Skip to content

גידול של 55% ברווח הנקי של איסתא בחציון הראשון

איסתא ליינס, קבוצת התיירות הגדולה בישראל, דיווחה אתמול על רווח של 14 מיליון שקל בחציון הראשון של שנת 2013, לעומת רווח של 9 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד, המהווים עלייה של של 55% . לדברי מנכ"ל הקבוצה, התוצאות מצביעות על שיפור בכל תחומי הפעילות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חרף המצב הכלכלי הלא קל, מדווחת איסתא ליינס,קבוצת התיירות הגדולה בישראל, על רווח של 14 מיליון שקל בחציון הראשון של שנת 2013, לעומת רווח של 9 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד, המהווים עלייה של של 55% .

יוון. הנופשונים ביוון תרמו רבות לתיירות היוצאת בחודשי הקיץ
יוון. הנופשונים ביוון תרמו רבות לתיירות היוצאת בחודשי הקיץ

מנכ"ל קבוצת איסתא, אחישי גל, מסר כי התוצאות הכספיות של הקבוצה מצביעות על שיפור בכל תחומי הפעילות, גידול ברווח הגולמי, התפעולי, באופרצית הטיסות, הנופשונים, הנדל"ן והמלונות של החברה ובשורת הרווח הנקי.

שחר בוצר, היו"ר החדש של דירקטוריון קבוצת איסתא. עלייה בכל תחומי הפעילות (צילום: ניר קידר)
שחר בוצר, היו"ר החדש של דירקטוריון קבוצת איסתא. עלייה בכל תחומי הפעילות (צילום: ניר קידר)

לדברי גל, חודשי הקיץ יולי ואוגוסט היו טובים לענף וניכר גידול בתנועת היוצאים לחו"ל. בשלב זה נרשמים גם ביקושים ערים במיוחד לתקופת החגים.

שחר בוצר יו"ר הדירקטוריון של איסתא מסר שהתוצאות מעולות ומראות על שיפור בתחומי הפעילות של החברה.

לדבריו ניתן כבר להבחין בפירות ראשוניים של התוכנית האסטרטגית שאישרה החברה ובמסגרתה כניסת החברה לתחומי פעילות חדשים, בין השאר,  לפעילות נדל"ן מניב ולבתי מלון בארץ.

יצוין כי לפני חודש נפתח בקריית ענבים מלון כרמים השייך לאיסתא מלונות והוחכר לרשת ישרוטל ל-15 שנה.

בוצר מסר עוד, שבהמשך למדיניות חלוקת הדיבידנדים של החברה, לפיה לפחות 40% מהרווח הנקי יחלוק כדיבידנד, תחלק החברה דיבידנד ביניים בסך של שקל למניה ובסך הכל כ-9.3 מיליון שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן