Skip to content

רצח כפול במשרד עורכי דין פלילי בירושלים

גבר, מאבטח לפרנסתו, חמוש באקדח נכנס למשרד בירושלים וירה למוות בבעל המשרד, עורך דין פלילי ידוע ובתו שעבדה עמו כמזכירתו. השניים נהרגו והגבר נלכד על ידי המשטרה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני בני אדם נרצחו הבוקר (שלישי), בירי אקדח במרכז "כלל" בירושלים. מדיווח ראשוני עולה כי כי גבר בשנות הארבעים לחייו, העובד כמאבטח,  חמוש באקדח נכנס למשרד עורכי דין העוסק גם הליכי הוצאה לפועל, השוכן בקומה השלישית בבניין מרכז "כלל" שברחוב יפו בעיר. הוא פתח באש לעבר בעל המשרד ועובדת שלו ופצע אותם אנושות. הגבר נהרג במקום והאישה, שנאבקה על חייה, נפטרה זמן קצר לאחר מכן.

ההרוגים הם עורך דין פלילי ידוע ובתו, שעבדה במקום כמזכירתו. כשהיורה ניסה להימלט הוא נעצר בידי שוטר ושוטרת שהיו באזור ונזעקו לשמע קולות הירי. השניים השתלטו על היורה ועצרו אותו. נכון לעכשיו הוציאה הנהלת המבנה לכל העובדים הוראה להישאר במשרדיהם. ראש עיריית ירושלים שהגיע למקום מסר כי הוא משתתף באבלן של משפחות הנרצחים, והוסיף כי מדובר באירוע פלילי וכי הדבר נתון כעת בידי המשטרה.

דובר מחוז ירושלים במשטרה, סנ"צ שמוליק בן רובי, אמר לתקשורת כי "מהבדיקה הראשונית שלנו נכון לרגע זה, הגיע מאבטח, ככל הנראה בשנות ה-30 או ה-40 שלו, עם אקדחו האישי מחברת האבטחה למשרד פרטי שאיננו יכולים למסור את פרטיו, ירה בעובדת המקום ובבעל המקום, וניסה להימלט. שני שוטרים שלנו שהיו במקום שמעו את הירי, פתחו במרדף, ראו את הבחור נמלט, ורדפו אחריו 50 מטרים ממקום האירוע בקומה השלישית של מרכז 'כלל'. הוא נעצר ונלקח לחקירה. להערכתנו נכון לרגע זה מדובר בסכסוך כספי בין היורה לבין בעל המשרד. מעבר לזה אין לנו עוד פרטים". עוד נודע כי החשוד, תושב מעלה אדומים, עולה מאתיופיה משנת 2004, מצוי בהליכי גירושים ואב לארבעה ילדים, היה בטיפול משרדו של הנרצח ולא היה מרוצה מכך. היום הוא הגיע מביתו למשרד עורכי הדין על מנת לדרוש את כספו חזרה.

זירת האירוע בבניין "כלל" בירושלים (צילום: סוכנות "תצפית")
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן