Skip to content

שני קצינים בצבא המצרי נפצעו בהתקפת חמושים ליד רפיח

חמושים מצוידים ב-RPG , טילי כתף נגד מטוסים ומכונות ירייה תקפו הלילה מוצב צבאי הסמוך לגבול מצרים-עזה. הדי הנפץ נשמעו היטב ברפיח. קצינים וחיילים מצרים נפצעו. הצבא המצרי תגבר את כוחותיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני קציני צבא מצריים וחמישה חיילים נפצעו הלילה (רביעי) בתקיפת חמושים המצוידים בטילי כתף נגד מטוסים, טילי RPG ומכונות ירייה נגד מוצב צבאי הסמוך לגדר הגבול בין מצרים לעזה. כך מסר מקור ביטחוני בצבא המצרי. עדי ראיה סיפרו, כי קולות הנפץ מהמחנה הצבאי נשמעו היטב ברפיח המצרית. המקור הביטחוני לא מסר דבר על זהות התוקפים.

הצבא המצרי מתגבר כוחות בסיני (צילום: סוכנות אנאדולו)
הצבא המצרי מתגבר כוחות בסיני (צילום: סוכנות אנאדולו)

קבוצות ג'יהאד אסלאמיות, ארגוני פשיעה וארוני טרור המגובים על ידי החמאס, פועלים זה שנתיים באזור סמוך לגבולות ישראל-מצרים ועזה-מצרים. הוואקום שנותר מאז נפילת משטרו של חוסני מובראק  ב-2011 התמלא על ידי פורעי החוק וקבוצות טרור. במהלך זמן זה הותקפו חיילים, שוטרים, כלי רכב ומוצבים מצריים בירי רקטות, מכונות ירייה ומטעני חומר נפץ. האלימות פרצה ביתר עוז לאחר הדחתו של מוחמד מורסי.

העימותים במקום גבו עד היום את חייהם של 13 חיילים ואנשי כוחות הביטחון המצריים. אתמול העלה מייג'ור קולונל אוסמה עסקר את רמת הכוננות בקרב חיילי הארמייה השלישית הפרוסה באזור תעלת סואץ, לאחר שמידע מודיעיני התריע על תקיפה אפשרית של בסיסים ונקודות צבאיות באזור.

סוכנות הידיעות הטורקית אנדולו דיווחה היום, כי הצבא המצרי הזרים אתמול 13 שריוניות, 13 טנקים, שני נגמ"שים (ברד"ל רוסי) ושני ג'יפים צבאיים לאזור אל עריש לתגבור כוחותיו במאמץ לטהר את האזור. כוחות החי"ר, השריון והמשטרה נערכים בליווי ארבעה מסוקי קרב מדגם אפאצ'י, שכניסתם לאזור הותרה על ידי ישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן