Skip to content

נקבע מותה של בת שנה וחצי שנשכחה ברכב בהתנחלות דולב

תינוקת בת שנה וחצי נשכחה במשך חמש שעות בשמש קופחת בהתנחלות דולב, ככל הנראה על ידי אביה. משטרת ש"י ומד"א הוזעקו והחלו במאמצי החייאה. מותה נקבע בבית החולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעוטה בת שנה וחצי נפגעה אנושות לאחר שנשכחה היום (שלישי) ברכב המשפחה במשך כחמש שעות בהתנחלות דולב באזור בנימין. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה והמשיכו בביצוע החייאה תוך חבירה לניידת טיפול נמרץ שהוזעקה ליישוב ובמהלך פינויה לבית החולים אסף הרופא. הפעוטה הועברה לבית החולים כשהיא ללא דופק וללא נשימה ומותה נקבע בבית החולים, כך מסר דובר זק"א. אסון זה קורה יום לאחר שתינוקת בת חמישה חודשים נשכחה ברכב המשפחה על ידי אביה בהתנחלות שילה והפרמדיקים לא הצליחו להצילה.

ממשטרת ש"י נמסר, כי לקראת הצהריים התקבלה הודעה מתושב דולב על פעוטה שנשכחה ברכב בצבע שחור במשך כמה שעות. האיש הבחין בתינוקת ברכב כשהיא מחוסרת הכרה. הפעוטה נותרה ברכב ככל הנראה על ידי אביה ששכח אותה שם. האב הוא איש חינוך ודמות מוכרת ביישוב.

ניסיון נואש להצלה. ניידת טיפול נמרץ חוברת למד"א שילה (צילום: משטרת ש״י)
ניסיון נואש להצלה. ניידת טיפול נמרץ חוברת למד"א שילה (צילום: משטרת ש״י)

פקד אבי חזן, ראש משרד סיור בנקודת במודיעין עילית, סיפר כי "האב, שהיה אמור לקחת את הבת לגן, הגיע בשעות הבוקר לפגישה ביישוב דולב מבלי לשים אותה בנקודת האיסוף. ב-12:30 הגיעה האם לקחת את הבת מהגן ואז הבינה שהיא לא הגיעה לגן. האם התקשרה לאב שהבין ששכח את בתו ברכב".

לגבי תחושות האב סיפר חיון כי "התחושות של האב קשות, לא צריך להרחיב כמה האב במצב קשה. אנו קוראים לכולם, הורים וצוות חינוכי, להיות ערניים ולשים לב כדי למנוע מקרים כאלו".

אתמול הסתיים מקרה דומה בטרגדיה ביישוב שילה. סמוך לשעה 16:20 התקבל במוקד מד"א דיווח ממשפחה בהתנחלות ובה נמסר כי פעוטה בת חצי שנה נשכחה ברכב שעות רבות ומצבה קשה. מוקדני מד"א תדרכו את בני המשפחה כיצד לבצע פעולות החייאה בתינוקת. במקביל, הוקפצו למקום כוננים ופרמדיקים שהחלו לבצע בה פעולות החייאה כשהיא בתוך הבית, בסופן נאלצו לקבוע את מותה.

בתחילת החופש הגדול, לפני כשבועיים, מתה תינוקת בת תשעה חודשים שנשכחה במשך שעות במכונית המשפחתית ברחוב אריה בן אליעזר ברמת גן.

במקביל, הוזעקו היום כוחות מד"א לטפל במקרה נוסף בביתר עילית, של ילד שנפגע מאבן שהושלכה ופגעה בראשו.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן