Skip to content

ח"כ לשעבר עינת וילף – למכון המחקר NGO Monitor

מכון המחקר הוקם בשנת 2002, בעקבות ועידת האו"ם נגד גזענות בדרבן, דרום אפריקה, שבה יותר מ-1,500 ארגונים לא-ממשלתיים ניסחו את "אסטרטגיית דרבן", שמטרתה בידודה המוחלט של מדינת ישראל. וילף מצטרפת לוועד הבינלאומי המייעץ של מכון המחקר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הכנסת לשעבר, ד"ר עינת וילף, מצטרפת לוועד הבינלאומי המייעץ של מכון המחקר NGO Monitor.

ד"ר וילף – לשעבר יו"ר ועדת החינוך וחברה בוועדת החוץ והביטחון בכנסת ה-18 – הצטרפה לשורה של מומחים בתחומם וביניהם הפרופ' אלי ויזל, הפרופ' אלן דרשוביץ, חברת הפרלמנט האיטלקי לשעבר, פיאמה נירנשטיין, השופט אברהם סופר, הפרופ' רות וייס, הפרופ' יהודה פרל, קולונל ריצ'ארד קמפ –  ואחרים. במסגרת תפקידם, חברי הוועד הבינלאומי המייעץ משפיעים על עבודת מכון המחקר NGO Monitor ומייעצים בנושאים בהם המכון עוסק.

ד"ר עינת וילף (צילום: ויקיפדיה)
ד"ר עינת וילף (צילום: ויקיפדיה)

עינת וילף, בעלת דוקטורט במדע המדינה מאוניברסיטת קיימברידג', תואר שני במנהל עסקים מאינסיאד שבצרפת, ותואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת הארוואד, משמשת כיום כעמיתה בכירה במכון המחקר למדיניות העם היהודי וכיהנה בכנסת ה-18, מטעם סיעת העצמאות בראשות אהוד ברק,  כיו"ר ועדת החינוך, יו"ר ועדת המשנה לקשרי ישראל והעם היהודי וחברה בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. בעברה, שימשה ד"ר וילף כיועצת מדינית לשמעון פרס, בעת תפקידו כמשנה לראש הממשלה והייתה יועצת אסטרטגית בחברת ייעוץ מקינזי העולמית. ד"ר וילף הינה מחברת שלושה ספרים העוסקים בחברה הישראלית: "מקימים, לוחמים ואנחנו", "בחזרה לאלף-בית" ו"זו לא השיטה, טמבל", העוסק בשיטת הממשל בישראל.

נשיא מכון המחקר NGO Monitor, פרופ' ג'ראלד שטיינברג בירך את וילף על הצטרפותה לוועד הבינלאומי המייעץ ואמר כי הוא מצפה לתרומתה לעיצוב עבודתו של המכון. "זהו מכפיל כוח משמעותי, בעיקר לאור ניסיונה העשיר בתחום היחסים הבינלאומיים ועבודתה המבורכת בתחום הציבורי".

ד"ר עינת וילף: "NGO Monitor משחק תפקיד מרכזי בחשיפת המניעים האפלים והכספים התמימים המניעים את המערכה על התודעה המתנהלת כנגד מדינת ישראל והרעיון הציוני. לכבוד לי לתרום מניסיוני ומיכולותיי בעיצוב המענים הדרושים לאתגרים המשמעותיים בתחום זה".

מכון המחקר NGO Monitor  הוקם בשנת 2002, בעקבות וועידת האו"ם נגד גזענות בדרבן, דרום אפריקה, במסגרתה למעלה מ-1500 ארגונים לא-ממשלתיים ניסחו את "אסטרטגיית דרבן", שמטרתה בידודה המוחלט של מדינת ישראל באמצעות קמפיינים של חרמות, משיכת השקעות וסנקציות (BDS), קמפיינים של לוחמה משפטית ודמוניזציה של ישראל. המכון מספק מידע וניתוח מפורט, ותומך בשיח ציבורי על הדו"חות והפעילות של ארגונים לא-ממשלתיים, הטוענים שהם מקדמים זכויות אדם ואג'נדה הומניטרית.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן