Skip to content

אבו דאבי: סוויטה ב-130,000 שקל ללילה

זהו הסכום שממנו תצרכו להיפרד כדי להשתכן בסוויטה הגדולה ביותר שנבנתה במלון החדש באבו דאבי, אבל לפחות תוכלו ליהנות משני דונם של שירותים מפנקים, כולל נוף פנוראמי לים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת בתי המלון, סנט רג'יס, מחזיקה במלון על אחד מאיי הנופש בנסיכות אבו דאבי שבאיחוד האמירויות. עתה היא חושפת את ספינת הדגל של המלון: הסוויטה המלכותית, הפרושה על פני 22,600 רגל רבוע (למעלה מ-2 דונם), ונחשבת לגדולה ביותר באיחוד האמירויות. מאז ההודעה, קפצה מניית הרשת בכ-0.2%.

מלון סנט רג'יס באבו דאבי (צילום: אתר המלון)
מלון סנט רג'יס באבו דאבי (צילום: אתר המלון)

הסוויטה כוללת את כל השירותים המפנקים שרק אפשר לחשוב עליהם, אבל רחוקים מהישג ידם של רבים. בין היתר, ארבעה חדרי שינה וחדר עבודה פרטי, חדר קולנוע וחדר משחקים, חדר ספא וסאונה, סלון מרווח ופינת אוכל. הסוויטה וכל המנעמים עומדים לרשות הציבור, או לאלה שיכולים לממן את התענוג, במחיר של לא פחות מאשר 35,000 דולר (130,000 שקל) ללילה.

“הסוויטה המלכותית היא בית מפואר הרחק ממקום המגורים, המאפשר רוגע, ומתאים כמעט בצורה מושלמת לדור חדש של מטיילים אשר באים לבקר באבו דאבי", אומר מקס ויגרינק, מנהל המלון. בית המלון, בו נבנתה הסוויטה המפוארת ביותר באיחוד האמירויות, מתגאה ב-377 חדרי מלון מפוארים עם נוף פנוראמי לים.

אחד מחדרי הסוויטה המלכותית במלון סנט רג'יס באבו דאבי (צילום: אתר המלון)
אחד מחדרי הסוויטה המלכותית במלון סנט רג'יס באבו דאבי (צילום: אתר המלון)

הסוויטה היקרה ביותר באבו דאבי היא רק אחת מתוך שלל אטרקציות שנבנו לאחרונה באיחוד האמירויות. אטרקציה נוספת היא בורג' אל חליפה, הבניין הגבוה בעולם, שעלה לאזרחי הנסיכות השכנה דובאי שבאיחוד האמירויות, כ-1.5 מיליארד דולר. תמיד מומלץ לבקר גם באי התמרים: שלושה איים מלאכותיים הממוקמים על חופי הנסיכות דובאי, שיוצרים צורה כמעט מושלמת של עץ התמר.

המלון הראשון של סנט רג'יס נבנה על ידי ג'ון ג'ייקוב אסטור הרביעי, הנחשב לאחד אנשי העסקים העשירים בארצות הברית בתחילת המאה הקודמת. אסטור החזיק ב-50% ממלון וולדורף אסטוריה הידוע. כיום, רשת מלונות היוקרה סנט רג'יס, כוללת 31 מלונות ברחבי העולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן