Skip to content

חודשו השיחות של משרדי האוצר הישראלי והפלסטיני

ראשי הצוותים שנפגשו היום הם: מנהל רשות המסים הישראלי משה אשר ומנהל רשות המסים הפלסטיני יוסף אל זומר. הוחלט להקים צוותי עבודה משותפים, שייפגשו אחת לשבועיים על מנת לקדם ביעילות ובמהירות את הנושאים שעל הפרק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כפי שהוחלט בפגישתם של שר האוצר יאיר לפיד עם עמיתו, שר האוצר של הרשות הפלסטינית, שוקרי בשארה, ובתיאום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, חודשו היום השיחות בין הדרגים המקצועיים של שני המשרדים.

בראש הצוות הישראלי עומד מנהל רשות המסים, משה אשר, ומהצד של הרשות הפלסטינית, עומד מנהל רשות המסים והממונה על הכנסות הרשות, יוסוף אל זומר.

מטרת הדיונים היא לחדש את שיתוף הפעולה הכלכלי וליישם צעדים בוני אמון לשדרוג היחסים ולרווחת הצדדים. הצוות המקצועי הבכיר שנפגש היום החליט להקים צוותי עבודה משותפים. צוותי העבודה יחלו בעבודתם באופן מיידי וייפגשו אחת לשבועיים על מנת לקדם ביעילות ובמהירות את הנושאים שעל הפרק. הצוות המקצועי הבכיר בראשות אשר ואל זומר ייפגשו בעוד כחודש כדי לבדוק את התקדמות הצוותים ולפתור מחלוקות, אם יהיו.

הנושאים שעל הפרק קשורים ליחסים הכלכליים בין ישראל והרשות הפלסטינית. כמו הסדר חובה של הרשות לחברת החשמל, בסכום של כ-600 מיליון שקל, שיפור העברת כספי המסים שישראל גובה עבור הרשות במעברי הגבול ומשכרם של הפלסטינים המועסקים בישראל ובקשת הרשות הפלסטינית להגדיל את מספר המועסקים הפלסטינים בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן