Skip to content

כלי עזר לנהג ההורה לילדים

תופעת שיכחת ילד קטן ברכב כבר גבתה חיי עוללים רבים מדי. בדקנו אילו כלי עזר יכולים לעזור למנוע תופעה קטלנית וכאובה זו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנושא כאוב ונכון להיום אין טכנולוגיה המותקנת ברכב, שיכולה להתריע על המצאות אדם ברכב, ויתכן שברגעים אלה כבר שוקדים יזמים/ממציאים על רעיונות שיוכלו להיות מיושמים ומותקנים בכלי רכב בארץ ובעולם.
פתרון אחר יכול להיות אפליקציות שונות שיכולות להיות כלי עזר למנוע שיכחת פעוט ברכב.

המלצה ישימה היא לקבוע הרגל של לשים חפץ חשוב שלעולם לא נשכח ( תיק, ארנק או הטלפון הנייד ) ע"י מושב הילד וכך מובטח שלא נשכח הילד.

להלן כמה כלי עזר טכנולוגיים חינמיים:
Dont forget your baby – אפליקציה חינמית המיועדת להתקנה במכשיר שעובד בסינכרון עם דיבורית בלוטות' ברכב וכאשר מכבים את מנוע הרכב, המכשיר מזכיר בקול : Dont forget your baby . מתאים למשתמשי אנדרואיד בלבד.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ottotest

Baby Reminder– אפליקציה ישראלית. על ההורה להגדיר עם תחילת הנסיעה את יעד הנסיעה (גן, בי"ס, בית המגורים וכו') ואת זמן סיום הנסיעה. כמו כן ניתן להוסיף חזרה אוטומטית (כך למשל, ימים ראשון, שני ושלישי). האפליקציה יודעת לזהות אוטומטית את תחילת הנסיעה של המשתמש ואת עצירתו. כאשר זיהתה עצירה סופית, המערכת "מתזכרת" את המשתמש בהודעת קול המלווה ברטט, עד לביטולם על ידי המשתמש.
מתאים למשתמשי אפל בשלב זה. בקרוב גם למשתמשי אנדרואיד.

https://itunes.apple.com/il/app/baby-reminder/id468332744?mt=8

Babyvox היא מערכת יקרה ומתאימה לרכבי הסעות. מערכת חיישנים היודעת לזהות בזמן אמת ילד שנשכח ברכב ומפעילה באופן אוטומטי שרשרת פעולות להבטחת שלום הילד . המערכת אוטומטית ואין צורך לזכור להפעיל או לכבות אותה פעולות אלו נקבעות מראש והן יכולות לכלול : שליחת קריאת מצוקה למוקד מאויש, פתיחת חלון, שליחת הודעת טקסט למספר נבחר., הפעלת מצלמות המותקנות ברכב גם בזמן שהרכב כבוי ונעול בכדי לאפשר תקשורת בזמן. העלות נעה בין 2,000-5,000 ש' כולל התקנה.
אתר Babyvox

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן