Skip to content

אם לא תימצא ראייה הקושרת את ההורים למות בנם, הם ישוחררו ממעצר

הסבירות היא, שהחשד בהתעללות יהפוך לחשד בהריגת התינוק. עורך הדין של ההורים, ציון אמיר, הסכים לנתיחה, אך התנה אותה בכך שלא תיעשה על ידי פרופ' יהודה היס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסבירות היא, שהחשד בהתעללות יהפוך לחשד בהריגת התינוק. עורך הדין של ההורים, ציון אמיר, הסכים לנתיחה, אך התנה אותה בכך שלא תיעשה על ידי פרופ' יהודה היס 

מאת אביב סלע

הבוקר נקבע מותו של התינוק שהוריו חשודים בהתעללות בו ובאחותו התאומה. צוות בית חולים שיבא קבע את מותו המוחי ביום חמישי והיום, כשליבו פסק לפעול, הוגדר כמת. מצבה של האחות משתפר והיא מתאוששת וסובלת בעיקר משברים בידיה.

הוריהם של התאומים היו חשודים עד כה בהתעללות ובכך שטלטלו את ילדיהם וגרמו להם לפציעות קשות. לאחר מות הבן, הסבירות היא שהחשד בהתעללות יהפוך לחשד בהריגה. עורך הדין של ההורים, ציון אמיר, הסכים לנתיחה, אך התנה אותה בכך שלא תיעשה על ידי פרופ' יהודה היס או במכון לרפואה משפטית. לדבריו, הנתיחה אמורה להיעשות על ידי אדם ניטרלי ופרופ' היס כבר פרסם את דעותיו בקשר למקרה זה. אם לא תהיה הסכמה בין המשטרה לבין ההורים, סוגיית הנתיחה צפויה לעמוד לדיון בפני בית משפט.

לאחר שנודע להורים על מות בנם ביום חמישי, אפשרה להם המשטרה להיפרד ממנו, כאשר כל הורה הוכנס לחדר בנפרד. לאחר מכן החזירה המשטרה  את ההורים לחדרי החקירות. שני ההורים התמוטטו ופונו לבתי חולים שונים, האם נשלחה לבית חולים תל השומר ואילו האב לבית חולים איכילוב.

ההורים צפויים להגיע מחר לדיון להארכת מעצרם, לאחר שביום שישי הוארך מעצרם בארבעה ימים. בדיון התחייבה המשטרה, כי אם לא תימצא ראייה דרמטית או שאחד ההורים יודה, היא תשחרר את ההורים ממעצר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן