Skip to content

חדש: Nissan Juke Nismo בישראל

סדרת ה-Nismo של ניסן פותחת בהשקה ישראלית של עיצוב ספורטיבי ועוצמה משופרת המתאימה לנהג הישראלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרכב הראשון ממערך דגמים הנהנים מ-DNA הספורט המוטורי של Nismo מונע במנוע 1600 סמ"ק, 200 כו"ס, בעל הזרקה ישירה ומגדש טורבו. זה מנוע יעיל מסדרת מנועי DIG-T הסטנדרטי של ה-Juke והמנוע תוכנן ומכויל להענקת ביצועים דינמיים מהנים ומלהיבים, עם זריזות וניהוג עילאיים.

צילום יח"צ חו"ל

יושקו שני דגמים – דגם בעל הינע 2-גלגלים (2WD) המצויד בתיבת הילוכים ידנית בעלת ששה הילוכים, ודגם בעל הינע 4- גלגלים (4WD) ותיבת הילוכים רציפה ((CVT ) בעלת 7-הילוכים במצב ידני – שכל אחד מהם ייהנה מעיצוב פנימי עתיר טכנולוגיות חדשניות והשראה שמקורה בעולם הספורט המוטורי.

כל אחד מן השינויים שבוצעו במרכב ה-Juke נועד להדגיש אלמנטים שונים של העיצוב והביצועים האווירודינמיים שלו, ולחלוטין לא מדובר בשינויים מטעמים קוסמטיים בלבד. כל השינויים הושפעו מן הניסיון הרב של Nismo בתחום המוטורי, ובמיוחד מן הלקחים שהופקו מן העיצוב והתיכון ההנדסי של ה-Nissan GT-R, המתחרה בקבוצת ה-GT500 של ה-Super GT ביפן.

בהשוואה לניסאן Juke הסטנדרטי, השינוי הבולט ביותר הוא בחזית, המצטיינת כעת בעיצוב נמוך ואגרסיבי יותר. הצורה המוכרת של 5 העיגולים של מקטע הבסיס הוחלפה בשבכה ("גריל") בעלת רשת אופקית. המשמעות היא גם שפנסי הערפל המובנים הוחלפו בפס צר של נורות LED לאורות הנסיעה ביום – פס הממוקם ליד השפה העליונה של פתחי האוורור הקטנים החדשים שבצד השבכה הגדולה יותר.

צילום יח"צ חו"ל

בדגמי הינע 2-גלגלים (2WD) פתחי אוורור אלה חסומים, אולם בדגמי הינע 4-גלגלים (4WD) מאפשר פתח האוורור השמאלי כניסת אוויר אל תא המנוע לצינון משאבת השמן, והפתח השני מעוצב באופן תואם.

השפה העליונה הבולטת של השבכה הקדמית הגדולה התחתונה מעוטר בפס אדום היורד באופן דרמטי ומתעקל סביב לפתחי האוורור הקטנים יותר, ונמשך ברציפות עד קשתות הגלגלים הקדמיים. אלמנט עיצובי מיוחד ואופייני זה של Nismo מעניק לחרטום רוחב חזותי ונוכחות, ובמקביל מדגיש את היציבה האתלטית של ה-Juke Nismo .

פס העיטור האדום נמשך לאורך צדי המכונית, בצמוד לבסיסי הדלתות. מבנה חצאיות הצד המגולפות שונה כדי להדגיש את הביצועים האווירודינמיים, תוך הפניית זרם האוויר סביב לגלגלים האחוריים והרחקתו מן הרכב באופן מהיר ויעיל ככל האפשר. כדי להעצים את המראה המוצק של ה-Juke Nismo, הכנפיים הקדמיות זכו לעיצוב שרירי יותר, וכעת הן בעלות גימור זהה לצבע הרכב, המעניק תחושה אמתית של איכות ויוקרה. בתי מראות הצד הם אדומים – וזהו חיווי ברור וחד-משמעי לכך שלא מדובר בניסאן Juke סטנדרטי. עמוד-B הוא בעל גימור שחור מבריק (piano black), המוסיף גם הוא נופך של יוקרה וספורטיביות לתדמית הכוללת.

ה-Juke Nismo בעל הינע 2-גלגלים (2WD) ותיבת הילוכים ידנית בעלת ששה הילוכים מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 7.8 שניות, ויש לו מהירות מרבית של 215 קמ"ש. צריכת הדלק שלו היא 6.9 ליטר/100 ק"מ במסלול נסיעה משולב, עם פליטת CO2 של 159 גרם/ק"מ – ערכים זהים לאלו של Juke בעל מנוע DIG-T סטנדרטי, שהספקו נמוך יותר.

גרסת הינע 4-גלגלים (4WD) המצוידת בתיבת הילוכים רציפה (CVT) מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 8.2 שניות, ויש לה מהירות מרבית של 200 קמ"ש. צריכת הדלק היא 7.4 ליטר/100 ק"מ במסלול נסיעה משולב, עם פליטת CO2 של 169 גרם/ק"מ.

מחיר לצרכן:

• ג'וק ניסמו 4X2 עם תיבת הילוכים ידנית- החל מ- 164,900 ש'
• ג'וק ניסמו 4X4 עם תיבת הילוכים אוטו' רציפה- החל מ-184,900 ש'

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן