Skip to content

לוחמת מג"ב מנעה פיגוע דקירה במערת המכפלה

צעירה פלסטינית עוררה את חשדה של לוחמת משמר הגבול בכניסה למבנה. בחיפוש בכליה נמצאו שלושה סכינים. לאחר בירור פרטים עלה כי היא שוחררה לא מזמן ממאסר על עבירה דומה וכי הגיעה במטרה לדקור איש ביטחון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לוחמת מג"ב מנעה פיגוע דקירה  במערת המכפלה. היום (שני), בשעות הצהריים המוקדמות, הגיעה  צעירה פלסטינית בשנות העשרים לחייה לאחת מהכניסות למערת המכפלה בחברון. הצעירה, תושבת חברון, עשתה את דרכה מהקסבה בעיר לכיוון עמדת הבידוק של משמר הגבול. עמדה זו מאוישת דרך קבע באיש המשטרה כחולה ושוטר מג"ב. עם הגעת הצעירה לאזור העמדה, התעורר חשדה של לוחמת מג"ב המוצבת במקום. היא החליטה לבצע בידוק מאובטח, כלומר – בעוד היא בודקת את החשודה, שוטר כחול מאבטח אותה. בחיפוש שערכה על גוף הצעירה נמצאו סכינים בגדלים שונים.

שוטר המחסום, דוד רסקאי, מציג את הסכינים שנלכדו (צילום: משטרת ש"י)
שוטר המחסום, דוד רסקאי, מציג את הסכינים שנתפסו (צילום: משטרת ש"י)

מתחקור ראשוני עולה כי הצעירה הגיעה במטרה לבצע פיגוע דקירה נגד הכיבוש. על פי החשד היעד היה דקירת איש ביטחון. עוד עולה, כי הצעירה נעצרה לפני  כשנה בגין ניסיון לבצע דקירה ואף ריצתה מאסר אותו סיימה לפני חודשיים.

החשודה נעצרה והועברה להמשך חקירה וטיפול במשטרת ש"י.  סנ"צ אליהו צפריר, מג"ד המערה, ציין כי עירנותה של הלוחמת ומקצועיותה מנעו הסלמה של האירוע ואפשרו לסכל את כוונתה מבעוד מועד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן