Skip to content

זוהו שני הרוגים נוספים באסון האוטובוס: יריב ברק ויונתן תורג'מן

אמש הותרו לפרסום שמות שני חיילי צה"ל שנהרגו בתאונה. היום זוהו סופית שני ההרוגים הנוספים באמצעות בדיקות DNA. נהג האוטובוס נחקר באזהרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבוקר (שני) הותרה לפרסום זהותם של שני ההרוגים הנוספים בתאונה הקטלנית בין אוטובוס ומשאית אתמול (ראשון). השניים זוהו סופית באמצעות בדיקות DNA שנלקחו ממשפחותיהם. ההרוגים הם יריב ברק, תושב ראשון לציון בן 28, ויונתן תורג'מן, תושב רחובות בן 21. במקביל ממשיכים באגף התנועה בחקירת נסיבות התאונה.

נהג המשאית סיפר לחוקרי המשטרה כי דקות ספורות לפני התאונה הוא עצר את המשאית, מיכלית זבל, בשל תקלה בצד הדרך. המשאית חנתה לדבריו, בשוליים, בצמוד לגדר ההפרדה בצדו הימני של הכביש. "היו כמה סנטימטרים של רווח בין המשאית לגדר", סיפר הנהג, "הפעלתי את מאותתי החניה, יצאתי והנחתי משולש אזהרה על הכביש וחזרתי למשאית. ואז חשבתי שהוא יעוף ברוח ויצאתי שוב והנחתי על רגלי המשולש בול עץ כבד. אז חזרתי למשאית ותוך כדי שאני ממתין לחילוץ שמעתי חבטה".

זירת התאונה בכביש 6 (צילום: משטרת ישראל)
זירת התאונה בכביש 6 (צילום: משטרת ישראל)
האוטובוס המרוסק (צילום: משטרת ישראל)
האוטובוס המרוסק (צילום: משטרת ישראל)

בבית החולים קפלן ברחובות עדיין מאושפז פצוע קשה מהתאונה והוא מורדם ומונשם. אמש הותרו לפרסום שמותיהם של שני ההרוגים האחרים, חיילי צה"ל חי בן נעים, בן 19 מראשון לציון, וסמ"ר כפיר דהרי, חייל בן 23 מקריית עקרון.

בן נעים, בן 19 במותו, התגייס לפני כשנה ושירת כטבח בבסיס בדרום. כפיר דהרי, שהיה אמור לחגוג ביום חמישי הקרוב את יום הולדתו ה-23 והתעתד להשתחרר מצה"ל בעוד כמה שבועות. היה נשוי לרעות, ולשניים תינוק בן עשרה חודשים בשם אושר. בימים אלה רעות נמצאת בחודשים הראשונים להריון שני.

אתמול נחקר נהג האוטובוס באזהרה על הריגה ברשלנות. הנהג נפצע קל ואושפז בבית חולים איכילוב. במשטרה בודקים את טענותיו על רכב שהסתיר לו את המשאית וחושדים שנהג בלי לשים לב לתנאי הדרך. טענות נשמעו אתמול גם על מהירות ההגעה של כוחות החילוץ למקום שהתעכבו בשל עומס על הכביש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן