Skip to content

קבוצת אי.די.בי מוכרת את מטוסה הפרטי

המטוס מדגם 604 Bombardier Challenger נרכש ב-2008 תמורת 26 מיליון דולר. הסכם מכירתו נחתם ביום חמישי שחלף, תמורת כ-9.5 מיליון דולר, שזה כ-63.4% פחות ממחיר רכישתו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת אי.די.בי אחזקות מסרה בהודעה לבורסה, כי אי.די.בי פיתוח חתמה על הסכם למכירת
מטוס 604 Bombardier Challenger, תמורת סכום של כ-9.5 מיליון דולר, בניכוי אמדן עלויות הכרוכות במכירה ובטיפול במטוס לקראתה. עוד דיווחה אידיבי פתוח, כי כפוף להתקיימותם של תנאים מתלים, השלמת המכירה צפויה להתבצע במשך חודש אוגוסט השנה.

מטוס Bombardier Challenger 604, זהה לדגם שקבוצת אי.די.בי מוכרת. צילום ויקיפדיה
מטוס Bombardier Challenger 604, זהה לדגם שקבוצת אי.די.בי מוכרת. צילום ויקיפדיה

12 מושבים

המטוס, מדגם, 604 Bombardier Challenger, יד שלישית, עם 12 מושבים, בעל טווח טיסה של 7,400 ק"מ, נרכש על ידי קבוצת אי.די.בי בפברואר 2008 תמורת 26 מיליון דולר. המטוס שימש את נוחי דנקנר ומנהלי אי.די.בי בנסיעותיהם בארה"ב, אירופה, הודו, המזרח הרחוק ודרום אמריקה. עלות הפעלות של מטוס מדגם זה היא כ-6,000 דולר לשעה. בנוסף לכך קבוצת אי.די.בי, הציבורית הייתה חייבת לשלם אגרות, מסים ותשלומי חובה שונים בגין המטוס הפרטי.

במצבה הכספי של החברה ובכל הקשור למצב הסדרי החובות שבו היא שרויה, לא היה עוד מקום לשימוש במטוס פרטי. ואכן, המטוס הועמד למכירה לפני כמה חודשים והיום נמסר בהודעה לבורסה, כי הסכם מכירתו נחתם ביום חמישי שחלף, תמורת כ-9.5 מיליון דולר, שזה כ-63.4% פחות ממחיר רכישתו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן