Skip to content

נתניהו חזר לבקו"ם וקיבל את תמונתו ותמונת יוני ז"ל ביום הגיוס

"אני זוכר את היום הזה כאילו היה אתמול", סיפר נתניהו לחיילים הטריים על היום שבו התייצב לראשונה בבקו"ם. "הייתי בדיוק כאן וקיבלתי את המדים, זה היה מרגש אז וזה מרגש גם עכשיו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
עם המתגייסים הטריים לחטיבת הצנחנים (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)
עם המתגייסים הטריים לחטיבת הצנחנים (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר, שם פגש את מתגייסי חטיבת הצנחנים של מחזור יולי 2013 ושם גם זכה למתנה מפתיעה: תמונתו ותמונת אחיו, יוני נתניהו ז"ל, מהיום שבו התגייסו לצה"ל.

בנימין נתניהו ביום גיוסו לצה"ל
בנימין נתניהו ביום גיוסו לצה"ל

רה"מ אמר למתגייסים: "זאת המדינה שלכם ועליכם להגן עליה ועל היכולת שלנו להשיב מלחמה ולגבור על אויבנו. אני סומך עליכם שתבצעו כל משימה שנטיל עליכם. אנחנו כוח המגן של מדינתנו וככה זה יימשך, לא ניתן לעשות מיקור חוץ לביטחון שלנו. אין לנו מדינה אחרת ואנחנו נמשיך להעצים את כוחנו, אך אף פעם גם לא ננוח על זרי הדפנה, תמיד אנחנו צריכים להיות מוכנים לנצח במלחמה. צה"ל יוסיף ומוסיף ליכולותיו כדי לחזק את יכולת ההכרעה שלנו בשדה הלחימה. אתם כוח המגן שלנו, וכוח המגן שלכם זה החברים שלכם- שמרו על כוח הלכידות – זהו כוח מחץ שבאמצעותו תוכלו להוציא את המקסימום מעצמכם".

ראש הממשלה סיפר למתגייסים החדשים על היום שבו הוא עצמו התגייס: "אני זוכר את היום הזה כאילו היה אתמול, הייתי בדיוק כאן וקיבלתי את המדים, זה היה מרגש אז וזה מרגש גם עכשיו. הזמן

יוני נתניהו ז"ל ביום גיוסו לצה"ל
יוני נתניהו ז"ל ביום גיוסו לצה"ל

עבר מהר. אין הבדל בתחושה של אז והיום, זוהי אותה מדינה, אויבים אחרים, אך בסוף זה צה"ל שנלחם ושומר על היכולת שלנו להלחם ועל קיום מדינת ישראל ועל עתידה. אני מצדיע לכם".

בסיום הביקור סייר ראש הממשלה בשרשרת החיול עם ראשת אכ"א, אלוף אורנה ברביבאי שהעניקה לו את תמונתו, ואת תמונת אחיו יוני ז"ל, מיום גיוסם.

1 Comment

  1. פנינה כץ
    26 ביולי 2013 @ 0:16

    מתחיל להזכיר את ברק שבסוף הקדנציה הוא יכול היה להצטלם רק על רקע הצבא כי לא נשאר לו שום מקום שהוא היה רצוי בו. אבל "ההצגה בבקו"ם" עם החיילים ונעלי הצנחנים, הייתה ברמה חובבנית שהתאימה יותר להצגה במתנס חביבה בגבעת אולגה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן