Skip to content

דגנית ורד מונתה לסמנכ"ל איכות סביבה בקבוצת בזן

בשלוש וחצי השנים האחרונות כיהנה ורד כמנהלת תפעול ותשתיות של מפעלי אינטל בישראל; תטמיע בבזן את תוכנית החברה לטיפול בנושאי סביבה, אקולוגיה ובטיחות, שעלותה כמיליארד שקל  מאת מערכת מגפון דגנית ורד, 45, מונתה לסמנכ"לית איכות סביבה בבזן (בתי זיקוק נפט). ורד החליפה את ד"ר טליה רוטשילד, שכיהנה בתפקיד בשלוש השנים האחרונות.  ורד תנהל את תחום […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשלוש וחצי השנים האחרונות כיהנה ורד כמנהלת תפעול ותשתיות של מפעלי אינטל בישראל; תטמיע בבזן את תוכנית החברה לטיפול בנושאי סביבה, אקולוגיה ובטיחות, שעלותה כמיליארד שקל

 מאת מערכת מגפון

דגנית ורד, סמנכ"ל איכות סביבה בבזן

דגנית ורד, 45, מונתה לסמנכ"לית איכות סביבה בבזן (בתי זיקוק נפט). ורד החליפה את ד"ר טליה רוטשילד, שכיהנה בתפקיד בשלוש השנים האחרונות.

 ורד תנהל את תחום ההגנה על הסביבה שהוגדר כיעד אסטרטגי בבזן. במסגרת התפקיד תהיה ורד אחראית על הטמעת תכנית החומש האסטרטגית, אשר נמצאת בעיצומה ועוסקת בטיפול בנושאי סביבה, אקולוגיה ובטיחות. עלות התכנית האסטרטגית עומדת על כמיליארד שקל.

ב-17 השנים האחרונות עבדה ורד בחברת אינטל במגוון תפקידים בכירים. בשלוש וחצי השנים האחרונות כיהנה כמנהלת תפעול ותשתיות של מפעלי אינטל בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן