Skip to content

בית מלון יבנה בנמל התעופה בן גוריון

המלון יבנה צמוד לטרמינל 3 ויאפשר שרות וגישה ישירה לאולם שחקים ובית הנתיבות. בנייתו תתבצע בשיטת מכרז DBOT לתכנון הקמה, הפעלה ומסירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעתיד אמורה להתחסל בעיית הנוסעים הנתקעים בנמל התעופה בן גוריון עם הקמתו של מלון בנמל, כפי שיש בנמלי תעופה מרכזיים בעולם. לאחרונה אישרה מועצת רשות שדות התעופה (רש"ת) בראשותו של היו"ר עובדיה עלי ויו"ר וועדת הפיתוח יורם שכטר את הקמתו של בית מלון בנתב"ג עם תוכנית בינוי מאושרת להקמת בית מלון ברמה A, או B (בהתאם להגדרות משרד התיירות) אשר יוכל להכיל מאות חדרים, שיבנו מודולארית, כדי להקל ולקצר את הליך הקמתו.

הדמיית בית המלון בנתב"ג. אמור למשוך אליו אנשי עסקים, צוותי אוויר, נוסעים בטיסות מתעכבות ותיירים
הדמיית בית המלון בנתב"ג. אמור למשוך אליו אנשי עסקים, צוותי אוויר, נוסעים בטיסות מתעכבות ותיירים

 

מיקום אטרקטיבי

בניית המלון תתבצע בשיטת מכרז DBOT לתכנון הקמה, ההפעלה ומסירה (Design Build Operate Transfer) של בית המלון. מיקומו האטרקטיבי של בית המלון צמוד לטרמינל 3 ובמיקום אסטרטגי בין ירושלים לת"א, אמור, לדעת ראשי רש"ת, למשוך אליו אנשי עסקים, צוותי אוויר, נוסעים בטיסות מתעכבות ותיירים.

בתי מלון בנמלי תעופה מרכזיים בעולם הם שירות מקובל ומהווים חלק ממערך השירותים הנוספים, הקשורים לניהולו והפעלתו של נמל התעופה.

פלח אנשי עסקים

הקמת בית מלון בנתב"ג יספק מענה לפלח משתמשים שעד היום לא קיבל ביטויי בתחום השירותים בנתב"ג – פלח אנשי העסקים, אשר מעוניינים להגיע לביקור קצר בישראל, לכנס, אירוע, או לפגישת עסקים, ואחר כך לטוס חזרה לחו"ל, משיקולים של ניצול יעיל של זמנם.

על פי שיטת DBOT התכנון המפורט של מבנה המלון יעשה על ידי הזוכה במכרז, שיאפשר לו גמישות תכנונית, בהתאם לתפיסתו המסחרית, לרבות נתונים כמו: גודל המלון, רמת המלון והיקף הפעילויות הנלוות. כל עלויות התכנון וההקמה יהיו על חשבון הזוכה במכרז, כמו גם הניהול, ההפעלה והאחזקה.

מנכ"ל רשות שדות התעופה יעקב גנות ציין, כי :"פרויקט בניית בית מלון בנתב"ג תצעיד את נמל התעופה בן גוריון לשורה אחת עם נמלי תעופה מובילים בעולם שבהם קיים בית מלון".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן