Skip to content

קרב הענקים של הוליווד: סופרמן נגד באטמן

למה סשה ברון כהן פרש מהסרט "קווין"? למי מתגעגע הריסון פורד? מה טום הנקס מחפש בגיהנום? כל מה שקורה בעולם הקולנוע - כוכבים, דיבורים, סרטים חדשים. מדור חדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הוליווד רוגשת. קאוויל

זה הולך להיות הקרב שירעיד את הוליווד: עכשיו נודע, שגם גיבור העל, באטמן, יופיע בסרט השני בסדרת סופרמן – "איש הפלדה", בבימוי של זאק סניידר. בסרט, ששמו יהיה "סופרמן נגד באטמן", או אולי "באטמן נגד סופרמן", ייכתב על ידי דיוויד גויאר, ובכיכובם של הנרי קאוויל, איימי אדאמס, לורנס פישבורן ודיאן ליין. הפעם איילת זורר לא תככב בסרט. מועד היציאה המשוער: קיץ 2015.

 מותו של כוכב "חוק וסדר"

דניס פארינה, השחקן שנודע בעיקר בזכות תפקידו כקצין משטרה בסדרת הטלוויזיה "חוק וסדר", הלך אתמול (שני) לעולמו בגיל 69, לאחר שאושפז בבית החולים באריזונה, בעקבות קריש דם בריאותיו.

פארינה נולד בשיקגו ב-29 בפברואר 1944, ושימש בלש משטרה בעיר לפני שפנה למשחק בשנות ה-30 המאוחרות לחייו. הוא הופיע בסרטי קולנוע בהם: "תפוס את שורטי", "להציל את טוראי ריאן" ו-"מרדף חצות", אך התפרסם בעיקר בתפקידו כקצין ג'ו פונטנה ב"חוק וסדר". בנוסף, שיחק גם בסדרת הטלוויזיה "סיפורי פשע" בשנות השמונים, ולאחרונה גם בסדרה "Luck" מבית HBO, לצד השחקן דסטין הופמן. פארינה הותיר אחריו שלושה בנים, שישה נכדים ואת שותפתו לחיים, מריאן קהיל. 

סשה ברון כהן לא יהיה פרדי מרקורי 

ברון כהן. צילום: Michael Bulcik , ויקיפדיה

בשנתיים האחרונות הסתובבה שמועה בהוליווד כי השחקן הבריטי יהודי, סשה ברון כהן ("בוראט", "ברונו", "הוגו"), עומד לגלם את התפקיד הראשי בסרט "קווין", כלומר את הזמר המנוח, פרדי מרקורי.

היום נודע כי החוזה התפוצץ כיוון שברון כהן לא הצליח להגיע להסכם עם שאר חברי להקת "קווין" (החיים ונושמים) על אופי ואווירת הסרט. חברי הלהקה הביעו עניין כי הסרט יהיה משפחתי, אך כהן ביקש לצרף לסרט גם את חייו האישיים של מרקורי, עובדה שהייתה גוררת הגבלת כניסה מגיל 17 ומעלה. כידוע, הזמר יצא מהארון בשנת 1991, ולאחר שבועות מספר מת מהסתבכות של מחלת האיידס.

הריסון פורד: אשמח לגלם שוב את "אינדיאנה ג'ונס" 

פורד. צילום: Mireille Ampilhac, ויקיפדיה

בפסטיבל "קומיקון" המתקיים בימים אלו בסן דייגו, ארה"ב, אמר השחקן הריסון פורד, 72, כי הוא לא יתנגד לגלם שוב את החוקר וההרפתקן אינדיאנה ג'ונס בסרט חדש, "כל עוד התסריט יהיה נכון", לדבריו.

פורד הגיע לפסטיבל כדי לקדם את הסרט החדש בו הוא מככב, "המשחק של אנדר", המבוסס על רב המכר של אורסון סקוט. כשנשאל האם הוא בעצמו חובב את סוגת המדע בדיוני, ענה פורד: "אני רק עובד פה. לא באמת אכפת לי אם הסרט הוא על בוקרים ואינדיאנים, שוטרים וגנבים, או שזה מתרחש בחלל. אכפת לי באמת מהיחסים האנושיים, הערכים הרגשיים, השאיפה של הדבר".

ההרפתקה החדשה של טום הנקס  

הנקס. צילום: Angela Georg, ויקיפדיה

"אינפרנו" (גיהנום בספרדית) הוא שם סרטו החדש של הבמאי רון הווארד ("נפלאות התבונה"), ובכיכובו של טום הנקס המבוסס על רב המכר של הסופר דן בראון, "אינפרנו". שני שיתופי הפעולה הקודמים בין השניים היו, כזכור, "צופן דה וינצ'י" ו"מלאכים ושדים" – שני סרטים רווחיים במיוחד.

דיוויד קואפ יכתוב את התסריט מתוך הספר של בראון, המגולל שוב את מעלליו של רוברט לנגדון. בדומה לספרים הקודמים בסדרה, הספר בוחן היסטוריה מול אמנות, כשהשם אינפרנו שואב השראה מהקומדיה האלוהית של דנטה. הסרט צפוי לצאת במהלך 2015.

מי מפחד מ"מכסחי השדים 3"

"חלה התקדמות משמעותית בנושא", זה המשפט היחיד שמוכן להגיד איוון רייטמן, הבמאי המקורי של סרטי "מכסחי השדים" 1 ו-2, שיצאו בשנים 1984 ו-1989. השחקן דן אקרויד כבר טען לפני שבועות מספר שהוא מוכן למשימה, ואילו מכסח השדים הנוסף, ביל מאריי, אמר כי אינו מוכן להתחייב בשלב זה ללוח זמנים. תחילה נפוצו שמועות כי הצילומים יחלו במהלך 2014, אך בשל סירובו של מאריי, המיזם מתעכב. נכון להיום, נודע כי עדיין אין תסריט או עלילה, אך רייטמן נשמע אופטימי למדי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן