Skip to content

איירופלוט טסה פעמיים ביום למוסקבה

הטיסה השנייה החלה לפעול בחודש מאי, לאחר שהוסדרו כל סידורי הביטחון בין רוסיה וישראל. הטיסה היומית הראשונה היא בשעה 15:05 והטיסה השנייה היא בשעה בטיסת לילה בשעה 01:20. מחיר הטיסה בקו זה עולה החל מ-304 דולר לאדם, כולל כל המסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחודש אוגוסט 2012 הודיעה חברת איירופלוט, כי תפעיל טיסה יומית נוספת בקו תל אביב – מוסקבה. טיסה שאמורה הייתה להתחיל לפעול בחודש ספטמבר באותה השנה. אבל, בגלל חילוקי דעות בין ישראל לבין רוסיה בכל הקשור להסדרי הביטחון התעכב הביצוע. בתחילת 2013 יושרו ההדורים בין שתי המדינות וניתן לאיירופלוט אור ירוק לבצע את הטיסה היומית השנייה לישראל. טיסה שהחלה לפעול בחודש מאי השנה.

מטוס איירבס A320 של איירופלוט. צילום איירופלוט
מטוס איירבס A320 של איירופלוט. צילום איירופלוט

 

הטיסה היומית הראשונה של איירופלוט יוצאת מנתב"ג בשעה 15:05. לטיסה זו מציעה החברה טיסות המשך מנמל התעופה הבינלאומי שרמטייבו במוסקבה לבייג'ין ושנגחאי, במחירים אטרקטיביים החל מ-962 דולר לאדם, כולל כל המסים. הטיסה השניה ממריאה כל יום מנתב"ג אחר חצות בשעה 01:20 ונוחתת בנמל שרמטייבו בשעת בוקר מוקדמת 06:30. מספיק זמן המאפשר המשך טיסות ליעדים בינלאומיים כמו: ניו יורק, מיאמי, בוסטון ולוס אנג'לס. לטיסה זו מציעה החברה כרטיסי טיסה במחיר של החל מ-304 דולר לאדם, כולל כל המסים.

הטיסה הנוספת הלילית מתבצעת במטוסי איירבס A319, A320 ו-A330 רחב הגוף, שהוא גם המטוס שבו פועלת הטיסה הראשונה בשעות אחר הצהריים.

פעילות גדולה

פעילות איירופלוט בישראל ושל חברות התעופה שהיא רכשה רסיה ודונביה, מאוד גדולה – 25 טיסות שבועיות. כל החברות טסות תחת קוד איירופלוט SU והן מבצעות את הטיסות הבאות: 14 טיסות שבועיות של אירופלוט לנתב"ג, 3 טיסות שבועיות של איירופלוט לאילת, 5 טיסות בשבוע של רסיה לסנט פטרסבורג ו-3 טיסות בשבוע של דונביה לרוסטוב וסוצ'י.

"חברת איירופלוט רואה בישראל יעד חשוב, בעקבות הגידול המתמיד שחל במספר הנוסעים בטיסות בין ישראל ורוסיה, בתיירות הנכנסת וגם בתיירות היוצאת. לחברה יש מטוסים מודרניים ואנחנו משקיעים רבות בשרות, בשעות יציאה וחזרה נוחות, ובנוסע העסקי", מציין אפריים פורטיס מנכ"ל חברת אופן סקיי נציגת איירופלוט בישראל.

איירופלוט היא אחת החברות הרווחיות היום באירופה ובקצב התפתחות מהיר. הרווח הנקי של החברה בשנת 2012 היה 166 מיליון דולר. בשנת 2012 הטיסה החברה 17.7 מיליון נוסעים, גידול של 24.6% לעומת שנת 2011. בכל קבוצת איירופלוט טסו בשנת 2012 27.5 מיליון נוסעים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן