Skip to content

צמיגי 12 מכוניות נוקבו בשכונת אבו תור

חשד לתג מחיר. הבוקר גילו כמה מתושבי אבו תור כי צמיגי מכוניותיהם נוקבו בידי אלמונים. המשטרה חוקרת אם מדובר בפשיעה לאומנית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד לתג מחיר – צמיגיהן של 12 מכוניות בשכונת אבו תור בירושלים נוקבו הלילה (רביעי) בידי אלמונים. רוב המכוניות שייכות ליהודים. בעלי המכוניות גילו הבוקר את המעשה והזעיקו את המשטרה. עתה בודקת המשטרה אם מדובר בפשיעה ונדליסטית או בפשיעה לאומנית. החשד הוא כי מדובר בפעולת תג מחיר.

צמיגים מנוקבים באבו גוש
צמיגים מנוקבים באבו גוש

לפני שלושה שבועות נוקבו צמיגי 21 מכוניות בשכונת בית חנינא בירושלים. על רכב אחד רוסס מגן דוד ועל קיר בשכונה רוססה הכתובת "לא שותקים על ידויי אבנים". לפני מספר ימים נעצר מתנחל שהגיע לבקר בבית קרוביו בירושלים, ניקב בעצמו את צמיגי מכוניתו וריסס כתובת המהווה כביכול תג מחיר ערבית: "איטבח אל יהוד". לאחר  שהזעיק את המשטרה, הודה בחקירתו כי ביצע בעצמו את הדבר על מנת לעורר את דעת הקהל היהודית בנוגע לידויי אבנים של הפלסטינים בשטחים.

שבוע קודם לניקוב הצמיגים בבית חנינא, נוקבו צמידי 28 מכוניות ורוססו כתובות "גזענות או התבוללות", "ערבים החוצה", על גבי קירות ביישוב אבו גוש.

על פי נתוני משרד המשפטים במהלך השנה וחצי שחלפו נפתחו 788 תיקים בנושא הפשיעה הלאומנית ורק ב-154 מתוכם הוגש כתב אישום. השבוע עצר האגף לפשיעה לאומנית במשטרת ש"י ששה צעירים יהודים, חלקם קטינים, בהתנחלות יצהר, בחשד שהשליכו אבנים על כוחות הביטחון. אתמול הוארך מעצרם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן