Skip to content

גידול של כ-400% בהזמנת חופשות דרך הסלולר בגוליבר

חברת גוליבר מדווחת על עלייה ניכרת של גולשים שמזמינים חופשות באמצעות מכשירי הסלולר. מאז חודש אפריל, עלה מספר הכניסות לאתר דרך הסלולר ב-177% ומספר ההזמנות זינק ב-380% בהשוואה לשנה שעברה. מדובר בעשרות אלפי כניסות ומאות הזמנות, כאשר 75% מההזמנות הן לתיירות פנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"סטלבט על המים" בריף הדולפינים באילת. מספר ההזמנות הגדול ביותר לתיירות בארץ באתר גוליבר היה לעיר אילת. (צילום מאתר הריף)
"סטלבט על המים" בריף הדולפינים באילת. מספר ההזמנות הגדול ביותר לתיירות בארץ באתר גוליבר היה לעיר אילת. (צילום מאתר הריף)

האתר המותאם של חברת התיירות האינטרנטי גוליבר, עלה בחודש אפריל השנה. מדובר באתר חופשות סלולרי היחידי בישראל המאפשר הזמנות און ליין. דרך האתר ניתן להזמין חבילות נופש, טיסות, מלונות בארץ ובחו"ל דרך הנייד בקלות ובמהירות. בנוסף, האתר הסלולרי כולל גם אזור אישי שבו ניתן להוריד את מסמכי הנסיעה (כרטיס הטיסה, שובר המלון וכו') ישירות מהנייד.

עוד עולה מהנתונים כי 25% מההזמנות דרך האתר הן הזמנות לחו"ל בעוד 75% מההזמנות הן הזמנות לתיירות פנים ובראשן צועדת במצעד ההזמנות הרבות ביותר – אילת. היעדים המבוקשים ביותר להזמנות בסלולר בחו"ל הם ברלין, ניו- יורק, אמסטרדם, אתונה וקייב.

סוכן הנסיעות נמצא בכיס

תהליך הזמנת חופשה באתר הסלולרי של גוליבר מתבצע באופן פשוט ונוח וכולל פיצ'רים מתקדמים ובהם חיפוש און ליין במערכת הזמנות בכל העולם, אפשרויות סינון ומיון תוצאות מתקדמות, הצגת חוות דעת על מלונות בארץ ובחו"ל, הצגת מלון על פי מיקום ביעד וכן אפליקציית ה-GLVMETER המתקדמת למציאת המלון האופטימלי אשר פותחה גם עבור האתר הסלולרי.

עמית ג'וריני, מנכ"ל גוליבר: "אנחנו שמחים לראות את הלקוחות נכנסים ורוכשים יותר דרך הטלפון הסלולרי. מדובר באתר קל ונוח לתפעול המאפשר כרטוס דרך הנייד. אם לפני עשר שנים, כדי לקנות כרטיס טיסה היו חייבים לעבור דרך סוכן או מוקד טלפוני, היום סוכן התיירות נמצא אצל כל אחד בכיס. עולם התיירות משתנה כל הזמן והצרכנים מחפשים לא רק את המחיר הזול אלא גם את דרך ההזמנה הנוחה והידידותית. אתר מותאם שמאפשר לבצע את כל תהליך הרכישה, כולל צפייה במסמכי הנסיעה, זו בשורה אמיתית. הלקוחות מצביעים בידיים ואני שמח שחברת גוליבר ממשיכה להוביל בתחום התיירות בדיגיטל."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן