Skip to content

נתניהו: פרצופו האמיתי של רוחאני נחשף מוקדם מהצפוי

רוחאני, שיושבע מחרתיים לנשיא איראן, אמר הבוקר באירוע הזדהות עם הפלסטינים בטהראן, כי "המשטר הציוני הוא פצע בגוף של העולם האיסלאמי כבר שנים, וצריך להסיר את הפצע הזה". נתניהו לא נשאר חייב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"פרצופו האמיתי של רוחאני נחשף מוקדם מהצפוי". כך אומר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתגובה לדיווח על דברי נשיא איראן רוחני שצוטט אומר כי ישראל היא פצע על הגוף של העולם המוסלמי שיש להורידו.

התגלה פרצופו האמיתי. חסן רוחאני (צילום Mojtaba SalimiWikimedia)
התגלה פרצופו האמיתי. חסן רוחאני (צילום Mojtaba SalimiWikimedia)

"גם אם ימהרו עכשיו להכחיש את  דבריו – זה מה שהאיש חושב וזאת תכנית הפעולה של המשטר האיראני", אמר נתניהו. "הדברים האלה של הנשיא רוחני צריכים להעיר את העולם מהאשליה שחלקו מצוי בה מאז הבחירות באיראן. הנשיא שם השתנה, אבל מטרת המשטר לא השתנתה – להשיג נשק גרעיני כדי לאיים על ישראל, על המזרח התיכון ועל שלום וביטחון העולם כולו. אסור שלמדינה שמאיימת להשמיד את מדינת ישראל יהיה נשק להשמדה המונית".

דבריו של רוחאני נאמרו לרגל "יום אל-קודס" שצויין בטהראן. "המשטר הציוני הוא פצע בגוף של העולם האיסלאמי כבר שנים, וצריך להסיר את הפצע הזה", אמר רוחאני, שיושבע מחרתיים לנשיא איראן. גם הנשיא היוצא אחמדיניז'אד היה באירוע ואמר כי ישראל צריכה להימחק וכי "סופה הרסנית עושה דרכה לעקור את בסיס הציונות".

[related-posts]

1 Comment

  1. צדוק התקוה
    3 באוגוסט 2013 @ 19:46

    צדקים מלאכתם נעשית בידי אחרים כאשר ישראל אומרת שאירן רוצה לחסל את ישראל הרבה חוכלוגים טענים שישראל עושה מזבוב פיל לא רק שאחמניגאד דיבר על חיסול הישות הציונית הינה בא " המתון" רואחני ואומר במפורש
    המשטר הציוני הוא פצע בגוף של העולם האיסלאמי כבר שנים, וצריך להסיר את הפצע הזה". אולי בסוף יתעררו אותם "ספקנים"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן