Skip to content

הישראלים אומרים איגן להונגריה

הונגריה הפכה ליעד מבוקש אצל הישראלים: גידול של 126% נרשם בכניסות להונגריה בחודש יוני השנה לעומת יוני אשתקד. בחצי השנה הראשונה של 2013, יצאו להונגריה יותר מ-90 אלף ישראלים. מחירי האלכוהול נמוכים יחסית ורמת המלונות טובה ובמחירים סבירים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
בודפשט. השנה נבחרה הונגריה על ידי ועדי עובדים רבים כתחליף טוב לטורקיה ולמדינות אגן הים התיכון, והם יצאו לנופש מאורגן בבודפשט ובסביבתה. (צילום: לאה פרלוב)
בודפשט. השנה נבחרה הונגריה על ידי ועדי עובדים רבים כתחליף טוב לטורקיה ולמדינות אגן הים התיכון, והם יצאו לנופש מאורגן בבודפשט ובסביבתה. (צילום: לאה פרלוב)

הונגריה הפכה ליעד תיירותי מבוקש ביותר אצל הישראלים השנה, עם גידול של 126% בכניסות להונגריה בחודש יוני השנה, שהם 23,199 נוסעים, לעומת יוני בשנה שעברה עם 10,226 נוסעים. כך עולה מנתוני רשות שדות התעופה.

בחישוב מצטבר חצי שנתי של חודשים ינואר-יוני, חל גידול של 87% ב-2013, עם 90,905 נוסעים לעומת אותה תקופה ב- 2012, בה נסעו 48,589 ישראלים.

לדברי רן פריינטה, מנהל מחלקת הנוסע העצמאי בקבוצת אופיר טורס, הונגריה היא יעד שמאפשר לתייר מגוון רב של אפשרויות, כגון בילוי רומנטי לזוגות, בילוי בספא וחבילות הכוללות בילוי בעיר תוססת עם פסטיבלים והופעות בינלאומיות לצעירים.

לדברי פריינטה, הונגריה היא מדינה זולה יחסית לעומת ערים אירופאיות אחרות המעניקה תמורה מלאה לכספו של התייר הישראלי. כך, למשל, מחירי האלכוהול נמוכים יחסית ורמת המלונות טובה, במחירים סבירים.
פריינטה מוסיף כי השנה נבחרה הונגריה על ידי ועדי עובדים רבים כתחליף טוב לטורקיה ולמדינות אגן הים התיכון, והם יצאו לנופש מאורגן בבודפשט ובסביבתה.

כמו כן, זו השנה הראשונה שנערכה בהונגריה קייטנה לילדים מישראל דוברי אנגלית בהונגריה, במחירים אטרקטיביים, וזכתה להצלחה.

לדברי פריינטה, גם העובדה שהממשלה ההונגרית החליטה ששנת 2013 תהיה שנת פריצת הדרך התיירותית לשנים הבאות, והשקיעה תקציבי פרסום נכבדים ותמרוץ לגורמים סיטונאיים בישראל – השפיעה על הביקוש.

1 Comment

  1. אילנה קובץ'
    29 ביולי 2013 @ 19:39

    את יכולה לראות מהשם שלי שהמוצא הוא הונגרי. אני לא נוסעת לשם וגם הורי הפסיקו כי יש אנטישמיות חזקה מאד גם במקומות הקטנים לא אוהבים יהודים והונגריה גם מאד התייקרה בשנים האחרונות. עדיף לנסוע למקום גם זול ונעים יותר כמו רומניה או מקדוניה או בולגריה. הונגרה?.. נם נם נם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן