Skip to content

חמש שנים בכלא בגין גרימת מוות לחמישה בני משפחה

בית המשפט בבאר שבע גזר היום חמש שנות מאסר בלבד על נהג שפגע במשאיתו ברכב פרטי והרג משפחה שלמה. המשפחה: "עונש קל כזה נותן לגיטימציה לנהגים עבריינים אחרים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חמש שנות מאסר ושלילת רישיון נהיגה לעשרים שנה גזר היום בית המשפט בבאר שבע על מוחמד אל גאבורבן (26) מרהט  שנאשם בגרימת מוות ברשלנות של חמישה בני משפחה שהיו בדרכם לחתונה. בעת קריאת גזר הדין אמר השופט דוד לנדסמן: "לקביעת העונש הוא דרגת הרשלנות ועיקרון קדושת החיים המתבטא בתוצאות התאונה".

לפני כשלוש שנים נסעו בני משפחת דהן מאילת לחתונה של בת המשפחה לירון אליעזר בוחבוט בצפון הארץ. בירידות התלולות של צומת הערבה התנגשה בהם בעוצמה משאית הנהוגה בידי  אל גאבורבן, שנסע במהירות של 93 קמ"ש בעוד המהירות המותרת 80 קמ"ש. כתוצאה מהתאונה נהרגו כל בני המשפחה – ליאור דהן, אמו רות דהן, אשתו טל דהן, אחותו שרית כהן, ושילת תינוקת בת חמישה חודשים. לחובת אל גאבורבן הרשעות נהיגה קודמות.

מחוץ לאולם הדיונים  פרצו בזעקות שבר  בני המשפחה אשר ליוו במשך שלוש שנים כל שלב במשפט, ומחו  על העוול שנעשה לדבריהם בעונש  הקל. הסבתא חנה, אמא של טל ז"ל, קראה לשופט: "נתת חמש שנים, לא מגיע לו. מגיע לו תוהו ובוהו".

לירון אליעזר בוחבוט  שלחתונתה נסעו הנספים סיפרה כי "הקול הפנימי בבטן אומר לי ששום דבר בעולם לא יחזיר אותם, גם 20 שנה בכלא זה לא מה שיחזיר לי אותם. הם נהרגו בדרכם ליום החתונה שלי תאונה כזו עם משאית במהירות כזו בכביש הערבה מבחינתי לא יכול להיות שזה יעבור לסדר היום. קשה לראות ולשמוע את זה שהנהג מקבל ייעוץ וההדרכה מהעורך דין שלו איך להתנצל בפני המשפחה".

תקווה כהן, אחותה של טל ז"ל זעמה: "עונש קל כזה זה נותן לגיטימציה לנהגים עבריינים אחרים". הנהג הפוגע אמר בבית המשפט "אני משתתף באבלם וצערם של המשפחה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן