Skip to content

התורם הראשון לקמפיין של יחימוביץ' – פרופ' ירון זליכה

אחרי ההכרעה בוועידת העבודה שלשום, לקיים את הפריימריז ב-21 בנובמבר, נפתח כבר המירוץ להשגת תרומות למימון הקמפיין. את יריית הפתיחה ירתה יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', שהודיעה כי התורם הראשון לקמפיין שלה הוא פרופ' ירון זליכה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקרב על ראשות מפלגת העבודה כבר נפתח – ובראש וראשונה החל המאמץ לגיוס תרומות שיממנו את מערכת הבחירות הפנימית על ראשות המפלגה.

את היריה הראשונה ירתה יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', כשדיווחה בעמוד הפייסבוק שלה שהתורם הראשון לקמפיין הפריימריז שלה, לראשות המפלגה הוא פרופסור ירון זליכה. זליכה תרם לקמפיין 5000 שקלים.

לא סוציאליסט, אך תומך ביחימוביץ'. פרופ' ירון זליכה (צילום: ויקיפדיה)
לא סוציאליסט, אך תומך ביחימוביץ'. פרופ' ירון זליכה (צילום: ויקיפדיה)

יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ, שדיווחה על כך הבוקר בעמוד הפייסבוק שלה, סיפרה: "בין ירון וביני נוצרה חברות אמיתית כבר לפני 8 שנים. היא החלה במאבק משותף בשחיתות, נמשכה בהפריה הדדית בנושאי חברה וכלכלה ובמהלכים משותפים, וחוץ מזה אני גם מאוד אוהבת ומעריכה אותו.

"סוציאליסט הוא לא", כותבת יחימוביץ'. "הוא היה החשב הכללי באוצר בתקופת נתניהו, לא פחות. איש סודו הכלכלי של שר האוצר לשעבר וראש הממשלה כיום.

"איך הגיע לתמוך בי אחד מחסידי השוק החופשי, למרות שיש גם דברים שאנחנו לא מסכימים עליהם (והרבה שכן)? הוא העביר את התמיכה שלו אלי, כשהוא הבין – ואני מצטטת – ש'המדיניות הכלכלית של נתניהו בארבע השנים האחרונות היא התקפה מאורגנת על מעמד הביניים, והתכנית הכלכלית של שלי יחימוביץ' היא ההיפך מתכנית נתניהו ויישומה יביא להורדת יוקר המחיה, לצמיחה, ולשיפור מצבו של מעמד הביניים'", כותבת יו"ר העבודה.

"הקמפיין שלי מבוסס על תרומות קטנות ובינוניות מהציבור הרחב ומאנשים רגילים שמזדהים עם הדרך שלי, ומאמינים בי וביכולת שלי", כותבת יחימוביץ'. יש רבים שתורמים לי חמישים ומאה שקלים – וגם זה מתקבל בתודה ובאהבה. בקמפיין הקודם תרמו לי 1500 אישה ואיש 600 אלף שקלים. אנשים רגילים שאכפת להם והם פשוט תומכים ורוצים לעזור.

"אין לי הון משל עצמי, ואני לא לוקחת תרומות מבעלי הון, לכן אני פונה אליכם. כל תרומה כספית יכולה לעזור לנהל קמפיין טוב. כזה שבסופו אני מתכוונת לנצח. אם גם אתם מזדהים ומרגישים שותפים לדרך אז תרומה, גם אם זו תרומה קטנה, היא אחת הדרכים לבטא אמון ובעיקר לחזק את המטה שלנו, שהוא מאוד עשיר ברוח ובהתלהבות, אבל דל בכסף…"

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן