Skip to content

עורכי הדין ישבתו שעה, במחאה על רצח העו"ד ובתו בירושלים

לשכת עורכי הדין גינתה הערב את רצח חברם ובתו בירושלים, והודיעה על השבתת מחאה של פעולות עורכי הדין ביום רביעי, בין השעות 10.00 ל-11.00
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עורכי הדין משביתים לשעה את עבודתם כמחאה, בעקבות רציחתם של עו"ד נתן ז'ורנו ובתו ימית, על רקע עיסוקם המקצועי במרכז כלל בירושלים – כך הודיע  יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי. עורכי הדין ישביתו את עבודתם לשעה בכל הדיונים בבתי המשפט בארץ. בהודעת הלשכה נאמר כי "בעקבות גילויי האלימות החמורים כלפי עורכות ועורכי הדין, על רקע מילוי תפקידם, מחליטה לשכת עורכי הדין לקרוא להשבתה של כל הדיונים המתקיימים בבתי המשפט ובלשכות ההוצאה לפועל". הוועד המרכזי של הלשכה מסר כי "אנו מביעים זעזוע עמוק מרציחתם של עורך הדין, ובתו, מתמחה בעריכת דין, על רקע עיסוקם המקצועי, ושולחת את תנחומיה למשפחה. הלשכה קוראת לרשויות אכיפת החוק שלא לעבור לסדר היום, ולעשות הכול לשמירה על ציבור עורכי הדין, המהווה חלק בלתי נפרד משלטון החוק בישראל".

מנהל בתי המשפט, השופט מיכאל שפיצר, ביקש מהשופטים  ועובדי בתי המשפט לגלות הבנה. "מערכת המשפט מרכינה ראשה ומשתתפת באבלה של משפחת ז'ורנו ומביעה זעזוע מהרצח בירושלים היום של עורך דין נתן ז'ורנו ובתו ימית ז"ל", נכתב בפנייתו, עוד הוסיף בפניה כי "בהתאם לשיקול דעתכם ונסיבות המקרה, נבקשכם לשקול בחיוב פניות של עורכי דין בשעה האמורה. שנזכה לשמחות ובשורות טובות".

עורכי הדין צפויים להשבית את עבודתם בין השעות 10.00 ל-11.00.

כאמור, ביום שלישי סמוך לשעה 09:20 נכנס מאבטח בן 40 למשרד עורך הדין, בעקבות סכסוך כספי שהיה לו לטענתו עם עורך הדין שטיפל בו בעבר. הוא ירה מאקדחו אותו החזיק כמאבטח ברישיון, רצח גם את בתו המתמחה ועזב את המקום. שני שוטרים שהיו באיזור ונזעקו לשמע קולות הירי, זינקו אחריו ולכדו אותו תוך זמן קצר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן