Skip to content

מוסדות ששימשו כיסוי לפעילות חמאס, נסגרו בסילואן

מפכ"ל המשטרה, חתם על צווי סגירה למשך 30 יום, לשני מועדונים בסילואן, שהייוו כסות לפעילות חמאס. הפעילות החברתית תחפש מקום אחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפכ"ל המשטרה, חתם על צווי סגירה למשך 30 יום, לשני מועדונים בסילואן, שהייוו כסות לפעילות חמאס. הפעילות החברתית תחפש מקום אחר 

 מאת אליק מאור

שני מוסדות הקשורים בחמאס נסגרו היום (א) ע"י כוחות הביטחון. מדובר בשני מועדונים חברתיים, שנועדו לשיפור חיי הקהילה. המועדונים שימשו לפעילות עניפה של חמאס. מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו חתם על צווי סגירה ל-30 יום. החקירה נמשכת.

אנשי שרות הביטחון הכללי, משטרת ישראל ומג"ב, פשטו היום (יום א'), על שני מוסדות בכפר סילוואן שבירושלים, אשר מופעלים וממומנים לטענתם על ידי החמאס. מהמוסדות נאסף חומר רב, אשר לדברי משטרת ישראל כולל מידע המאשר את עובדת היותם ממומנים בכספי החמאס.

הפשיטה וסגירת שני המוסדות – מועדון הכדורגל ואגודת הצדקה של סילוואן, עברו בשקט וללא התנגדות.

ממשטרת ישראל נמסר, כי הכספים הועברו אל מוסדות אלו על ידי בנקים וארגונים ,המצויים בחלקם בשטח שיפוטה של מדינת ישראל וחלקם בחו"ל. עוד נמסר כי החקירה צפויה להימשך.

דובר מחוז ירושלים, סנ"צ שמוליק בן רובי, מסר כי קודם לסגירה נאסף מידע מוצק בידי השב"כ ומשטרת ישראל, שאיפשר את הסגירה ויעמוד מול בית המשפט ובג"צ וכי במהלך השנה החולפת נסגרו במחוז ירושלים, עשרה מוסדות הקשורים בחמאס ובארגונים אחרים.

מפלג המיעוטים ביחידה המרכזית בסיוע כוחות מג"ב סגרו לפני שעה קלה למשך 30 יום שני מוסדות בכפר סילוואן שבמזרח ירושלים הממומנים על ידי החמאס אשר שימשו לפעילות נסתרת של החמאס בכפר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן