Skip to content

הבעלות על יפנאוטו תועבר לסמל"ת בשבוע הבא

יצרנית סוברו, FHI, אישרה את העברת הבעלות. ב-95% מהבעלות תחזיק סמל"ת של מיכאל לוי ובשאר 5% יחזיק שמעון לוי. הבעלים החדשים יכסו את החובות לבעלי האג"חים ונושים נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יצרנית סוברו, FHI, אישרה את העברת הבעלות על החברה המייצגת אותה בישראל – יפנאוטו לידי חברת סמל"ת, יבואנית פיאט ומותגי רכב איטלקיים נוספים, בבעלותו של מיכאל לוי ולידי שמעון ברזילי. אישור היצרן היה התנאי המתלה האחרון לביצוע העסקה, לאחר שהיא אושרה כבר על ידי בעלי איגרות החוב של יפנאוטו ועל ידי הממונה על ההגבלים העסקיים.

בעסקת מכירת יפנאוטו ימכור גד זאבי, הבעלים הנוכחי של החברה, לידי סמל"ת (סוכנות מכוניות לים התיכון) של מיכאל לוי, שתשלוט ב-95% ביפנאוטו ובשאר 5% יחזיק שמעון לוי. עלפי מתווה העסקה מחוייבים בעלי החברה החדשים לכסות את כל החובות לבעלי האג"חים של החברה ולנושים נוספים.

במכתב לעובדי החברה כתב אורן חסון מנכ"ל "בהתאם לתנאי המתווה וההסכמות בין הצדדים, העברת הבעלות מיועדת להתבצע ביום 15.8.2013. אבקש להביא לידיעתכם כי החברה ממשיכה להתנהל במתכונתה הנוכחית ולפעול ללא לאות להמשיך את עלייתה והצלחתה של סובארו בשוק הרכב הישראלי".

בשנת 2011 הפסידה יפנאוטו 71 מיליון שקל ובשנת 2012 היא הפסידה 43 מיליון שקל. ברבעון הראשון של השנה נרשם שיפור בתוצאות שלה עם הפסד של 2.6 מיליון שקל, לעומת הפסד של 9.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2012.

סמל"ת של מיכאל לוי היא היבואנית של פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט. מיכאל לוי הוא גם הבעלים של מפעל לייצור סיבי ניילון במגדל העמק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן