים יריד נוסף בנצרת. הירידים יתקיימו בין השעות 16:00 ל-20:00.

במתחמי הירידים ישתתפו אורחי הירידים, ללא עלות, בשתי פעילויות מרכזיות:
• בחלל המרכזי יפגשו יזמים ועסקים בתהליך הקמה את שרשרת הערך ההכרחית להקמת העסק: גופים ממשלתיים, ציבוריים ובתי עסק מסחריים, שיציעו הצעות אטרקטיביות ובלעדיות לבאי הכנס.
• בחלל המשני יתקיימו לאורך היום הרצאות העשרה בנושאים מגוונים: בניית תכנית עסקית, הגדלת מלאי לקוחות, שימוש ברשתות חברתיות, שיווק, העשרה פיננסיות ועוד, אשר יועברו על ידי מיטב המומחים בתחומם.

לילך אשר טופילסקי. צילום בנק הפועלים
לילך אשר טופילסקי. צילום בנק הפועלים

לילך אשר טופילסקי, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, אומרת: "החזון של בנק הפועלים הוא ללוות את לקוחותיו לצמיחה ולחירות פיננסית. המהלך הנוכחי מצטרף לשורה של מהלכים של הבנק שנועדו לממש את החזון הזה בקרב בעלי עסקים קטנים, מתוך אמונה כי מגזר העסקים הקטנים הוא עמוד השדרה של המשק וקידומם תורם לצמיחה ולתעסוקה בכל האזורים, בדגש על יישובים בפריפריה".

בין השותפים שלוקחים חלק בירידים: הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, לשכת ארגוני העצמאים והעסקים, התאחדות התעשיינים, נציגויות של מרכזי מט"י לטיפוח היזמות, חברת מיקרוסופט, פדקס אקספרס, חברת אדם מילא, קבוצת זאפ, קבוצת ישראכרט ואמריקן אקספרס, וכן שורה של עמותות, ביניהן אמון הציבור, ידיד, עסקים חברתיים וחסדי לב.

בירידים ישתתפו גם עסקים מסחריים המספקים מוצרים ושירותים לעסקים קטנים, כדוגמת בתי דפוס, מעצבים גרפיים, שילוט לבתי עסק, שירותי תרגום לחומרים שיווקיים ועוד.

המשך לשנת עסקים קטנים

ירידי העסקים הקטנים הם חלק ממהלך מתמשך של בנק הפועלים לקידום מגזר העסקים הקטנים בישראל. בתחילת 2012 הכריז הבנק על שנת העסקים הקטנים, והעמיד אשראי לעסקים קטנים בסכום של יותר ממיליארד שקל. כעת, מכריז בנק הפועלים על הכפלת את היקף האשראי הכולל שיינתן לעסקים קטנים במסגרת קרנות מיוחדות, והוא צפוי להגיע ליותר מ-2 מיליארד שקל וזאת מעבר לאשראי הניתן במהלך העסקים הרגיל.

הגדלת הקרן

בעקבות הביקוש הרב לאשראי, בנק הפועלים הוא הראשון שמיצה את המכסה הראשונית שניתנה לו, וקיבל אישור ממשרד האוצר להגדיל את הקרן בערבות המדינה ב-700 מיליון שקל נוספים.
כמו כן הבנק מכריז היום על הגדלת הקרן הייעודית של הבנק לתמיכה בעסקים קטנים – פועלים לצמיחה – ב-200 מיליון שקל נוספים. הקרן, שהוקמה לפני כשנה, העניקה עד כה אשראי בהיקף של כ-300 מיליון שקל, כך שבסך הכל תעמוד הקרן על היקף של יותר מחצי מיליארד שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן