Skip to content

כלל פיננסים בטוחה נמכרת לבנק ירושלים

על ההסכם עם הבנק חתמה כלל פיננסים בנק ירושלים ירכוש את כלל פיננסים בטוחה בסכום ההון העצמי שלה - כ-275 מיליון שקל. יורם נוה, מנכ"ל כלל פיננסים: "העסקה שנחתמה הינה עסקה מצוינת לשני הצדדים, אנו מוכרים את החברה לגורם בנקאי אשר צפוי לקלוט עובדים רבים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלל פיננסים חתמה על הסכם עם בנק ירושלים למכירת כלל פיננסים בטוחה תמורת ההון העצמי של כלל בטוחה, העומד נכון ליום 30 ביוני השנה על כ-275 מיליון שקל ויותאם עד למועד השלמת העסקה.

במסגרת ההסכם שנחתם תמכור כלל פיננסים לבנק ירושלים את החזקותיה בכלל פיננסים בטוחה ובמסגרת זו צפוי הבנק לקלוט חלק משמעותי מעובדי הפעילות.

תשפר את יתרת המזומנים

בהשלמת העסקה תשפר כלל פיננסים מהותית את יתרת המזומנים שלה, דבר שיאפשר פירעון כל התחייבויותיה, כאשר לאחר מכן יוותרו בקופתה נכסים פיננסים בסכום הנאמד ביותר מ-200 מיליון שקל. דבר נוסף, עם יציאת העסקה לפועל תסתיים למעשה פעילותה העסקית של כלל פיננסים, בהתאם לאסטרטגיה שהותוותה על ידי איזי כהן, מנכ"ל הקבוצה.

פרידה משותפים

יורם נוה, מנכ"ל כלל פיננסים: "העסקה שנחתמה הינה עסקה מצוינת לשני הצדדים, אנו מוכרים את החברה לגורם בנקאי אשר צפוי לקלוט עובדים רבים ולהמשיך את הפעילות ולפתח אותה וזאת במחיר ראוי. בנק ירושלים נהנה מחיזוק משמעותי והופך לשחקן מוביל בשוק ההון. בד בבד עם השלמת העסקה אנו נפרד משותפינו לפעילות הברוקראז המוסדי. אני מבקש להודות לרונן ויסרברג וליתר השותפים על שותפות נאמנה לאורך כל הדרך".

לדברי נוה, "בחודשים הקרובים בהינתן קבלת האישורים הרגולאטורים לעסקה, נתמקד בהעברת מקל מסודרת לבנק שצפוי לקלוט את הלקוחות והעובדים על הצד הטוב ביותר. במקביל נסייע לעובדים שלא יקלטו בבנק או בקבוצת כלל להיקלט במקומות עבודה חלופיים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן