Skip to content

משאל עם אין עדיין – אבל השמאל והימין כבר בעיצומו של הקמפיין

הממשלה עדיין לא אישרה את שחרור האסירים הפלסטיניים ולא החליטה עדיין על משאל עם - אבל "ישראל שלי" וארגון "אלמגור" העלו לרשת סרט אנימציה בוטה נגד שחרור אסירים, במסגרת המו"מ עם הפלסטינים. ממול העלו תומכי ההסדר סרטון נגדי תחת הכותרת "הישרדות ישראל - המשחק האמיתי". וזאת רק ההתחלה...
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הממשלה עדיין לא החליטה על משאל העם ועל שחרור האסירים הפלסטיניים – אבל הקמפיין של הימין נגד שחרורם כבר החל ובמלוא העוצמה. ממול העלו תומכי ההסדר עם הפלסטינים, קבוצת "יוזמת ז'נבה", סרטון נגדי בשם "הישרדות ישראל – המשחק האמיתי" – שאינו מתייחס אמנם לשחרור האסירים, אך קורא לתמוך במאמצי השלום וקובע: "הבחירה בין פסל החסינות לאי המתים היא שלנו"

במסגרת הקמפיין של הימין הועלה לרשת סרטון אנימציה חדש של "ישראל שלי", ארגון "אלמגור" ומשפחות שכולות – כנגד כוונת ממשלת ישראל לשחרר מחבלים רוצחים עם דם על הידיים במסגרת ההליך המדיני. בסרטון המאוייר – שהועלה לאינטרנט – מוצג אבו מאזן כשהוא חוגג את יום הולדתו ופותח מתנות. הוא מופתע במיוחד ממתנתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו – ששלח לו במסגרת מחוות שחרור האסירים, רוצחים עם דם על הידיים.

אבו מאזן פותח את המתנה המנתניהו (מתוך סרטון הקמפיין נגד שחרור האסירים)
אבו מאזן פותח את המתנה מנתניהו (מתוך סרטון הקמפיין נגד שחרור האסירים)
ה"מתנה" מנתניהו הגיעה (מתוך סרטון הקמפיין נגד שחרור האסירים)
נתניהו מבטיח עוד (מתוך סרטון הקמפיין נגד שחרור האסירים)
נתניהו מבטיח עוד (מתוך סרטון הקמפיין נגד שחרור האסירים)

הסרטון שהופק על ידי חברת "שרוטונים" הוא חלק מקמפיין שהחל בועידת הליכוד (לפני כשבועיים) שם חולק מכתב בשם המשפחות השכולות ועמותת "אלמגור". הקמפיין המאסיבי ממשיך ברשתות החברתיות, תחת הכותרת "השתגענו לא משחררים רוצחים" – ובמהלכו נפתחו חשבונות פייסבוק לרוצחים העתידים להשתחרר ונשלחו הודעות קוליות לשרי הממשלה בשם שר האסירים הפלסטיני.

מתוך הסרטון "הישרדות ישראל - המשחק האמיתי"
מתוך הסרטון "הישרדות ישראל - המשחק האמיתי"

שרה העצני-כהן, יו"ר ישראל שלי:  "הסרטון מציג את המציאות היום בצורה אירונית ואמיתית. מדובר בפשיטת רגל מוסרית וערכית ובזילות חיי אדם על ידי ממשלת ישראל, שעומדת לשחרר רוצחים אכזריים כמחווה לאבו-מאזן. מי שפניו לשלום לא מבקש לשחרר רוצחים שפלים, ומי שמשחרר טרוריסטים בערב יקום עם פיגועים בבוקר".

אבי ברומברג נציג המשפחות השכולות: "אנחנו זועקים את זעקת יקירנו, את מי מדינת ישראל רוצה לשחרר? את את כרים ומאהר יונס שירו בראשו של דוד שלי החייל אברהם ברומברג ז"ל וזרקו אותו בחולות ליד פרדס חנה לדמם למוות, או את הרוצח אבו סיתא מוחמד שיחד עם עוד חברו פרצו בלילה לדירה של דוד דדי וחיים ויצמן ברמלה, שחטו אותם בסכין התעללו בגופות וכרתו להם את האוזניים כדי לקחת לכפר שלהם להראות לחבריהם. מדובר ברמיסת מערכת המשפט הישראלית ששפטה אותם , ובמערכת הביטחון שחקרה ועצרה אותם תוך סיכון חיילנו . לאחר כל המאמצים האלו, משחררים אותם רק למען תיאום פגישה ? ההליך הזה יהיה בכיה לדורות- אסור להיכנע ללחצים אמריקאים וללחצי הרשות.

[related-posts]

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    22 ביולי 2013 @ 18:58

    טרוף מערכות לשחרר רוצחים עוד לא הגענו לשלום וכבר לשחרר רוצחים אם וכאשר נגיע לשלום אמת ואני מדבר על שלום אמת אולי אז דעת הקהל [ובמיוחד המשפחות השכולות יהיה להם יותר קל מילה קשה ולא מתאימה להסכים לשחרור המחבלים אבל אנחנו אפילו לא בתחילת הדרך והשלום לא נראה באופק וכבר לשחרר רוצחים הדבר יבא רק לתגובה שלילת מהציבור ואם יהיה משאל עם[לפני שלום אמת] הרוב יצביע נגד הממשלה מכניסה עצמה למלכודת אני אשאל אם ישראל רחבת לב כלפי הפלסטנאים מדוע שהם גם לא יהיו רחבי לב וישראל תשחרר את עמי פופר את טאיטל ואם משחררים כבר את כולם אז אולי ארצות הברית תעשה מחווה של רצון טוב ותשחרר את יונתן פולארד רק מחווה של רצון טוב לא?…………………….

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן