Skip to content

פימי נתנה אורכה אחרונה לאל על

פימי מעריכה, כי קלושים הסיכויים למימוש השקעתה באל על, מאחר ולא נראה כי חלה התקדמות כלשהי במו"מ להסכם קיבוצי חדש בין החברה לבין עובדיה, אשר חתימה עליו, לשביעות רצונה של פימי, מהווה תנאי מתנאי סגירת הסכם ההשקעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ישי דוידי
ישי דוידי

פימי, בניהולו של ישי דוידי, מסרה הבוקר לחברת אל על הודעה על הארכת התקופה להשלמת התנאים המתלים לביצוע העסקה להשקעתה באל על ב-45 ימים נוספים החל מ-30 באוגוסט השנה. זאת בהתאם להוראות הסכם ההשקעה. על פי הודעתה הסיכוי להתממשות העסקה קלושים.

לא חלה התקדמות

בהודעתה מסרה פימי, כי לא נראה, כי חלה התקדמות כלשהי במו"מ להסכם קיבוצי חדש בין החברה לבין עובדיה, אשר חתימה על הסכם קיבוצי לשביעות רצונה של פימי מהווה תנאי מתנאי סגירת הסכם ההשקעה. עוד ציינה פימי, כי לאור הערכתה בדבר הסיכוי הקלוש להתממשות העסקה על פי הסכם ההשקעה, חוזרת פימי על הצהרתה, לפיה למרות האמור בהסכם ההשקעה, רשאית אל על לפנות, לנהל מו"מ ואף לסגור עם כל משקיע אחר שיהיה מוכן להשקיע בחברה, במקביל לפימי, או אף במקומה.

השקעה עד 70 מיליון דולר

בחודש אפריל השנה סיכמה אל על עם קרנות מקבוצת פימי ("פימי"), בניהולו של ישי דוידי, על התקשרות בהסכם השקעה בחברה. על פי המתווה שסוכם, אמורה קרן פימי להשקיע באל על עד 70 מיליון דולר ולחלוק עם כנפיים את השליטה בחברה. כבר אז צויין שוב, כי ההסכם מותנה בקבלת אישורים רגולטורים וחתימת אל על עם עובדיה על הסכם קיבוצי חדש, בתנאים שיהיו לשביעות רצונה של פימי, לפי שיקול דעתה הבלעדי.

אל על זקוקה לכספי ההשקעה

אל על זקוקה לכספי השקעה חיצונית כדי להטיב את מצבה הכלכלי לקראת קליטת מטוסי בואינג 737-900 ולקראת יישום תוכניתה האסטרטגית להפעיל טיסות Low Cost בכמה נתיבי פעילותה. זו הסיבה שכבר בתחילת חודש יוני אישרה האסיפה הכללית של בעלי המניות של אל על את ההסכם עם קרן פימי.

אורכה ראשונה

ב-14 ביולי הודיעה פימי להנהלת אל על על הארכת התקופה להשלמת התנאים המתלים לביצוע העסקה ב-45 ימים נוספים, החל מה- 16 ביולי וכלה ב-29 באוגוסט השנה וזאת בהתאם להוראות ההסכם ובגלל שהתקדמות המו"מ על הסכם קיבוצי באל על איטית.

אורכה שנייה

האורכה הראשונה מסתיימת מחר ולכן הודיעה פימי, כי היא נותנת אורכה נוספת של 45 ימים להשלמת התנאים המתלים לביצוע העסקה ובעיקר לחתימה על הסכם קיבוצי חדש לשביעות רצונה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן