Skip to content

מסלול חיוב-זיכוי: עובד פלאפון חשוד ברכש מכשירים בשם קרוביו, ללא ידיעתם

עובד בחברת פלאפון חשוד בגניבת מכשירי אייפון ומחשבים ניידים, אותם ביקש למכור כדי לממן את התמכרותו להימורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובד בחברת פלאפון חשוד בגניבת מכשירי אייפון ומחשבים ניידים, אותם ביקש למכור כדי לממן את התמכרותו להימורים

מאת אביב סלע

החשוד, רועי צדקה מהמרכז, עבד באחד ממרכזי השירות הגדולים של חברת פלאפון, ומצא דרך מקורית לממן את התמכרותו. צדקה "רכש" בשם קרובי משפחתו כ-50 מכשירי אייפון ומחשבים ניידים במסלול חיוב-זיכוי, על פיו רכישת המכשיר היא ללא עלות, תמורת התחייבות לדקות שיחה. את המכשירים ביקש למכור באופן פרטי ולהרוויח מהם כ-200 אלף שקלים.

ההונאה התגלתה לאחר שבני משפחתו של צדקה פנו לחברה ותהו לגבי פרטים לא ברורים בחשבונות שנשלחו אליהם. חברת פלאפון מצידה הודיעה להם, שכדי לוודא שהם לא שותפים להונאה עליהם להתלונן במשטרה ורק לאחר חקירת המקרים החברה תזכה אותם.

שופט בית משפט שלום תל אביב, אביחי דורון, ששחרר את צדקה למעצר בית בן חמישה ימים, אמר: "כבר עתה מדובר בראיות בעוצמה גבוהה ביותר הדרושה לצורך הרשעה". עורך דינו של החשוד, עו"ד שרון נהרי, אמר בדיון, כי כבר עתה לקוחו עומד לדין אזרחי לשם החזרת הכסף ואין צורך להכביד עליו גם בהליכים פליליים.

מכיוון שצדקה ערב את קרובי משפחתו בהונאה, נוצרה בעיה כיצד לממש את המעצר בית. היה צורך לחפש בקפידה אחר קרוב משפחה שלא עורב בפרשה. לאחר ששני קרובי משפחה נפסלו, הניסיון השלישי צלח וצדקה יישאר ללון בבית אחיו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן