Skip to content

הורוסקופ שנת תשע"ד

האסטרולוגית פנינה כץ מגישה לנו הורוסקופ מיוחד לראש השנה לשנים 2013/2014
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טלה

כללי: מאז כניסת אוראנוס למזלכם ב-2011 אתם עוברים טלטלות מכל הסוגים. רבים מביניכם כבר עברו שינויים גדולים. אך אוראנוס ממשיך את נוכחותו בטלה עד 2017 וכל פעם יהיה אחראי לשינוי אחר.
אהבה: לפנויים שביניכם, שנת 2014 מבטיחה קשר משמעותי מחודש יוני ואילך. אין הדבר אומר שתישארו בודדים בתקופה הקרובה. לפנויים, אוגוסט, אוקטובר, מרץ, מאי, ואוגוסט יהיו חודשים שיאפשרו הזדמנויות. אך חודשים ינואר-פברואר ויולי מסמלים פרידות בזוגיות בלתי יציבה.
קריירה: פלוטו משייט בסביבת הקריירה שלכם ומשפיע על הצורך בשינוי. עיקר פעילותו קשורה ביצירת תסכול מהעבודה/התפקיד הקיימים ומשפיע על כמיהה לעצמאות גדולה יותר. יוזמות בחודשים ספטמבר-אוקטובר 2013 יהיו יצירתיות ומבורכות ועד דצמבר אתם מכינים את עצמכם לנקודת המפנה.
בית ומשפחה: בינואר 2014 מתחילה תפנית שממנה לא תוכלו לסגת. לאלו שהחלו את התהליך. בחודש מאי תסיימו את תהליכי השינוי הקשורים במכירת בית ומעבר או בשיפוץ. ביולי תתחילו שנה חדשה בתחום היצירתי וההתפתחות האישית, עם הרחבת משפחה או שמחות המתקשרות לילדים.
טיפ: נסיעה מרגשת צפויות בספטמבר – אוקטובר.

שור

אהבה: ביקורו של שבתאי בבית הזוגיות מסוף 2012 במזל עקרב, יימשך עד ספטמבר 2015. שבתאי באופיו המפוכח והענייני, יאתגר את יחסי הזוגיות ויעמידם במבחן העמידות. שבתאי באופיו גורם להתבגרות, להתפכחות, וכתוצאה מכך גם לעייפות ולשחיקה. במיקומו הנוכחי הוא גורם להתבוננות מפוכחת בזוגיות ובפערים בין הציפיות לתוצאות של היחסים הזוגיים. במקרים רבים, אנשים מרגישים. בשלב זה. בדידות עמוקה, בין אם מפני שבני זוגם עסוקים או שהם לא "שם" למענם. פנויים יתאמצו יותר להפיג את בדידותם. החודשים ספטמבר 2013 ומרץ, מאי, יוני ואוגוסט 2014, יהיו חודשים מורכבים ביותר בכל הנוגע ליחסים וקיימת סכנת פרידה. נובמבר-דצמבר, פברואר, אפריל ואוגוסט הם חודשים מעולים להיכרויות, לבניית קשר ולהצלחה ביחסים.
קריירה: השנה הקריירה שלכם עשויה להשתנות יחד עם מעבר בית ולהפך. פלוטו ממוקם במזל גדי, המזל האחראי על הקריירה, וידאג להתפתחות ארוכת השנים שלכם. כמיהה להשלים לימודים, תואר, וכיוונים מקצועיים חדשים. חלקכם ישקלו מעבר למדינה אחרת בגלל הצורך לשפר את המצב הכלכלי ולחפש הזדמנויות טובות יותר מהקיימות. בין חודשים דצמבר 2013 ויולי 2014 יתרחשו שינויים מרכזיים בעבודתכם.
בית ומשפחה: כמזל המייצג יציבות ועקביות ונטוע עמוק באדמה בדרך כלל, אתם משתדלים להימנע משינויים המוציאים אתכם מאזור הנוחות. השנה, בניגוד לכמיהתכם הבסיסית ליציבות ולתחושת שייכות, תחוו שינויים הנובעים מהצורך שלכם להתפתח וכתוצאה מכך תרבו לנסוע, ללמוד, ולחוות חוויות חדשות, עד יולי 2014. ביולי, עם כניסת צדק למזל אריה, המסמל את המגורים והמשפחה, תתחילו תקופה חדשה הנובעת משינוי מגורים, הגירה או שינוי במרקם המשפחתי.
טיפ: שנה של נסיעות ומפגשים מרתקים עם אנשים חדשים מתרבות אחרת. ייתכן שמדובר בנסיעה לתקופה ממושכת כמו הגירה, שנת שבתון, לימודים או השתלמויות בחו"ל. בכל מקרה תיהנו מהשינוי ומהתרעננות הכללית המאפיינת שנה זו. שימו לב לבריאות, יציאה מהחיים המאורגנים עלולה לגרור אכילה בלתי מוקפדת וסכנת עלייה בכולסטרול.

תאומים

אהבה: בני מזל תאומים זקוקים לזוגיות כדי לתקשר ולהתבטא אך אינם מסוגלים לשרוד בשגרה משמימה לכן הם נוטים להיות הרפתקנים יותר. לפנויים, חודשים אוקטובר ודצמבר 2013 יהיו מוצלחים להיכרויות. מרץ-אפריל 2014 עשויים לעורר התאהבות וכך גם יוני –יולי, המבשרים היכרויות ופעילות חברתית רבה. חודשים של משברים או פרידות ביחסים צפויים בין דצמבר 2013 לפברואר 2014.
קריירה: צפויה לכם שנה טובה מקודמתה. ספטמבר ואוקטובר הקרובים מבשרים התקדמות והצלחה בעבודה ותיהנו משיפור משמעותי במצב הכלכלי. לאחר ה-11 בנובמבר תיהנו מהזדמנות להתחלת פרויקט, תפקיד או עבודה חדשה. פברואר 2014 מסמל חודש עם חשבון נפש בנושא הקריירה. חלקכם ייצור מפנה בתוך העבודה ואחרים יעזבו ויתחילו התחלות חדשות ומוצלחות יותר במרץ 2014 . אפריל יהיה חודש של הישגים ומאי –יוני מבשרים פרויקטים חדשים, נסיעות מטעם העבודה או השתלמויות בתחום המקצועי.
בית ומשפחה: בחודשים ספטמבר-דצמבר עשוי להתרחש שינוי מהותי, כגון: מכירת בית, שיפוץ ו/או שינויים במרקם המשפחתי. מישהו עשוי לעזוב את הבית ובאופן כללי תעסקו רבות בתחום המשפחה, אולי גם בבעיה של אחד ההורים. בכל מקרה, בקור רוח, מכירת בית או נכס עשויה להיות מוצלחת. עיסוק בילדים, הרחבת המשפחה ואירועים סביב הנושא, יהיו תובעניים בין החודשים דצמבר 2013 לפברואר 2014 וכן בחודשים אוגוסט-ספטמבר 2014.
טיפ: שנה זו מתאפיינת בעיסוק רב בכסף ורכוש ולעתים במחסורם. מ-נובמבר 2013 עד מרץ 2014 תורגש אי ודאות כלכלית וירידה בתחושת הביטחון הכלכלי. אך ממרץ 2014 המצב ישתפר משמעותית. מומלץ לבחור בגישה השמרנית בנושא כספים ולא לקחת סיכונים מיותרים. חודשים מרץ-אפריל יתאימו לנסיעה, ללימודים ולהשתחררות ממסגרות נוקשות

סרטן

אהבה: בני מזל סרטן לא ייהנו משלווה וביטחון ללא זוגיות. כניסת צדק השנה למזל סרטן תזמן לפנויים יותר הזדמנויות להיכרויות משמעותיות. התקופות המוצלחות הן ספטמבר- אוקטובר ומאמצע מרץ ואילך. עם זאת, בני מזל סרטן יהיו נחושים בבחירת בן זוג, במיוחד כי ירצו להרחיב את המשפחה. החודשים מאי ויוני יהיו מוצלחים להגשמת חלום זה. יחסים בעייתיים עלולים לחוות משברים עד פרידה בנובמבר 2013 ובין ינואר לאפריל, וביוני 2014 – חודשים מועדים לפורענות כשמדובר בקשרים בלתי יציבים.
קריירה: אוראנוס הידוע כפלנטה המטלטלת וגורמת שינויים והפתעות, ממוקם במזל טלה, הלוא הוא בית הקריירה שלכם. ולכן בשנים הקרובות אתם מצויים בתהליך מתמשך של שינויים בקריירה כשהנטייה להפוך לעצמאים או להיות פחות תלותיים מבחינה פיננסית גוברת. דצמבר 2013 מבשר על שינויים במסגרת, תהליך שעשוי להימשך עד יוני 2014 ושיאו באפריל-מאי. תזדקקו לסבלנות כדי להשלים את התהליך. מה שמאפיין את השנה הוא הגעתן של הזדמנויות החדשות להעצים את מעמדכם, להרחיב את בסיס עבודתכם ולהתקדם באופן משמעותי.
בית משפחה: "ביתי הוא מבצרי" הוא המוטו של בני מזל סרטן ולכן לא יהיה קל לסרטנים לעבור את השינויים הצפויים להם בנושא הבית. ביקורו של מרס במזל מאזניים בדצמבר 2013 ושהותו שם עד יולי 2014, יביאו לטלטלות ושינויים אצל בני המזל בנושא בית ומגורים. תהליך לא קל על בני המזל, המתקשים לשאת אי יציבות בנושא. עם זאת, התוצאות המיוחלות בנושא, מיולי 2014 ואילך, ישתלמו להם.
טיפ: שנה מוצלחת ללימודי תואר, להשלים תארים ולהשקיע בחלק היצירתי, שכן תוכלו להפיק תוצאות מוצלחות בפרסום כתיבה, ציור או כל דבר בתחום היצירתי שאתם עוסקים בו.

אריה

אהבה: ילידי מזל אריה, שנותרו פנויים, ייהנו השנה מהזדמנויות להיכרויות ב-ספטמבר – נובמבר 2013 ,10-1 בדצמבר 2013, 21-10 במרץ, 6.6-29.5, 8.7-28.6 , 9.8-1.8.
ב-16.7.2014 צדק מגיע לביקור והם יכנסו לקיץ עמוס בהזדמנויות להתאהב או עליית מדרגה בקשר קיים.
קריירה: הצורך שלכם בשינויים בעבודה יתבטא כבר בחודשיים הקרובים, ספטמבר-אוקטובר, המבשרים שינויים משמעותיים בעבודה. החל משינויי מסגרת ועד התחלות חדשות של תפקיד או עבודה. פלוטו המבקר בשנים הקרובות במזל גדי, הוא בית העבודה שלכם, מסמל את הצורך בצמיחה בסטטוס ובכלכלה. אתם לא תוותרו עד שתושג המטרה. דצמבר 2013 וינואר 2014 מסמלים את המפנה. תצטרכו להיאבק כדי לזכות בהישגים ובהכרה מצד הממונים.
משפחה ובית: השנתיים הקרובות כרוכות בשינויים בנושא המשפחה והמגורים. נוכחותו של שבתאי במזל עקרב, בבית 4 המייצג את המגורים והמשפחה, מסמל סיום תקופה במקום אחד ומעבר לסביבה אחרת. ייתכן שמרקם המשפחה ישתנה. חודשים של מתח, בעקבות זאת, יהיו נובמבר 2013, ינואר עד מרץ ומאי 2014 . ביולי 2014 תהיה תקופה הרמונית ומתאימה למעבר, ואולי אפילו מדובר בבניית בית.
טיפ: הזדמנויות לנסיעה ייתכנו באוקטובר ובדצמבר 2013, ובאופן ברור יותר ביולי עד ספטמבר 2014. אתם לומדים נושאים חדשים ושנת 2014-3013 מסמלת שנה של צמיחה, התפתחות ולימודים.

בתולה

אהבה: נפטון הפלנטה השלטת על האהבה תמשיך לשהות במזל בתולה עוד שנים רבות. לכן אין סיבה לבני המזל לחשוש פן יישארו מחוץ לרשימה. השנה היחסים בין פלוטו וצדק לנפטון יזמנו אהבה משמעותית ולטווח ארוך. החודשים הטובים למפגשים מרגשים יהיו ספטמבר 2013 ומרץ עד לספטמבר 2014. ביחסים לא יציבים, נובמבר- דצמבר 2013 ומאי 2014 מסמלים משברי פרידה.
קריירה: שנה זו מקדמת אתכם לכיוון פרויקטים גדולים ורציניים מהרגיל. למרות זאת, העבודה עדיין תהיה קשה, כמעט סיזיפית. תעמלו הרבה על שינויים בקונספט הקיים ופיתוח רעיונות ופרויקטים, המתקשרים לחו"ל ולאנשים או חברות בחו"ל או לנושאים תקשורתיים, טכנולוגיים במיוחד. תקופות מוצלחות של פרויקטים, התחלות חדשות, הישגים ומפנים חיוביים יהיו 13-21.11.2013, 15-25.3.2014, 26-30.5.2014 ואוגוסט 2014.
משפחה ובית: שיפוצים ושינויים בבית או מכירת הבית והרחבתו ייתכנו כבר בשלושת חודשים הקרובים. הנושא המשפחתי יביא השנה שמחות, החל בהרחבת המשפחה ועד לאירועים הקשורים לילדים. מפנים חיובים בנושא יהיו בספטמבר – נובמבר 2013, מרץ – אפריל 2014 וספטמבר 2014.
טיפ: שנה מוצלחת למעמדכם החברתי, העשוי להיות פועל יוצא של הצלחה בעבודה, עשייה חברתית, שתביא לפופולריות, עיסוק תקשורתי, שיעניק לכם במה מוצלחת להרחבת הפן החברתי, דרך רעיונות וקמפיינים מוצלחים. תיתכן תקופת קיפאון בין נובמבר לתחילת מרץ אך ממרץ ואילך תהיה תאוצה משמעותית לפרויקטים חברתיים.

מאזניים

כללי : שנה מורכבת מאוד ממתינה לכם. בעיקר כי מאדים מגיע לביקור במזל מאזניים בדצמבר וישהה שם עד יולי 2014 (בגלל נסיגת מאדים המתרחשת אחת לשנתיים וחצי). כשמאדים (מרס) פועל במזל מסוים, הוא מחולל שינויים שגם אם הם רצויים התוצאה מתישה. בנוסף לכל הללו, ונוס שליטת המזל שלכם תהיה בנסיגה (אחת לשנה וחצי) במזל גדי ותיצור היבטים מורכבים עם מזלכם בין דצמבר 2013 לפברואר 2014. תקופה זו ביחד עם הפלנטות הכבדות יותר ייצרו שינוי מהותי בחייכם.
אהבה: מאדים הוא שליט בית הזוגיות שלכם והשנה הוא יאתגר את חיי האהבה שלכם, בעיקר כשוונוס תהיה בנסיגה בין דצמבר 2013 לינואר 2014. יחסים, שאינם יציבים, יתקשו לשרוד טלטלה זו. אך גם בנסיגת מאדים בין סוף מרץ למאי 2014, יחסים יעמדו במבחן ובתהליכי גיבוש. לעתים מדובר בבן זוג המצוי בבעיה והתהליכים אותם הוא חווה משפיעים על הזוגיות. מיולי ועד ספטמבר – תקופה ליצירת קשרים חדשים, התאהבויות ועליית מדרגה ביחסים.
קריירה: שנה של שינויים בעבודה. כוכב צדק במזל סרטן, שהוא בית הקריירה של בני מזל המאזניים. אתם מתחילים את השנה בספטמבר בתקופה מתוחה ולא יציבה ועד יולי 2014 תתקשו להגיע למנוחה ולנחלה. בנובמבר עד מרץ יופיטר בסרטן יהיה בנסיגה בבית הקריירה וזו לא תהיה תקופה רגועה. לעומת זאת בין יולי לספטמבר 2014 תיהנו מהצלחות ומהזדמנויות חדשות בקריירה שלכם.
בית ומשפחה: מיקומו של פלוטו בבית המגורים מסמל תקופות של שינויים, המצביעים על מעבר בית וייתכן שיתקשר לקריירה או לאפשרות של הגירה, שבתון או עבודה בחו"ל לתקופת מה. אפריל 2014 מסמל את שיאו של המפנה, מעבר בית או שינוי באורח החיים עם השלכה על מקום המגורים.
טיפ: למרות שזו לא תהיה שנה קלה, היא תהיה מאתגרת להתמודדות ולבדיקת יכולותיכם והעמידות שלכם במצבים לא פשוטים. מיקומו של שבתאי בעקרב, בית הכספים שלכם, לא יקל על הנושאים הפיננסיים בינואר, יוני ואוגוסט 2014. היו זהירים בנושא השקעות שלכם עד ספטמבר 2015.

עקרב

אהבה: אתם בשנים היותר רציניות של חייכם. שבתאי במזלכם יוצר תהליך התבגרות והפנויים שביניכם רוצים יותר מתמיד להתארגן בחיי זוגיות מתאימים. נפטון – הפלנטה העוסקת באהבה – ממוקמת בבית האהבות והילדים של בני מזל עקרב ולכן, יותר מתמיד, אתם זקוקים לתחושת עוגן רגשי ושייכות. אתם בתקופה של השקעה ביחסים קיימים ובניית עתיד משותף. לפנויים התקופות המוצלחות להיכרויות יהיו ספטמבר-אוקטובר 2013 ואפריל 2014. יולי יהיה מהחודשים היותר מוצלחים למפגשים משמעותיים וגם למיסוד קשר.
קריירה: מיקומו של פלוטו במזל גדי בבית התקשורת והלימודים של מזל עקרב מעורר בעקרבים בשנים הקרובות את הצורך ללמוד, לסיים תואר, ליצור מפנה מקצועי תקשורתי יותר, לצאת מאזור הנוחות ולעלות כיתה בקושי ובהצלחות. מיקומו של צדק בסרטן בבית הלימודים יעודד את הרעיון. ההצלחות בשנה הקרובה יבואו לידי ביטוי במישור הכלכלי. מיולי 2014, עם כניסת צדק לבית הקריירה במזל אריה, יגיע גם הקידום בסטטוס וההכרה.
בית משפחה. נושא זה יהיה דינמי מאוד בשנים הקרובות ויתקשר לתעסוקה ולתיאום בין הבית לעבודה. שליט בית המשפחה הוא אוראנוס ויחסיו עם פלוטו השנה מורכבים, ולכן יהיה קשה לעקרבים להרגיש שייכות בבית הקיים והם יחלמו לעבור למקום המתאים יותר לצורכיהם. למעשה, השנה הקרובה עדיין עומדת בסימן ניידות.
טיפ: מיקומו של מרס השנה במזל מאזניים בדצמבר עד יולי 2014 יביא לכם תקופה ארוכה של מתח וכוננות לקראת השגת מטרותיכם בעבודה ובחיים. בחודשים הללו מומלץ להיבדק בריאותית וליצור תנאים אופטימליים לשינה תקינה.

קשת

אהבה: השנה תחווה יחסי אהבה ורומנטיקה לצד צורך לייצב את המסגרת, לרכוש בית משותף או סמל אחר שייצג את ה"ביחד" שלכם. לפנויים תקופות מוצלחות להיכרות הן אוקטובר 2013, דצמבר 2013, מרץ 2014, מאי 2014, ויוני עד ספטמבר 2014. תיתכן נסיעה משותפת או והיכרות דרך נסיעה. כמו כן, בקיץ 2014 תחול עליית מדרגה בקשרים קיימים.
קריירה: כניסת מאדים באמצע אוקטובר עד דצמבר למזל בתולה, בית הקריירה שלכם, ייצור באופן אינטנסיבי שינויים גדולים במסגרת העבודה ותוכלו להשיג יתרונות רבים. התחלות חדשות של פרויקטים ותפקיד חדש אך במאמץ לא קטן. מאי- יולי 2014 יתאימו לשותפויות בעבודה ואוגוסט – ספטמבר 2014 יתאימו לנסיעה במסגרת העבודה, פרויקט או התחלת עבודה בחו"ל. בשותפויות יהיו קשיים בין נובמבר למרץ 2014. ממרץ השותפות תהיה מוצלחת יותר ותוביל להישגים כלכליים.
בית ומשפחה: שנה מוצלחת בנושאים רגשיים במשפחה. ייתכנו שמחות והרחבת המשפחה. עם זאת, שינויים הקשורים בבני המשפחה עלולים באוקטובר לעורר דאגה. במרץ עד אפריל 2014 עשויים להתרחש שינויים הקשורים בבית. ייתכן אף מעבר בית, שיפוץ או שינוי לטובה.
טיפ: ענייני הרכוש המשותף, נכסים, כספי ביטוח, בנקים, יהיו משמעותיים בשנה הקרובה. ייתכנו שינויים רבים שתעשו כדי לייצב וליעל את מצבכם. בנובמבר עד מרץ 2014 מומלץ לא ליטול סיכונים פיננסיים ולפעול באופן שמרני יותר. יולי 2014 מוצלח מאוד ברמת התוצאות הפיננסיות. ייתכן שתיאלצו לעסוק בענייני ירושה, פיצויים וכספים שלא מעבודה.

גדי

אהבה: מעברו של שבתאי, כוכבכם האישי, לעקרב בסוף 2012, ממקד את הפנויים שביניכם לבנות זוגיות ומזמן לכם קשר רציני. מעבר צדק למזל סרטן ביולי 2013 לבית הזוגיות, מזמן היכרויות רבות והקשרים החברתיים החדשים, שנוצרים, עוזרים לכם בהשגת המטרה. אתם רציניים השנה יותר מתמיד ולמרות הבררנות שלכם, אתם מוכנים למחויבות בקשר. חודשים מוצלחים לנישואים או לעליית מדרגה ביחסים הם עד נובמבר 2013 וממרץ 2014 ועד הקיץ.
קריירה: אצלכם אי-התקדמות היא נסיגה. השנה השאפתנות שלכם תמצא ביטוי עז כשמאדים יגיע לביקור ממושך לבית הקריירה שלכם, הרי הוא מזל מאזניים, שם ישהה מנובמבר 2013 עד יולי 2014 . הוא יחולל שינויים, יזיז הרים ויחריד את הדובים מרבצם. קל זה לא יהיה. כל שינוי יהיה כרוך במאבק. אבל אתם לא מצפים להקלות, אלא רואים את המטרה הנכספת, היא ההישג. שבתאי שליט המזל שלכם יקל עליכם מאוד במיקומו ויכיר לכם אנשים מהסוג הנכון.
בית ומשפחה: אתם בסימן שינויים היות ואוראנוס שוהה במזל טלה, הוא בית המשפחה, ויחולל שינויים. מעברי מקומות בלתי מתוכננים ושינויים שמקורם בקריירה. קיימת הקבלה של הפלנטות באותה תקופה ולכן סיכוי רב שתתאימו את נושא המגורים לקריירה ולתהפוכותיה. הקושי כבני מזל אדמה הזקוקים ליציבות הוא החוויה של טלטלות וחוסר שייכות שתיווצר.
טיפ: מיקומו של שבתאי בעקרב בבית החברתי שלכם, יעשה מכם בררנים יותר חברתית מחד, ומאידך יתרום רבות לבניית ההכרה בכם וביכולותיכם. אלו העוסקים בתחומים ציבוריים ייהנו משיפור במעמדם. שבתאי במיקום זה מעצב את דמותכם לשלושים השנים הבאות וכל מה שקשור בתדמית יתרום לכם עד קיץ 2015.

דלי

אהבה: השנה מתחילה טוב לפנויים והם ייהנו מהיכרויות ומהזדמנות לקשר משמעותי בספטמבר-אוקטובר 2013. מרץ ואפריל מסמלים תקופה קלה להתאהבויות מפתיעות. יוני ויולי 2014 מוצלחים במיוחד וקשרים קיימים יעלו כיתה. כניסת צדק לשנה למזל אריה, הוא בית הזוגיות שלכם, מבשרת אופציה לנישואין, זוגיות יציבה ושותפויות רומנטיות, תקופה אופטימית ביחסים.
קריירה: .שנת 2014-2013 היא השנה שלכם. נוכחותו של שבתאי בעקרב, בית הקריירה שלכם, מבטיח את העבודה הקשה, לעתים אף סיזיפית, שתיאלצו לעשות כדי לעצב את הקריירה. אך היות ואתם מניחים את אבני היסוד לשלושים השנים הבאות, כל מאמץ שתעשו ישתלם. בין אוקטובר 2013 ואוגוסט 2014 תהיו בתהליך נבנה עם הישגים ברורים, שתיהנו מהם במהלך 2014. מיקומו של צדק בבית העבודה יעזור לכם להתמקם, באוקטובר, במיקום חדש או עם שינוי הקשור לעובדים. ממרץ 2014 תרגישו שייכים לגמרי.
בית ומשפחה: ענייני מגורים יעסיקו אתכם השנה לא מעט ורבים מכם יתהו ויתמודדו עם השאלה: היכן יגורו בשנים הקרובות והאם כדאי להשקיע זמן יקר בעניין, כשהקריירה תובעת מכם זמן איכותי. עם זאת, ברור שתצטרכו לפתור את נושא הדיור ואף להיעזר באנשי מקצוע. חודשים של לחצים, חיפוש פתרונות ואופציית רכישה יהיו דצמבר 2013 ועד פברואר-מרץ 2014.
טיפ: כוכב צדק בבית הבריאות עלול לרמוז על נטייה לעלייה במשקל, לאכילה ולתאוות יתר למזון שמן ועתיר סוכרים. שימו לב לנושא ותוכלו לשמור על עצמכם מנובמבר 2013 עד מרץ 2014 ואחר כך שוב תיהנו משליטה מעולה בנושא מחודש יולי 2014.

דגים

אהבה: נפטון, פלנטת האהבה במזלכם לעוד שנים רבות ולאלה שטרם אהבו יש תקווה. היבטיו הטובים, השנה, עם פלוטו במזל גדי ויופיטר בסרטן מאפשרים היכרויות משמעותיות ואהבה סוחפת. החגיגה האמתית של ההיכרויות תתחיל בין מרץ ליולי 2014. ביחסים קיימים, בספטמבר – אוקטובר 2013 תהיה עליית מדרגה ומיסוד אפשרי בנובמבר – דצמבר 2013.
קריירה: זו תהיה שנה יצירתית במיוחד. תהיה לכם הזדמנות לבטא את יכולותיכם ותיהנו מפרגון על העזה. ספטמבר ואוקטובר 2013 יהיו אינטנסיביים במיוחד ותהיו נתונים ללחצים כבדים. נובמבר ודצמבר יביאו הזדמנות לשותפות מעניינת. במרץ – אפריל 2014 צפוי שינוי במסגרת העבודה. לעצמאים תצוץ הזדמנות הקשורה בחו"ל או ללימודים, אך תצטרכו לוותר עד יולי על היציבות הנוחה. בין יולי לספטמבר 2014 צפויה הכרה לעשייתכם.
משפחה ובית: קשרים בחו"ל עשויים להזיזכם לתקופות מהבית או שמדובר בתקופה לא יציבה עקב נסיעות לחו"ל בענייני העבודה והקשרים שנוצרים ב-2014-2013 . צדק בבית הילדים משליך על הרחבת המשפחה ושמחות הקשורות בילדים.
טיפ: מיקומו של מאדים (מרס) מדצמבר 2013 עד יולי 2014 בבית הקשור בכספים, מרמז על עיסוק נרחב בנושאים פיננסיים. תצטרכו לעמוד על זכויותיכם. ייתכן שמדובר בתביעה כספית, על פיצויים או החזר.

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ: www.pninastro.com

9 Comments

  1. ענת זיו
    5 בדצמבר 2013 @ 23:09

    היי פנינה , מאוד נהנית לעיין בשאלות והתשובות שלך … מקווה שתוכלי לייעץ גם לי
    אני מזל דגים ובעלי גדי האם עצמאות כלכלית משותפות טובה לנו ?

  2. אופיר
    13 בספטמבר 2013 @ 3:24

    שלום פנינה
    יישר כוח על האתר והכתיבה המעניינת, אני קורא את המאמרים שלך עוד מהתקופה שכתבת לפני כמה שנים
    באחד האתרים וגם היית מופיעה בערוץ 2 כמדומני,
    רציתי לשאול, אני בן מזל קשת, וכתבת בתחזית השנתית שיהיה עיסוק בכספי ביטוח וירושה וכו',
    יש תאריכים ספציפיים לעיסוק בתחומים אלו?
    (אולי משהו כזה כבר היה בסוף אוגוסט?)
    תודהמראש וגמר חתימה טובה

    • פנינה כץ
      14 בספטמבר 2013 @ 12:06

      היי אופיר שלום לך
      תודה רבה.
      כמובן שזו תחזית אסטרולוגית כללית לכל ילידי המזל וכדי להגיע לרזולוציות גבוהות חייבים להכין מפה אישית[תאריך לידה, שעת לידה ומקום לידה] כדי לוודא את התיזמון המדויק.
      גמר חתימה טובה..

  3. דבי
    11 בספטמבר 2013 @ 21:21

    פנינה שלום,

    נהנית לקרוא את הניתוחים שלך בכלל.
    הייתי רוצה לדעת על ילידי מזל תאומים, האם המצב הכלכלי-תעסוקתי ישתפר בקרוב? האם אשתחרר מצילה של טרגדיה שפקדה אותי . האם תהיה לי זוגיות טובה בקרוב?
    האם ילדי ימצאו את עתידם בלימודים ובעסקים בעתיד הקרוב ? (בני 21, 23)
    תודה ושנה טובה

    • פנינה כץ
      12 בספטמבר 2013 @ 12:04

      דבי שלום
      אין שום דרך לענות באופן אישי אלא אם אני מכינה לך מפה אסטרולוגית אישית.
      מפה אסטרולוגית אישית בנויה מתאריך ושעת לידתך המדויקים, אם נולדת מחוץ לישראל אז גם את מיקום הלידה המדויק.ואלה הנתונים הדרושים להכין מפה פרטנית והמנותחת במפגש פרטי ואינטימי ולא בפרהסייה.. אורך הפגישה נע בין שעתיים לשלוש והדיוק גבוה ומפתיע עד איזה רזולוציות אפשר להגיע לגבי העבר ההווה והעתיד. תוכלי לכתוב לי באתר שלי פרטים ואם תרצי נוכל ליצור מפגש.
      בינתיים יש כמה מאמרים שיוכלו להאיר את הבנתך בעניין החל מנושא חשיבות שעת הלידה:
      http://www.pninastro.com/236/
      ואולי פרטים נוספים על בני מזל תאומים בשנה הקרובה:
      http://www.pninastro.com/221/
      תודה
      ומאחלת לך שנה מוצלחת נטולת בעייות ומלאת שמחה.
      פנינה

  4. עירית
    31 באוגוסט 2013 @ 2:25

    פנינה שלום,
    נהנית לקרוא אותך מדי שבוע..
    שאלתי:מזל מאזניים בשנים האחרונות(כבר 4 שנים אחרונות)חווה קשיים זה התחיל מסטורן שהיה 3 שנים וחלף באוקטובר שעבר.אך גם עכשיו התחזית לא מבשרת הקלה-רק קשיים וקשיים.מתי בני מאזניים יזכו להקלה?
    תודה ושנה טובה,בברכה עירית.

    • פנינה כץ
      31 באוגוסט 2013 @ 18:23

      עירית שלום לך.
      ותודה.
      אכן בני מזל מאזניים -גדי- טלה -סרטן עוברים שנים קשות במיוחד. המאזניים "צ'ופרו" במנת שבתאי גדושה כששבתאי "בילה" במאזניים מעל לשנתיים וחצי וגרם להם להתבגר או להכיר במגבלות. אך בשנה האחרונה המרובע -אוראנוס בטלה[היבט לעומתי- מול מזל מאזניים] פלוטו בגדי[בהיבט של 90 מעלות למאזניים] ומיולי נוסף יופיטר בסרטן[גם 90 מעלות ] אלה היבטים מטלטלים והלוואי ויכולתי להיות אשת בשורות, כי מה שיקרה לקינוח אצל בני מזל מאזניים יהיה עם הגעתו של מרס לביקור במזל מאזניים בחודש דצמבר 2013 ויקשה על בני המזל [אחת לשנתיים הוא בנסיגה, פעם אחרונה הוא היה במזל בתולה ומירר את חייהם בין ינואר ועד תחילת יולי 2012] במיוחד בחודשים בין פברואר למאי 2014. ברם, הוא יעזור לבני המזל "לנקש את העשבים השוטים" בחייהם ולשפר את נושא הקריירה ואף להתחיל ללמוד או לנסוע יותר. כללית מקיץ 2014 יהיה רגוע יותר, אך נוכחות שבתאי בבית הכספים עד קיץ 2015 עלולה להעיק. ושוב, צריך לומר שכל בן מזל מאזניים עובר את התהליכים בהדגשים שונים[תלוי בתאריך והשעה המדויקים]. אך כללית זו האטמוספירה שמצפה לבני המזל.
      מאחלת לך שנה טובה ומתוקה.
      ולא לחשוש משינויים שיגיעו.

  5. גד תמרי
    28 באוגוסט 2013 @ 11:04

    פנינה… מה עכשיו? עם התקיפה האמריקאית ומה שמסביב?

    • פנינה כץ
      28 באוגוסט 2013 @ 11:18

      היי גדי
      כתבתי בהרחבה על מה שקורה עכשיו כבר לפני שבוע בבלוג שלי, לצערי המצב יהיה קריטי כמעט עד ה-20 לספטמבר.
      תקרא על הנושא, . יש הרבה חומר מפורט בעמוד הזה:
      http://www.pninastro.com/189/
      וחג שמח ושקט 🙂

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן