Skip to content

משטרת ש"י עצרה מתנחל שהפר צו הרחקה מיצהר

בעוד המשטרה טוענת כי אחיו של העצור ניסה למנוע את המעצר ותקף שוטרים ולכן נורה באקדח טייזר, המתנחלים טוענים לאלימות קשה מצד השוטרים וכי העצור לא הפר צו של בית משפט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוות של יס"מ ש"י הגיע אתמול (חמישי) אחר הצהריים לבצע מעצר של תושב יצהר, בועז אלברט, שהפר צו בית משפט לפיו נאסרה שהותו בהתנחלות. בעת ביצוע המעצר הגיע לדברי המשטרה למקום "אדם לא ידוע", שלטענת המשטרה ניסה באלימות למנוע את המעצר  ותקף שוטרים. עקב מעשיו הופעל עליו אקדח טייזר והוא נלקח לטיפול בבית חולים, שם הוציאו מגופו את את קרסי הטייזר.

אקדח הטייזר יורה קרסים קטנים המחוברים לחוט דק מתכתי, שמעביר לגוף האדם שנורה מתח חשמלי הגורם לו לרפיון ולשיתוק חלקי של שרירי הגוף. לדברי המשטרה, אלברט לא התנגד למעצר ונעצר.

המתנחלים שוללים את דברי המשטרה ומספרים כי ה"אדם הלא ידוע" הוא אחיו של בועז אלברט, והוא ככל הידוע לא נעצר לאחר ששוחר מהטיפול הרפואי. עוד מסרו המתנחלים, כי המעצר כולו היה אלים ולטענתם העצור נורה אף הוא על ידי אקדח טייזר. עוד טענו אמש המתנחלים, כי אלברט לא הפר צו בית משפט, אלא הפר צו אלוף שהרחיקו מהיישוב. ההבדל הוא בחומרת העבירה. הפרת צו בית משפט היא עבירה פלילית בעוד הרחקה על ידי צו אלוף היא מנהלתית. סרטון שהועלה ליו טיוב על ידי המתנחלים לאישוש טענתם:

  

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן