Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר – בין איראן לבלקן

היכן בילה פיני כהן, מה עשו בבית משפחת לנדאו, היכן חגגו אבי לוי ומשה רוזנבלום, מה סיכמו מיקי חיימוביץ' ורונן נמני, למה עזרא כהן ואביב משה השיקו צ'ייסרים של יוגורט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פיני כהן מארח

יונתן יסעור, שלווה הסל, אביבית פלג, אסתר אלדן (צילום: פז בר)
יונתן יסעור, שלווה הסל, אביבית פלג, אסתר אלדן (צילום: פז בר)

פנחס (פיני) כהן – יו"ר הועד המנהל של ידידי המרכז הרפואי רבין, וערן הלפרן, מנהל המרכז, אירחו במלון הילטון תל אביב את חברי "פורום עמיתי בילינסון" – פרי יוזמתו של כהן. המפגש נפתח בארוחת בוקר מול הים ולאחריה נערכה באולם האירועים שיחה עם ד"ר סטיבן וולקס, מנהל המחלקה האורתופדית בבילינסון, וד"ר ניסים אוחנה, מנהל יחידת עמוד השדרה בבית החולים, שדיברו על חדשנות בתחום האורתופדיה. עו"ד גדעון תדמור, יו"ר דלק קידוחים ומנכ"ל אבנר נפט גז, הרצה על "הגז הטבעי – מחזון למציאות". כהן אמר שהפורום הוא כמו מפגש משפחתי, בו התורמים והידידים פוגשים איש את רעהו מדי תקופה. במשתתפים: אביבית פלג, מנכ"לית "ינאי פלג", שמונתה לאחרונה לסגנית יו"ר הועד המנהל, ובעלה צור פלג – מנכ"ל אנליסט ניהול תיקי השקעות; נאוה ברק ושלום זינגר; יורם ושלוה הסל; רות ויצחק מנור; עו"ד גד נשיץ; יונתן יסעור, ראש עיריית הרצליה; אמיר אייל, יו"ר אינפיניטי; גלעד אלטשולר; חיים כהן, מנכ"ל דן אנד ברדסטריט; רונית וראובן אדלר.

המעגל האיראני

עופרה רייף, רנדי פלד, ציפי לנדאו
עופרה רייף, רנדי פלד, ציפי לנדאו

חברות "מעגל נשים סביון" ערכו ערב גיוס כספים לחבילות חג למשפחות נזקקות ולמשפחות במצוקה, בחצר ביתם של ד"ר ציפי ויגאל לנדאו בסביון. רשת קפה גרג תרמה עגלות קפה לקבלת הפנים. אחרי המינגלינג, דוויד ניסן, מזרחן וקצין מודיעין, שנולד וגדל באירן עד גיל 18, הרצה בנושא "סיור וירטואלי באיראן". היו ותרמו: עפרה רייף; עו"ד מגי הלפרין; מאיה פרץ; נורית זלצמן; נורית אורדן; דרורית ניצני; רוזי חזן; רנדי פלד ועוד.

מיקמקים לגדולים

ניר ברקן, משה רוזנבלום, אבי לוי (צילום: אסף לב)
ניר ברקן, משה רוזנבלום, אבי לוי (צילום: אסף לב)

בקניון הגדול בפתח תקווה, נערך אירוע לפתיחת מתחם "מיקפה", בהשראת עולם הילדים הווירטואלי המצליח מיקמק. המתחם שעוצב כג'ונגל וירטואלי, נסגר לקראת האירוע. המוזמנים נהנו מקוקטייל ומבית קפה לילדים, שכלל תפריט מיוחד. לסיום נהנו כולם מבילוי במשחקים אינטראקטיביים ומפעילויות שונות במתחם. במיקמקים: אבי לוי, מנכ"ל קבוצת האחים העופר; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר מקבוצת מליסרון; ניר ברקן, מנכ"ל הקניון הגדול; יניב חממי, מנכ"ל קבוצת די.אי.סי טכנולוגיות ומייסד מיקמק; עו"ד קרן נהרי; פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, ועוד. בסוף האירוע בכירי קניוני מליסרון קבעו מזוזה וחתכו את הסרט. הילדים יצאו מצוידים בשקיות עם שלל מוצרים  בדמויות המיקמקים.

אפשר גם בלי בשר

נועם צימרמן, רונן נמני, מיקי חיימוביץ' (צילום: רפי דלויה)
נועם צימרמן, רונן נמני, מיקי חיימוביץ' (צילום: רפי דלויה)

מיקי חיימוביץ' ורונן נמני, השיקו השבוע את הצטרפות רשת "קפה קפה", שבבעלות נמני, לתנועת MEATLESS MONDAY (שנוסדה בישראל ב 2012 כחלק מתנועה עולמית, במטרה לצמצם את צריכת הבשר בעולם). למנות הצמחוניות והטבעוניות שיוגשו בימי שני לצד התפריט הקבוע, אחראי השף חיים אסולין. נמני אמר ש"קפה קפה", רשת בתי הקפה הגדולה בישראל, גאה להיות הרשת הארצית הראשונה שמאמצת את פרויקט "יום שני ללא בשר", שמובילה חיימוביץ'.

חגיגות בלקניות

עזרא כהן, אפרת גוש, אביב משה (צילום: ברק פכטר)
עזרא כהן, אפרת גוש, אביב משה (צילום: ברק פכטר)

השף אביב משה הזמין את החברים למסעדת "יאסו" שבבעלותו, לרגל פתיחת חודש "גד בלקן" – חודש של מסיבות בלקניות, שתתקיימנה בחמארות ובמסעדות בלקניות מובילות בתל אביב. הזמרת אפרת גוש שמחה לפגוש את עזרא כהן, מבעלי מחלבות גד, שסיפר כי במסגרת הפסטיבל יציעו המסעדות המשתתפות בו תפריט מיוחד, הכולל גבינות ויוגורט של גד, לצד קוקטיילים מיוחדים. בימי שישי תנדוד בין המסעדות משאית החברה ועליה להקה בלקנית, שתבדר את העוברים ושבים ויחולקו צ'ייסרים של משקאות יוגורט.

הדור האבוד

אירית אדמוני פרלמן, גבי הייק (צילום: רפי דלויה)
אירית אדמוני פרלמן, גבי הייק (צילום: רפי דלויה)

בבית התפוצות נפתחה התערוכה "יחזקאל קירשנבאום, 1954-1900, הדור האבוד", שיזם נתן דיאמנט, בן אחייניתו של קירשנבאום, שחשף את תרומת דודו לעולם האמנות. התערוכה מקיפה את ההתפתחות האמנותית של זרם האוונגרד בברלין ובפריז בשנות ה-30, את תקופת השיא של רדיפת היהודים תחת המשטר הנאצי ואת תקופת השיקום שליוותה את האמן אחרי המלחמה. הפטרונית אליקס דה רוטשילד היא זו שסייעה לו אז לגייס את כוחותיו ולחזור לעסוק באמנות. את התערוכה אצרה קרוליין גולדברג איגרא, ולפתיחה התייצבו: שגריר צרפת בישראל כריסטוף ביגו, שמסיים בסוף החודש את תפקידו בישראל; אירינה נבזלין קוגן, יו"ר דירקטוריון בית התפוצות; דן תדמור, מנכ"ל בית התפוצות; אירית פרלמן אדמוני, מנכ"לית אגודת ידידי בית התפוצות בישראל; ארי סטימצקי; גד ואתי פרופר; הצייר נפתלי בזם; סלי מרידור; מריה וחיים אהרון, יו"ר לשכות המסחר והתעשייה; ארווין קוטלר שר המשפטים הקנדי לשעבר.

מגייסים כספים לאתגרים

דפנה הררי, רוני גרין עדי כהן, אורית מרום
דפנה הררי, רוני גרין עדי כהן, אורית מרום

עדי כהן, מנכ"ל "טיב טעם"; יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר; ורוני גרין, מנהל המכירות ומועדון הלקוחות ברשת, ערכו בסניף ברמת החייל אירוע לעמותת "אתגרים", במסגרתו גייסו כספים לפעילות העמותה, הפועלת למען ילדים ובוגרים בעלי מוגבלויות. כהן העניק לדפנה הררי, מנכ"לית העמותה, צ'ק בסך 50,000 שקלים, וציין כי תרומה לקהילה היא אבן יסוד בבסיסה של כל חברה מתוקנת וערך מרכזי ש"טיב טעם" חרטה על דגלה. דן חלוץ, יו"ר עמותת אתגרים, שלא הגיע, התקשר במהלך האירוע לעדי כהן ובירך אותו על היוזמה. בין היתר, אמר חלוץ, כי בזכות המבצע המבורך יוכלו רבים מילדי העמותה ליהנות מפעילויות קיץ מאתגרות, למקסם את ביטחונם העצמי, למרות המגבלות שלהם, ולהרגיש שהשמיים הם הגבול. בתום הטקס צפו בהקרנת בכורה של הסרט "דרוש רץ עם נשמה" בהשתתפות בוגרי העמותה.

לבייב מגבשת חוג ידידים

חיים פרייליכמן, דוד רובנר
חיים פרייליכמן, דוד רובנר

רעיה לבייב, אחותו של לב לבייב – בעל השליטה באפריקה ישראל, הזמינה תורמים פוטנציאליים ל"מרכז רמת גן לאלצהיימר", כדי שיתרשמו מאתגרי ההזדקנות ודרכי התמודדות עם המחלה. בכוונת לבייב לגבש חוג ידידים למרכז שיוקם בקרוב, ובראשו יעמדו אמוץ אליאש, יו"ר הוועד המנהל ופרופ' מיכאל דוידזון, יו"ר המרכז. התמנגלו בקבלת הפנים: חיים פרייליכמן, מנכ"ל בנק איגוד, שהסתודד ארוכות עם דוד רובנר, ממקימי צ'ק פוינט; עו"ד אילן בומבך, שפגש את לקוחו צבי בר, ראש עיריית רמת גן (בומבך מייצג את בר במשפט הפלילי); עמיקם בן צבי, מבעלי חברת דן; השופטות שלהבת קמיר-וייס ואריאלה גילצר. בלט בהעדרו יאיר המבורגר, נשיא המכבייה, שנמצא בהכנות אחרונות לקראת אירועי הפתיחה. בימים אלה מתבצעת בניית בניין נוסף למקום, בעלות של כ-45 מיליון שקל, על מנת לתת מענה לביקוש ההולך וגדל.

זוהר בפנימייה

זהר זיסאפל (צילום: בוב אליעז)
זהר זיסאפל (צילום: בוב אליעז)

חברת "רד תקשורת" חנכה מרכז מחשבים בפנימיית 'בית הילד' בתל אביב (פנימייה של עיריית תל אביב, שמתגוררים בה כ-50 ילדים בגילים 6-18, המופנים ע"י מערך הרווחה בעיר. 30 ילדים נוספים מגיעים לפנימיית היום). בשנת 2001 הייתה 'בית הילד' הפנימייה הראשונה שזכתה לתרומת חדר מחשבים, וכעת חזר הצוות של רד לסיבוב נוסף במהלכו עבר המקום שיפוץ מסיבי, הכולל תשתיות, עיצוב ורכישת ציוד מחשב. שמונה מחשבים הוכנסו לדירות הילדים ושניים נוספים הותקנו במרכז הלמידה הממוחשב במקום. סך כל התרומה: מעל 160 אלף שקלים. זהר זיסאפל, ממייסדי ובעלי רד-בינת, שחנך את האתר החדש, אמר לתלמידים כי הוא מתחייב בשם רד, להעניק מלגת לימוד לכל מי שירצה אחרי הצבא ללמוד מחשבים, או הנדסת אלקטרוניקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן