Skip to content

ריסס על רכבו כתובות תג מחיר, ניקב צמיגים והזעיק משטרה

מתנחל שהגיע לירושלים ריסס "איטבאח אל-יהוד" על רכבו והזעיק משטרה. כשנחשפו מעשיו הודה כי ביקש להפנות את תשומת לבו של הציבור לפעולות תג מחיר שמבצעים הערבים כלפי יהודים. הצעיר נעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מתנחל בן 22, תושב התנחלות הקרובה לירושלים, נעצר הלילה (שישי) לאחר שריסס כתובת תג מחיר ערבית על רכבו והזעיק את המשטרה. הצעיר החליט לבצע פרובוקציה שתעורר את דעת הקהל למעשי תג המחיר שהערבים מבצעים כלפי יהודים, לדבריו.

הלילה הוא הגיע לבקר את בני משפחתו ברחוב בית הדפוס בקרית משה בבירה. סמוך לחצות התקשר למוקדן המשטרה בירושלים והתלונן כי גילה שצמיגי מכוניתו נוקבו וכי על רכבו רוססה הכתובת "איטבאח אל-יהוד". הוא הוסיף כי על מכסה מנוע המכונית שפכו האלמונים תערובת של סוכר מעורב בסיליקון. שוטרי תחנת מוריה  שהגיעו לזירת האירוע החלו לתחקר את הצעיר. הם חשדו כי מדובר בהונאה ואכן, אחר זמן קצר, הודה המתנחל כי ביצע את המעשה בעצמו, ככול הנראה מתוך כוונה להפליל ציבור ערבי. המתלונן נעצר והיום תחליט משטרה אם להביאו להארכת מעצר או לשחררו בערבות.

בקרב המתנחלים ברחבי איו"ש שוררת זה זמן רב תחושה כי כוחות הביטחון וצה"ל פועלים ברפיסות מול ערבים  מיידים אבנים ופועלים כנגד ההתנחלויות. ראשי ציבור המתנחלים קוראים בכל הזדמנות לממשלת ישראל ולרמטכ"ל לשנות את המדיניות ואת חוקי הפתיחה באש ולפעול לדבריהם "ביד קשה" כלפי הערבים. לא מן הנמנע שדברים אלו חלחלו אל הצעיר והניבו את מעשיו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן