Skip to content

ערן רמות מונה לראש המרכז לחקר התעופה במכון פישר

ירכז את פעילות המכון בתחומי הבטיחות והביטחון בתעופה האזרחית והצבאית, ויהיה אחראי על איסוף מידע תעופתי, ארגון כנסים, השתלמויות ודיונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ערן רמות
ערן רמות

סא"ל (מיל') ערן רמות מונה לראש המרכז לחקר התעופה במכון פישר למחקר אסטרטגי אויר וחלל. במסגרת תפקידו ירכז את פעילות המכון בתחומי הבטיחות והביטחון בתעופה האזרחית והצבאית, ויהיה אחראי על איסוף מידע תעופתי, ארגון כנסים, השתלמויות ודיונים. בנוסף, יהיה אחראי על הקשר של המכון עם רשויות תעופה ממשלתיות, מרכזי מחקר, מוסדות אקדמיים, גופים וארגונים תעופתיים הפועלים בתחומי בטיחות, ביטחון, כלכלה, רגולציה, תכנון ותשתיות – בארץ ובעולם.

רמות, טייס מסחרי בחברת אל על, מצטרף למכון פישר עם ניסיון תעופתי של יותר מ-45 שנה בהן ביצע יותר מ-15 אלף שעות טיסה על עשרות סוגי מטוסים צבאיים ואזרחיים. ניסיונו התעופתי כולל, בין היתר, את התפקידים הבאים: טייס קרב משנת 1967, מדריך טיסה וטייס ניסוי בשירות קבע ומילואים בחיל האוויר. בעברו היה טייס הניסוי הראשי ומפקד המרכז לניסויי טיסה (מנ"ט) של חיל האוויר. עם שחרורו מחיל האוויר המשיך לפעול כטייס ניסוי בתעשייה האווירית.

סא"ל (מיל') רמות יחליף את אל"מ (מיל') איתי אלון, שמסיים את תפקידו וימשיך לפעול במרכז לחקר התעופה בעריכת מחקרים תעופתיים ובקידום בטיחות התעופה בישראל.

מכון פישר למחקר אסטרטגי אויר וחלל נוסד בשנת 1999 על ידי עמותת חיל האוויר, המאגדת את פורשי שרות הקבע של חיל האוויר הישראלי, במטרה לעודד ולבצע מחקר וחשיבה בתחום האוויר והחלל. מכון פישר השוכן בבית חיל האוויר בהרצליה, עוסק בעיקר בביצוע מחקרים, ארגון כנסים וימי עיון, ופרסום והפעלת מרכז מאגרי מידע בתחומי התעופה והחלל העומד לרשות הציבור. המכון מורכב ממרכזי מחקר בתחומים שונים: המרכז לחקר תעופה, המרכז לחקר החלל והכטב"ם, המרכז למחקר הכוח האווירי בלוחמה א-סימטרית והמרכז לרפואה תעופתית.

בראש המכון עומד תא"ל (מיל') אסף אגמון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן