Skip to content

גל של תמיכה באריאל הרוש

השרה לבנת טילפנה: אל תחשוש, אלה חלאות אדם. כל הכבוד לך על העמידה מולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גל אדיר של תמיכה בשוער בית"ר ירושלים והנבחרת אריאל הרוש מאז ההתפרעות אתמול (שני) בבית וגן.מאז אתמול הוצף הרוש במאות הודעות תמיכה, שיחות טלפונן, סמסים והודעות אישיות בעמוד הפייסבוק שלו. בין התומכים בהרוש נמצאים אוהדי בית"ר רבים שמתנצלים בפניו ומבקשים שלא יעזוב את המועדון, כמו גם אנשי בידור ותרבות.

הבוקר התקשרה אל הרוש שרת הספורט לימור לבנת כדי לחזק את ידיו. לבנת אמרה לשוער: “זו חרפה, אני מתביישת. זו חבורה של חלאות אדם שלא רק הורסים את בית"ר אלא את הספורט הישראלי. אל תחשוש, תגיש תלונה, ואני אפנה על כך בהקדם למפכ"ל. אני מקווה שהמשטרה תתפוס את כל המתפרעים ותמצה איתם את הדין. כל הכבוד לך על העמידה האיתנה שלך, ואני מקווה שבקרוב תוכל לעסוק רק בספורט".

הרוש, שהיה נרגש מאוד מהשיחה של השרה לבנת הודה לה על התמיכה ועל שיחת הטלפון וסיפר כי הוא מקבל שיחות טלפון רבות התומכות בו.

בתוך כך פרסם היום ארגון שחקני הכדורגל הודעת תמיכה בהרוש ובדריו פרננדס בה נאמר: "ארגון השחקנים, ובתוכו כל שחקני ליגת העל והליגה הלאומית, מתאחד מאחורי אריאל הרוש ודריו פרננדס. לא יעלה על הדעת שחבורת פורעי חוק תאיים על שחקני כדורגל בישראל, ותפעל באלימות ובגזענות שמרחיקים כל אדם שפוי ממגרשי הכדורגל שלנו.

ארגון שחקני הכדורגל מגבה את הרוש ופרננדס וגאה שיש שחקנים שעומדים על דעתם אל מול הכיעור, הגזענות והאלימות. מנכ"ל הארגון אריה אלטר: “לאן הגענו? למה אנחנו מחכים? שיקרה פה רצח? מסתבר שהגזענות והאלימות של אותם אנשים שקוראים לעצמם אוהדים לא מכוונת רק נגד קדאיב וסדאייב אלא נגד כל מי שחושב שונה מהם. ארגון השחקנים מגנה את האלימות הנוראה הזו, שבגללה אנשים טובים פשוט מדירים את רגליהם מהמגרשים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן