Skip to content

עמנואל רוזן נחקר באזהרה ביאח"ה

העיתונאי שנחשד בעבירות מיניות לכאורה שביצע בנשים שונות נחקר במשטרה באזהרה. בידי החוקרים אין תלונות פורמאליות. יועץ התקשורת של העיתונאי: "מה שקובע זה האמת והעובדות ולא שמועות והסתה פרועה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העיתונאי עמנואל רוזן, שנחשד בביצוע עבירות מן בנשים שהתלוננו על עבירות שביצע כלפיהן לכאורה, הגיע הבוקר למשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלוד שם נחקר באזהרה בנושא. בתגובה לכך, מסר יועץ התקשורת של רוזן, רונן משה: "אנו מברכים שהגיע הרגע שעמנואל ימסור את התייחסותו במקום שבו מה שקובע זה האמת והעובדות ולא שמועות והסתה פרועה. אנו בוטחים במשטרה ומייחלים לחקר האמת".

מה מותר ומה אסור. רוזן (צילום: ציפי מנשה)
מה מותר ומה אסור. רוזן (צילום: ציפי מנשה)

כזכור, קבוצה של עיתונאיות התאגדה, בהובלת כתבת מאחד מערוצי התקשורת, והחליטה לפרסם טענות על עבירות מין והטרדות לכאורה שנעשו נגד נשים שעבדו עם עמנואל רוזן במהלך שנות עבודתו. הפרסום שעשו לכך בתקשורת יצר לחץ על המשטרה ובחודש מאי השנה הודיע ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יואב סגלוביץ', על פתיחת חקירה רשמית נגד רוזן. קודם לכן הגיב לנושא מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו והודיע על בדיקה שתיערך בעניינו של העיתונאי.

במהלך הבדיקה המשטרתית העיד גם איש התקשורת גדי סוקניק וסיפר בראיון לגלי צה"ל כי "תעשיית השמועות והמעשים האלה התנהלה לאורך שנים". סוקניק הוסיף "אני מוכן לשים את ידי באש שזה רק קצה הקרחון, ואלה רק מעשים בקצה הסקאלה ויש חמורים הרבה יותר".

למרות שלל הטענות לא הצליחו חוקרי המשטרה למצוא ולו אישה אחת שתתלונן רשמית נגד העיתונאי. כמעט כל הנשים ששמן הוזכר בהקשר לפרשה הזו זומנו לתת עדות, אך הן סירבו להגיש תלונה. עוד נודע, כי גם אלו שמסרו גרסה על מעשיו של רוזן, תיארו מעשים שנמצאים על גבול המעשה פלילי.

ברשת ב' בקול ישראל נמסר היום כי לחדר החדשות של הרשת הגיעו עדויות של נשים שסיפרו על לחץ שהופעל עליהן,  הוטרדו ואף אוימו על ידי גורמי משטרה ואחרים, כדי שיגישו תלונה נגד רוזן, אך הן לא עשו כך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן