Skip to content

המשימה אושרה: טום קרוז יוצא למשימה בלתי אפשרית 5

"אקשן": כוכבים, סיפורים, סרטים חדשים, חדשות חמות וכל מה שקורה בעולם הקולנוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
קרוז. צילום: MTV Live, ויקיפדיה

עכשיו זה סופי: טום קרוז יוצא שוב ל"משימה בלתי אפשרית", החמישית במספר, לאחר שהבמאי כריסטופר מקווארי (תסריטאי "החשוד המיידי") צייץ בטוויטר שלו: "המשימה אושרה".

לאחר חודשים רבים של ספקולציות מי יישא בתפקיד הנחשק של הבימוי, קרוז גייס את הבמאי שלו מהסרט "ג'ק ריצ'ר", שיצא בארץ בדצמבר 2012, לטובת "משימה בלתי אפשרית 5".

 התסריט ייכתב על ידי דרו פירס, שאחראי על כתיבת התסריט של "איירון מן 3", שבשבוע שעבר עבר את קו המיליארד דולר בקופות הקולנוע. עוד יופיעו בסרט: וינג ראמס, ג'רמר ראנר ופאולה פאטון – כולם חוזרים מהסרטים הקודמים בסדרת ריגול זו.

צייצה בטוויטר. דג'נרס. צילום: Tulane Public Relations, ויקיפדיה

אלן דג'נרס תנחה את האוסקר

בשני במרץ זה קורה – טקס הענקת פרסי הסרטים החשוב בעולם: האוסקר. בפעם השנייה זה קורה, הקומיקאית והשחקנית, אלן דג'נרס, מצייצת בטוויטר שלה: "זה רשמי: אני מנחה את האוסקר". לאחר הפיאסקו בטקס בשנה שעברה, שאותו הנחה הקומיקאי סת' מקפלרן, שלא מאס בלעג לנשים, כמו גם בשאר בדיחות בטעם רע, האקדמיה לטלוויזיה ולקולנוע האמריקנית גייסה שוב את דג'נרס להנחיית הטקס, לאחר שבפעם אחרונה הנחתה את האירוע בשנת 2007, כאשר הסרט "השתולים" זכה בפרס הסרט הטוב ביותר.

שבוע הקולנוע הצ'כי בסינמטקים

הסינמטקים בתל-אביב, חיפה וירושלים מציינים החודש את השנה הרביעית ברצף של שבוע הקולנוע הצ'כי בישראל. השנה יוקרנו סרטים חדשים של במאים צ'כים מוערכים: יאן חרבייק ובוהדן סלאמה, ולצידם יצירות חדשות של יוצרים מבטיחים, שסרטיהם כבר קצרו פרסים בפסטיבלים הנחשבים ברחבי העולם. בין הסרטים המעניינים: "לילה צעיר", "תוצרת אש", "ארבע שמשות", "אהבה בקבר", "אל תפסיקו", "סמביליס" ו"האשפה, העיר והמוות". הסרטים יוקרנו בין ה-18 ל-24 באוגוסט, 2013.

פרסים ושבחים: "ארבע שמשות"

הדרדסים שוברים שיא

הסרט "הדרדסים 2", שיצא ביום חמישי האחרון לאקרנים בארץ עומד לשבור שיא. אמנם מדובר בסרט ההמשך ל"הדרדסים" שיצא לפני כשנתיים בארץ, אך הוא לא מפסיק למשוך הורים וילדים בחודש אוגוסט החם אל בתי הקולנוע. למעלה מ-71,000 צופים ראו את הסרט בסוף השבוע הראשון להקרנתו בארץ.

הפתיחה המזהירה של הסרט בארץ עולה ב-10% על הפתיחה של סרט "הדרדסים" הראשון, אשר נחשב כסרט הרווחי ביותר בישראל מאז שנת 2011, עם שיא של כ-600 אלף צופים. בהתאם לצפי ולכמות הצופים עד כה, סיכוי רב כי סרט ההמשך אכן ישבור את השיא של הסרט הראשון בסדרה. "הדרדסים 2" מוקרן בארץ בתלת ממד ובדו מימד, בדיבוב לעברית ובאנגלית.

פתיחה מזהירה. "הדרדסים"

"פארגו" עובר לטלוויזיה

בשנת 1996 יצא בארץ הסרט המצליח וזוכה האוסקר על פרס התסריט, "פארגו", של האחים איתן וג'ואל כהן, וכיכב בו בין השאר בילי בוב תורנטון (בעלה לשעבר של אנג'לינה ג'ולי). עתה נודע, כי רשת הכבלים FX תפיק מיני סדרה של 10 פרקים על בסיס הסרט, פרי כתיבתו של נוח האולי (יוצר ותסריטאי הסדרה "בונז"), לאחר שהאחים כהן נתנו את אישורם.

על פי מקורות בהוליווד, תורנטון יככב את לורן מאלבו, אדם מניפולטיבי וחסר רחמים המתנקם בסוכן ביטוח שמנסה להרוס את חייו. בסרט הקולנוע המקורי הופיעו גם פרנסיס מקדורמנד, וויליאם ה. מייסי, סטיב בושמי ופיטר סטורמר, אך נכון לעכשיו, טרם ידוע אם יופיעו גם במיני סדרה. מועד השידור הטלוויזיוני בארצות הברית, כבר במהלך השנה הבאה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן