Skip to content

אב אלים נאשם כי רצח את בתו בהצתה

אב שהורשע בעבר בעבירות אלימות ובתקיפת ילדיו נעצר בחשד שרצח את בתו בת ה-17 באמצעות שפיכת נוזל דליק על גופה. התביעה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום הליכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום קשה כנגד אב בגין רצח בתו הוגש היום (שלישי), לבית המשפט המחוזי בירושלים על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד ג'ני אבני. מדובר בתושב סילוואן שבירושלים בן 53, החשוד כי רצח בתו בת ה- 17, על ידי כך שהצית את גופה על גג בית המשפחה.

על פי כתב האישום, האב, המכור לסמים קשים והורשע בעבר בעבירות אלימות ובתקיפת בתו ובנו, לא אהב את הידיעות שהגיעו אליו ולפיהן בתו נפגשה עם גברים שהכירה באמצעות הפייסבוק. מאז פברואר 2013 שהתה התגוררה בהוסטל לנערות בעכו. בתקופה זו, לא היה קשר בין הנאשם למנוחה.

במהלך תקופה של כשנה, בהזדמנויות שונות, שמע האב שהמנוחה מקיימת קשרים רומנטיים עם גברים אותם הכירה באמצעות הפייסבוק, והדבר היה למורת רוחו. לטענת התביעה, התנהגותה לא מצאה חן בעיניו והוא החליט לרצוח אותה.

הבית שבו מתגוררת המשפחה מצוי בכפר סילוואן בירושלים. מדובר בבניין השייך למשפחתו בן שלוש קומות ומעליהן גג פתוח. הנאשם מתגורר בקומה השלישית יחד עם אמו ועם בנו הקטין. בסמוך ל- 19 ביולי התקשרה הקטינה לאביה וביקשה שיסייע לה בחוב כספי. הוא מסר לה שינסה לסייע והזמין אותה לביקור בביתו לרגל חודש הרמאדן. ככל הנראה הצעירה חששה, אבל הנאשם ביקש מבנו ואימו לשוחח עמה ולשכנעה להגיע לארוחת חג בביתם.

לאחר שיחה זו, השתכנעה המנוחה לבקר בבית המשפחה. למרות זאת, במהלך הביקור, שלחה הבת מסרונים למדריכתה בהוסטל ולחבריה, ובהם הביעה חששות שאביה עומד לפגוע בה. ב-21 ביולי הודיע הנאשם למנוחה כי הוא מתנגד לחזרתה להוסטל, ואף קיים שיחה עם מדריכתה ואמר כי אין בכוונתו לאפשר לה לחזור להוסטל.

במועד שאינו ידוע, לצורך מימוש תוכניתו לרצוח את המנוחה, הוא רכש נוזל דליק מסוג "טינר". הוא חתך את חלקו העליון של הבקבוק, כך שיוכל לשפוך בקלות את כל תכולתו. בשלב זה לטענת התביעה, הנאשם החליט כי ירצח את המנוחה על ידי הצתת גופה על גג בית המשפחה.

למחרת היום, ב-22 ביולי, הוא הזמין את בתו ואת בנו לגג המשפחה כדי לאכול בשר "על האש". בשלב מסוים, התנהלה שיחה בין הבת לאביה על חזרתה להוסטל. בשלב זה נטען בכתב האישום תוך כדי השיחה, אחז האב בבקבוק שהיה כמעט מלא והתיז את כל הנוזל לעבר המנוחה מעל האש הבוערת. כתוצאה מכך, מיד אחזה האש בגופה של המנוחה. היא קמה בבהלה מהכיסא ותוך שניות, בעודה בוערת בכל גופה, הגיעה אל המעקה. אחר כך נפלה המנוחה אל מעבר למעקה לתוך פיר מדרגות שבתחתית הבניין. כתוצאה מכך, נגרם מותה של המנוחה.

האב, שחשש כי יואשם, ניסה ככל הנראה לבנות לו אליבי היות ולדברי התביעה לאחר שנוצרה התקהלות במקום נפילתה של מנוחה והגיעו למקום כוחות משטרה ומד"א, אמר הנאשם לבנו כי "אם מישהו שואל אותך מהמשטרה מה קרה תגיד שאני אמרתי לה אל תשחקי בטינר". התביעה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום הליכים. עוד עולה מהבקשה להארכת מעצר האב כי בעברו יש 23 הרשעות לרבות עבירות אלימות ומין. בתחילת יולי 2011 גזר עליו בית המשפט שמונה חודשי מאסר על תנאי לאחר שתקף את בנו ואת בתו.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן