Skip to content

ג'יימס ריצ'רדסון זכתה שוב במכרז הדיוטי פרי בנתב"ג

תמשיך להפעיל בטרמינל 3, במשך כ-10 שנים, את חנויות פטורות ממכס לממכר מוצרי משקאות קוסמטיקה, בשמים, תוצרי טבק, משקאות אלכוהוליים ודראגסטור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת ג'יימס ריצ'רדסון הוותיקה, הפועלת בנמל התעופה בן גוריון משנת 1988, זכתה שוב במכרז של רשות שדות התעופה (רש"ת) להפעלה בנתב"ג חנויות פטורות ממכס לממכר מוצרי משקאות קוסמטיקה, בשמים, תוצרי טבק, משקאות אלכוהוליים ודראגסטור. זהו המכרז הגדול ביותר בנתב"ג. תקופת מתן השירותים בחנויות האלה הוא לכ-10 שנים.

חנות ג'יימס ריצ'רדסון, לממכר מוצרי משקאות קוסמטיקה, בשמים, תוצרי טבק, משקאות אלכוהוליים ודראגסטור
חנות ג'יימס ריצ'רדסון, לממכר מוצרי משקאות קוסמטיקה, בשמים, תוצרי טבק, משקאות אלכוהוליים ודראגסטור

במכרז של רש"ת לממכר מוצרי "דיוטי פרי" בנמל התעופה בן גוריון השתתפו תשע חברות בינלאומיות וישראליות, בעלות ניסיון רב בתחום המכירות קמעונאיות לנוסעים (Travel Retail) של מוצרי דיוטי פרי בנמלי תעופה.

עובדיה עלי יו"ר מועצת המנהלים של רש"ת בירך את הנהלת רש"ת והמנכ"ל יעקב גנות על הטיפול במכרז הדיוטי פרי. "העובדה, כי תשע חברות בינלאומיות וישראליות, מאמינות בטרמינל 3 ובאיכות השירות של רש"ת היא תעודת כבוד לעובדי הרשות והנהלתה. חשיבות המכרז והפעילות המסחרית של רש"ת הן ערובה לאיתנות כלכלית של רש"ת, אשר ממשיכה להשקיע בבטיחות ובשירות לנוסע"

נתב"ג – נמל תעופה מוביל

נתב"ג נמנה עם השדות התעופה המובילים בעולם במכירות דיוטי פרי לנוסע עם ממוצע מכירות בשנים 2011 – 2012 של כמיליון דולר ביום בחנויות משקאות, טבק, שוקולד, קוסמטיקה ודראגסטור (LTPCCD – Liquids, Tobacco, Perfumes, Chocolates, Cosmetics, Drug Store). בשל גודלו והיקפו של המכרז הגדול ביותר בנתב"ג, התקיים לראשונה בנתב"ג, לקראת פרסום המכרז לחנויות הדיוטי פרי, למוצרי LTPCCD כנס Tel Aviv Duty Free Travel Retail.

פרסים בינלאומיים

טרמינל 3 נחשב לאחד הטרמינלים החדישים, היפים והמובילים בעולם באיכות מתן השירות. הטרמינל זכה ברציפות בחמש השנים שחלפו, בפרסים בינלאומיים על התמדה במצוינות בסקרי איכות השירות ושביעות רצון הנוסעים, מטעם ארגון התעופה הבינלאומי.

גישה מעגלית

חנויות הדיוטי פרי באולם היציאה הן בין המובילות בעולם. בין השאר בשל פריסת תמהיל החנויות ומיקומן אשר תוכנן בגישה מעגלית חדשנית, המאפשרת חשיפה אופטימאלית לעסקים הקמעונאיים המוצעים בו. אולם העסקים הקמעונאים הזה פועל 24 שעות בכל ימי השנה. עוברים בו מדי שנה יותר מ-6 מיליון נוסעים היוצאים בדרכם לחו"ל.

חברת ג'יימס ריצ'רדסון

חברת ג'יימס ריצ'רדסון ישראל פועלת בישראל משנת 1988, כאשר פתחה את החנויות שלה בטרמינל 1, שהיה אז הטרמינל הראשי של נתב"ג. היום היא מפעילה 7 חנויות דיוטי פרי בטרמיל 3. את חנויות ג'יימס ריצ'רדסון אפשר גם לפגוש במעברי הגבול היבשתיים, באוניות נופש ואת מוצריה גם בעגלות המכירה במטוסי הנוסעים של כמה חברות תעופה.

מערך החנויות של ג'יימס ריצ'רדסון בטרמינל 3 כולל: חנויות קוסמטיקה, משקאות, מוצרי טבק, שוקולד וממתקים בחנות הדיוטי הגדולה וחנויות ספורט, אופנה ודראגסטור.

קבוצת החברות של ג'יימס ריצ'רדסון נוסדה בשנת 1892 במלבורן אוסטרליה. בשנת 1952רכשה משפחת מנדי מהמשפחה המייסדת את אחזקותיה בחברת ג'יימס ריצ'רדסון והיא ממשיכה להחזיק בשליטה בחברה עד היום.

חברת ג'יימס ריצ'רדסון ישראל היא סניף של החברה האוסטרלית בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן