Skip to content

נהג נפצע אנושות בפיצוץ רכבו בנתניה

פיצוץ של רכב החריד את תושבי שכונת הימים הסמוכה לחוף הים. הרכב עלה באש. נהגו חולץ במצב אנוש והובהל לבית חולים. המשטרה חוקרת אם היה כאן ניסיון חיסול או תאונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 50 נפצע היום (שישי) אנושות בפיצוץ ברכב פרטי ברחוב אהוד מנור בנתניה. צוותי מגן דוד אדום פינו אותו מונשם ומורדם לבית החולים שיבא בתל השומר. מבית החולים נמסר כי הפצוע הגיע אליהם עם 100% כוויות בגופו וסובל מפגיעה רב מערכתית. הפיצוץ אירע מעט אחרי 11:30 בשכונת הימים שבדרום העיר, לא רחוק ממכון וינגיט. כוחות משטרה ומכבי האש הוזעקו למקום והרכב עצמו עלה באש ונשרף כליל כתוצאה מהפיצוץ. ברכב עצמו נמצאו שרידי חומר דליק שהיה בו וטרם ברור אם מדובר באירוע פלילי או בתאונה. במשטרה נבדקים כל כיווני החקירה.

natania
הרכב השרוף בנתניה (צילום: דוברות מד"א)

אתמול הודיע מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, כי בכוונתו להקים יחידה מיוחדת שתעסוק בפיגועים פליליים לאור רצף המקרים שאירעו לאחרונה. אתמול חוסל משה פורטל (45), תושב מגדל העמק המוכר למשטרה ושוחרר לפני כשנה מבית הסוהר, בפיצוץ שאירע ברכבו בזמן נסיעה במרכז העיר. הוא פונה לבית החולים העמק במצב קשה, שם מת מפצעיו. לפני שלושה ימים חוסל בירי גבר בן 40, גם הוא מוכר למשטרה בשכונת נווה דוד שבדרום חיפה כשחזר עם קניות לבית חמותו ונורה על ידי אלמונים שנמלטו. הוא נהרג במקום ולצוות מד"א לא נותר אלא לקבוע את מותו. ביום חמישי שעבר, בפתח תקווה,  נורו שלושה בני אדם כבני 40, על ידי אלמונים רכובים על אופנוע ברחוב משמר הירדן בעיר, לא רחוק מבית ספר יסודי בשעה בה היו התלמידים בהפסקה. בקרב הילדים פרצה פאניקה והם נמלטו לכיתות, חלקם ממררים בבכי.

migdal
החיסול במגדל העמק (צילום: דוברות משטרת ישראל)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן