Skip to content

נתניהו: "עשינו את הבלתי יאמן. בלמנו את תופעת ההסתננות"

בדיון שנערך בנושא פעולות הממשלה, להשבת מסתנני העבודה הבלתי חוקיים לארצותיהם, אמר נתניהו כי אחוז המסתננים לערי ישראל ירד לאפס. זהו הישג בינלאומי. המטרה כעת להשיב את המסתננים חזרה לארצותיהם או למדינות אחרות. נתניהו פרגן גם לחבריו לעשייה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"מדינת ישראל הצליחה עד עכשיו לעשות את הבלתי ייאמן. אף מדינה אחרת במערב לא הצליחה לבלום כניסה המונית של מסתננים, ואנחנו הצלחנו למנוע כניסה של כל מסתנן לערי ישראל". כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו, בפתח דיון שנערך בנושא פעולות הממשלה להשבת מסתנני העבודה הבלתי חוקיים לארצותיהם. בדיון השתתפו גם השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' ושר הפנים, גדעון סער.

נתניהו, סער, אהרונוביץ. אפס מסתננים
נתניהו, סער, אהרונוביץ'. אפס מסתננים

"אנחנו מתכנסים כאן היום כדי לקדם את התוכנית הממשלתית להשבת המסתננים הבלתי חוקיים בישראל לארצותיהם או למדינות שלישיות", אמר נתניהו. "אנחנו עושים את זה בהמשך לפעולה שנעשתה בממשלה הקודמת בראשותי, שבה בלמנו את תופעת ההסתננות. זה הישג בלתי רגיל למדינת ישראל, משום שכל מדינות המערב במידה רבה נכשלו בזה. אנחנו הצלחנו להביא בעצם את הכניסה לערי ישראל לאפס. אין מסתנן נוסף שנכנס לערי ישראל – לא לתל אביב, לא לערד, לא לאילת ולא לשום מקום.

"עכשיו אנחנו מתמקדים בשאלה של השבת המסתננים שנמצאים שם", אמר נתניהו. "אנחנו עושים את זה תוך כדי כיבוד כל אמות המידה המשפטיות והבינלאומיות, פועלים בצורה מאוד אחראית ומאוד נחושה. התחלנו להוציא, הוצאנו כמה אלפים, ואנחנו נמשיך כדי להוציא אותם מערי ישראל. יש שם בעיות קשות של פשיעה, של מתחים, של תעסוקה, של תברואה. אני פועל עם חבריי השרים, עם שר הפנים גדעון סער והשר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בכוחות משולבים כדי להביא לפיתרון הבעיה הזאת. בסוף הקדנציה הזאת אנחנו ניבחן בה, כפי שנבחנו בקדנציה הקודמת בבלימת המסתננים".

"אני רוצה לשבח את עבודת חבריי כאן, גם במשרד ראש הממשלה", אמר נתניהו. "אני מודה לחגי הדס על העבודה החשובה שהוא עושה, למשרד הפנים ומשרד ביטחון הפנים, עבודה שמונחית על ידי השרים, יחד עם אנשי הצוות שנמצאים כאן, למשרד המשפטים, היועץ המשפטי לממשלה, שעזרתם חשובה ביותר, וכמובן למשטרת ישראל. צריך להבין שאנחנו עוסקים בשילוב של אמצעים – פיזיים, כספיים, משפטיים. השילוב של הגדר והחוק, שנמצא עכשיו במבחן משפטי, אלה הכלים שגרמו לכך שמדינת ישראל הצליחה עד עכשיו לעשות את הבלתי ייאמן. אף מדינה אחרת במערב לא הצליחה לבלום כניסה המונית של מסתננים, ואנחנו הצלחנו למנוע כניסה של כל מסתנן לערי ישראל. זה דבר חשוב. שילוב האמצעים, לרבות המשפטיים, הוא שייתן לנו את ההצלחה להוציא את המסתננים שנמצאים עכשיו במדינת ישראל. זה אפשרי, אנחנו מסמנים את זה כיעד. אני נחוש והשרים נחושים לממש את הדבר הזה, כי אנחנו יודעים שזה חיוני לרווחתם של אזרחי ישראל ולעתידה כמדינה יהודית ודמוקרטית".

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    14 ביולי 2013 @ 19:07

    הכל טוב ויפה הבג"צ אליו יפנו "ארגוני זכיות המסתננים" יתקע את נושא החזרתםהסיכו של אותם אלפי מסתננים הממלאים את דרום ת"א כ35 אלף איש שיצאו מכאן הוא אפסי אלה בשיטות אחרות כגון הטלת קנסות כבדים על משכרי דירות ועל מעסקיםלא קנס של אלף ש"ח קנס כמו 50 אלף ש"ח יגרמו לכך שדרום ת"א תהיה עיר ללא מסתננים אלה אם אותם ארגונים לזכיות המסתננים יעבירו אותם לצפון העשיר הנקי המוסרי וידאגו להםבדיור בתעסוקה ובחינוך לילדים שלהם אחרת הם פצצת זמן המסוכנת יותר מהפלסטנאים הם היו באים עובדים וחוזרים הביתה אלה החליטו לעשות "עליה"רק ענישה כבדה תחזיר אותם הביתהואל תקראו לי גזען כי אתם גזענים הדואגים שאצלכם לא יהיו מסתננים חלילה מחירי הדירות ירדו ……………………

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן