Skip to content

מה חדש בעולם המיני: קיה פיקנטו, פיאט ו- OH My Micra

קיה פיקנטו SPORT 0125 סמ"ק בנזין ידני 3 דלתות בגרסא חדשה במחיר 74,900ש'. 250 כלי רכב של פיאט נמכרו בחמשה ימי מבצע מכירות ובשלושה שבועות נמכרו 200 כלי רכב מדגם OH My Micra של ניסאן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טלקאר מודיעה על גרסא חדשה במשפחת הקיה פיקנטו, רכב המיני הנמכר בישראל. לדגם החדש ניתן השם "פיקנטו SPORT" כאשר החל מה- 30.6 יוצא דגם זה במחיר אטרקטיבי במיוחד של 74,900 ש'.

צילום יח"צ

הפיקנטו SPORT מגיעה עם מנוע בנפח 1250 סמ"ק בנזין, המציע הספק של 85 כו"ס. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית עם חמש מהירויות והמרכב הינו של שלוש דלתות. אבזור הפיקנטו SPORT כולל כסטנדרט שש כריות אויר, אפשרות נטרול כרית אויר הנוסע, מערכת שמע מקורית הכוללת כניסות USB/AUX, פנסים אחוריים מסוג LED, תאורת יום אוטומטית קדמית מסוג LED\DRL, כיסוי עור להגה ולידית ההילוכים, מפתח מתקפל, חלון גג חשמלי מקורי, פגוש אחורי וקדמי ספורטיביים, פס קישוט אדום בשבכה קדמית, ידיות דלתות בגימור כרום, חישוקי סגסוגת קלה ייחודיים לדגם בגודל 15", יציאת צינור פליטה "אגזוז" כפול בגימור כרום, חלונות חשמל ועוד.

גדי שניידר, מנהל הפיתוח העסקי בטלקאר: "אנו שמחים מאד להציע את דגם הפיקנטו SPORT החדש במחיר של 74,900ש'. מאז ינואר 2012 הפיקנטו הינה הדגם הנמכר ביותר בסגמנט המיני (A). מאז השקת הפיקנטו בישראל ועד היום נמסרו ללקוחות למעלה מכ-13,000 כלי רכב מדגם זה. כיום הפיקנטו הינה דגם הרכב השלישי הנמכר ביותר בישראל.
אנו מאמינים שגרסא חדשה זו מהווה הצעת מכר אטרקטיבית במיוחד לקהל המקומי וזאת על בסיס הביקוש והדרישה אותם זיהינו מקהל לקוחות הדגם. ".

ואילו קבוצת סמל"ת יבואנית פיאט בישראל מוסרת על הצלחת מבצע מכירות שנערך בתאריכים 9-14 יוני. בחמישה ימי מכירות נמכרו 250 כלי רכב במותג פיאט.

בימי המכירות נמכרו: 100 כלי רכב מדגם פיאט 500 , 100 כלי רכב מדגם פיאט פנדה ו – 50 כלי רכב מדגם קובו.

200 מכוניות מהמהדורה המוגבלת של OH My Micra נמכרו ללקוחות פרטיים תוך 3 שבועות בלבד.

מייקרה מעוצבת (צילום יח"צ)

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן, השיקה לאחרונה את המהדורה המוגבלת של המייקרה האופנתית ""Oh my Micra ומדווחת כי כל 200 המייקרות שהוצעו למכירה, נמכרו תוך שלושה שבועות בלבד. כעת, שוקלים בניסאן להזמין עוד 100 רכבים נוספים ממהדורה זו.

Oh My Micra, היא קולקציה אורבנית של המכונית האופנתית והראשונה הניתנת לעיצוב ולהתאמה אישית. היא מוצעת ב – 3 צבעים שונים: לבן, שחור או אדום, המשלבות נגיעות של צבעים נוספים. הדגם הלבן והשחור מגיעים עם ידיות הרכב, זנב הגג ומראות הרכב בתוספת של צבע אדום, כך שמתקבל השילוב בין הצבעים לבן ואדום או שחור ואדום. הדגם האדום מגיע עם נגיעות לבנות.

גם פנים המכונית מעוצבת בסגנון צעיר, עדכני אופנתי, לדוגמא: ההגה בצבע אדום עם תיפורים אדומים סביבו, שטיחים עם גימור אדום ולוגו המהדורה, מראת נהג אדומה ועוד. כמו כן ניתן לבחור מדבקות לרכב, מבין שישה עיצובים שונים ומובחנים, לנגיעה אסתטית, אישית וייחודית נוספת על הדגם .

המייקרה בעלת גיר ידני או אוטומטי רציף, היא בעלת נפח מנוע של 1200 סמ"ק, מרווחת מאוד מבפנים, חסכונית מאוד בדלק, משתייכת לקבוצת זיהום -2 ומצוידת באביזרי בטיחות וטכנולוגיה מתקדמים ומחירה לצרכן: החל מ-69,900 ש'.

לדברי רועי שחורי, מנהל חטיבת ניסאן בישראל: "Oh my Micra האופנתית היא בהחלט הצלחה מסחררת המבטאת את החדשנות המרגשת שהיא חלק מהDNA של המותג ניסאן. הענקנו ללקוחות אפשרות לעצב לעצמם את המייקרה שלהם עם שילובים מיוחדים בטעם אישי".

לדבריו: "נוכחנו לגלות שהצבע שרוב הקונים בחרו הוא מייקרה לבנה בשילוב צבע אדום עם הדפס מעוצב".

1 Comment

  1. דורון קדישמן
    9 ביולי 2013 @ 9:17

    אני חושב שהפיקנטו יותר יפה מהמייקרה ואין ספק שמדובר גם ברכב יותר איכותי…
    מי שלא מתרשם בקלות מתוספת של כמה מדבקות יעשה בשכל אם יבחר בראשונה..

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן