Skip to content

בצריכה מתמדת: שותים קפה

קפה הוא לא רק חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו – היום יש לנו אפשרויות רבות מאי פעם לצרוך קפה איכותי • המדור הקדיש את עצמו לבחינה של שלוש מכונות קפה חדשות בשוק בארץ ושתי סדרות חדשות של קפסולות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להכין קפה במכונת קפסולות I

המציעה: Yellow

מה זה אומר? Lavazza Favola Cappuccino, מכונה להכנת קפה בקפסולות.

מה אנחנו אומרים? זו המכונה השלישית שרשת חנויות הנחות משיקה. מדובר במכונה עם תו מחיר נמוך במיוחד ההופך אותה אטרקטיבית, ולא רק זה. היא כוללת מקציף חלב שקצת קשה לתפעל ולנקות אותו (אם כי כל החלקים נכנסים למדיח), אך הוא עושה עבודת הקצפה טובה לחלב הודות ללחץ 15 בר. למכונה אפשרות גם להקיץ את החלב קר או חם. בנוסף, המכונה יודעת להכין מאספרסו ועד קפה לאטה, במהירות נמוכה רק במעט מהמתחרים של 110 שניות. זו מכונה לא גדולה, השוקלת 4.5 קילוגרם, כך שהיא מתאימה גם למשטחים קטנים יחסית. נמכרת בצבעי אפור גרניט או אדום מטאלי.

המחיר: 699 שקל, להשיג בסניפי Yellow.

הציון: [rating=4]

ההצעה: להכין קפה במכונת קפסולות II

המציעה: אספרסו קלאב

מה זה אומר? Espresso Club S06HS, מכונה להכנת קפה בקפסולות עם מקציף מובנה.

מה אנחנו אומרים? המחשב אמנם לא יודע לעשות קפה, אבל המכונה הזו יודעת לעשות קפה, והיא עושה אותו טוב מאוד. יש בה הרבה מכל מה שצריך, כולל שלושה לחצני מזיגה אוטומטיים אותם מתכנתים בהתאם לכמות המים הרצויים, צינורת מיוחדת להקצפה של חלב או להוספת מים רותחים, אופציה למזיגה בלחץ נמוך לטובת הכנת תה מקפסולות תה המתאימות למכונה, עם לחץ של 18 בר היוצר קצף עשיר, מקבלים מכונה יעילה, העונה על מגוון של צרכים, במחיר נוח יחסית. אפשר להשיגה בצבעי שחור או אדום מטאלי.

המחיר: 990 שקל, להשיג באתר אספרסו קלאב.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להכין קפה במכונה אוטומטית

המציעה: קרמה פלוס

מה זה אומר? Venus, מכונה הטוחנת פולי קפה ומכניה מהם קפה בלחיצת כפתור.

מה אנחנו אומרים? מדובר במכונה ממתקדמת הפונה באופן ברור לאנשים היודעים להבחין בהבדלים בין קפה הנטחן במקום לבין קפה בקפסולות – ומוכנים לשלם על ההבדל הזה. עבור אנשים אלו מציעה החברה מכונה לא גדולה במיוחד, השוקלת פחות מ-10 קילוגרם, שיכולה להתאים לכל מטבח מודרני. היא משלבת מסך מגע נוח לתפעול, המאפשר להכין בלחיצת כפתור או שניים את כל סוגי הקפה, מאספרסו ועד קפוצ'ינו, כולל אפשרות להקצפת חלב איכותית בלחץ של 18 בר. יש כאן הרבה אפשרויות, החל ממשטח נירוטה לחימום הכוסות, דרך אפשרות לשלוט בעובי הטחינה ובכמות הקפה, ושטיפה הנעשית אוטומטית. המכונה, אגב, יודעת לעבוד גם עם קפה טחון מראש. המחיר, יש לציין, בהתאם.

המחיר: 4,990 שקל. להשיג בחנויות הקפה ובחנויות למוצרי חשמל.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לשתות קפה מקפסולה

המציעה: עלית מקבוצת שטראוס.

מה זה אומר? סדרה של קפסולות המותאמות למכונות של נספרסו הכוללת ארבעה סוגים בשמות אספרסו (ערביקה בלבד), אספרסו חזק, קפוצ'ינו ומקיאטו (שלושתם משלבים ערביקה ורובוסטה).

מה אנחנו אומרים? מתוך ההצע ניסינו את התערובת אספרסו וזו הנקראת קפוצ'ינו. הן אמנם מתאימות למכונות של נספרסו – לאור פקיעת תוקף הפטנט של החברה על הטכנולוגיה שלה – אך אינן משתוות בטעם, שכאן הוא עדין יותר וחסר את המורכבות שאנחנו מכירים מהקפסולות של נספרסו. עם זאת, עדיין מדובר בקפה טוב שלאור מחירו יתאים לצרכנים רבים.

המחיר: 17 שקל ל-10 קפסולות. להשיג במגה, טיב טעם, יינות ביתן, קוסט 365, פרש מרקט, רמי לוי, חצי חינם,  קו אופ ישראל, יוחננוף, ויקטורי, מחסני השוק באר שבע, מחסני להב וחיים כהן.

הציון: [rating=3]

ההצעה: להכין קפה מקפסולה בטעמים

המציעה: Nespresso

מה זה אומר? קפסולות קפה חדשות בטעמי וניל, שוקולד מריר וקרמל.

מה אנחנו אומרים? החברה השיקה באופן קבוע את הקפסולות הללו, שהושקו בעבר במהדורה מוגבלת. מדובר בתערובות המבוססות על תערובת הקפה Livanto בדרגת חוזק 6, העשויה מפולי ערביקה, אליה מוסיפים את הטעמים האמורים. הן מיועדות באופן מובהק לחובבי קפה בטעמים, שכן טעמי הווניל, שוקולד וקרמל אכן נוכחים בתערובת ומשאירים את טעמם בפה לאחר השתייה.

המחיר: 25.70 שקל ל-10 קפסולות. להשיג בסניפי הרשת ובאתר נספרסו.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן