Skip to content

כתב אישום נגד אדם שאיים לרצוח חברי כנסת וידוענים

פרקליטות תל אביב הגישה כתב אישום נגד עמוס כהן על איומים לרצוח חברי כנסת וביניהם מירב מיכאלי, ציפי לבני, זהבה גלאון, אופיר אקוניס והדוגמנית גלית גוטמן. בית המשפט התבקש לעצור אותו עד תום הליכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום בגין עבירות של איום ברצח (ריבוי עבירות) הוגש הבוקר, חמישי, בבית משפט השלום בתל אביב נגד עמוס כהן (50), תושב מבשרת ציון על ידי הפרקליטות. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד הילה יוגב, התהדר כהן במקרים רבים כי רצח שני אנשים בעברו, וכעת הוא עשוי לרצוח אדם שלישי. באמצעות אתר הפייסבוק הוא שלח הודעות מאיימות למתלוננים רבים, בהם שרים, חברי כנסת ומפורסמים מתעשיית הבידור.

עמוס כהן (צילום: מתוך דף הפייסבוק)
התהדר כי רצח שני אנשים בעברו. עמוס כהן (צילום: מתוך דף הפייסבוק)

כתב האישום מפרט את רשימת האנשים עליהם איים הנאשם לכאורה והם: שרת המשפטים ציפי לבני, שר האוצר יאיר לפיד, ח"כ נחמן שי, ח"כ יפעת קריב, ח"כ מירב מיכאלי, ח"כ אופיר אקוניס, ח"כ זהבה גלאון, הדוגמנית גלית גוטמן ודוגמנית-שחקנית נוספת ששמה נאסר לפרסום.

בבקשתה להארכת מעצרו עד תום הליכים כתבה יוגב כי "מסוכנותו הרבה נשקפת אף מגרסתו לפיה התכוון לכל מילה שפרסם ובעיקר מעברו הפלילי המכביד, ממנו ברור שהמשיב אינו מסתפק בשימוש במלים אלימות, אלא אף עלול להפוך את אותן המילים למעשים. כהן פרסם בפייסבוק גם סרטונים בהם תיאר רצח של בנה של אישיות משפטית ידועה לכאורה וטען כי למרות שהמשטרה יודעת כי הוא ושותפו רצחו את הבן, היא מתעלמת ממנו ומעדיפה להותירו מחוץ לכותלי הכלא… ממעשיו נשקפת מסוכנות, נוכח התעוזה הרבה במעשיו, בכך שלא בחל לפרסם איומי רצח בכתב נגד אנשי ציבור רבים, ואף איים על שופט בעת דיון מעצר שנערך בעניינו, כל זאת כשהוא מתהדר בכך שרצח בעבר שני אנשים".

מתוך דף הפייסבוק של כהן
מתוך דף הפייסבוק של כהן

לחברת הכנסת גילה כהן כתב כהן על הקיר שלה: "שלום לך, זה אני שרצחתי שני אנשים. ויש סיכוי שאני ירצח בפעם השלישית. את אולי רוצה לפגוש אותי".

למירב מיכאלי  כתב: "שלום לך מירב. אני עמוס כהן הרוצח מבשרת ציון. והרצח האחרון שלי זה היה יחד עם חבר שלי שהוא בן של שופט. ושנינו רוצחים סידרטיים. ודרך אגב את ובעלך זוג ממש יפים ראיתי אותכן לפני שבועיים. ואתם מכסימים (השגיאות במקור)".

לדוגמנית גלית גוטמן כתב: "שלום לך מהרוצח. ויש סיכוי שאני ארצח בפעם השלישית.ואני מקווה שזה לא יהיה אחד מהמשפחה שלך".

לחבר הכנסת אופיר אקוניס כתב: "נראה לי בכלל שזה אתה אופיר שאני ארצח אותו. אמת אני מבולבל. אני לא יודע מי יהיה השלישי שאני ארצח אותו. תעזור לי אולי אתה תגיד לי אם אתה מתאים להיות השלישי שאני ארצח אותו".

לדוגמנית ששמה נאסר בפרסום: "אני עמוס כהן הרוצח ואני רצחתי 2 אנשים. ואת מה זה נראית לי מתאימה להיות השלישית שאני ארצח אותה".

לשרת המשפטים ציפי ליבני: "אני חושב שזאת השלישית שאני ארצח אותה. ואני רצחתי כבר שני אנשים".

חברת הכנסת זהבה גלאון לא זכתה בכבוד המפוקפק של איום על הקיר. במקרה שלה כתב כהן על גבי הקיר שלו לחבריו:  "חברים מה אתם אומרים, היא מתאימה להיות הנרצחת השלישית שלי".

לינק לווידאו המצמרר שמפרסם כהן:

1 Comment

  1. Jnur Scur
    23 באוגוסט 2013 @ 1:22

    נו באמת…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן